Ajo? Way tawo?

6 48
Avatar for jameyka
3 years ago

Ajo!? Naa bay mga bisdak diring dapita? Gawas mga bay hahaha apir ta ๐Ÿ–๏ธ. Atay man ning sitwasyona oi. Makakutaw ug utok sigeg huna huna unsay isuwat diri. Gamay nalang gyud mahurot na ning akong IQ hahaha char๐Ÿ˜‚ .

Gawas mo mga miga/migo. Storyahay sa ta ginagmay ba, pahuway sa mog huna-huna makalusaw na๐Ÿ˜‚ .

Pede bang kani na lang ako isulat diri

" I will not do it again" mga 100x? ๐Ÿ˜โฃ๏ธ

nabugo nakog hunahuna ba hahaha. Btaw sa mga naa diri maningkamot nalang jud ta. Kay wala may sayon sa kinabuhi. Tanan man jud kinahanglan paningkamutan aron makab-ot. So mao ng Padayon lang, sipag at tiyaga ba kay puhon makakaon ra gihapon ug karne๐Ÿ˜๐Ÿค— .

So mao na ni, diri na lang jud ni hahaha.. Happy earnings! Amping mong tanan๐Ÿค—

SpreadLove๐Ÿ˜โฃ๏ธ

4
$ 0.00

Comments

pwede ba ni nako butangag heart kay nalinqaw kos imohanq qisuwat madam๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š.. tataw kaayu sa atung panqisip na mas nindot ang pinolonqan na bisaya kaysa sa uban na lingwahe .. pwede kaayu ug qusto nimog mqa post na binisaya madam dghan manpod siguro mga bisaya dri..ug usa pa makahunahuna yag maayu unsay atung isuwat dili ta maglisod mopahiluna sa atung mga boot buhaton..dinhi natu mapaqawas atung mga gibati nga mga kalisdanan sa kinabuhi nga naay andam maminaw ug mamati..

$ 0.00
3 years ago

hahaha harti lang gud.. maghinartanay tang tanan haha.. spreadLove man baโฃ๏ธ . Mao man gyud diri pwede natong isulti atong kaguol or kalipay. Bisag unsa na lang na makapagpagawas og makapag pa okay sa atong gibati โฃ๏ธ๐Ÿค—.

$ 0.00
3 years ago

sakto jud ka madam dri natu mapagawas atung mga kasubo nga gibati na lisod ipagawas .. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

$ 0.00
3 years ago

true jud mam. pero salig lang sa taas payts langโฃ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

Ako hahaha

$ 0.00
3 years ago

hahaha nilaag pud ka diri sa ako post๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

$ 0.00
3 years ago

Maayong buntag amigo amiga. Mao jud. Kinahanglan maningkamot. Mao bisag unsa na lang jud. Kay buhaton nato. Heehehe *Dont forget po to subscribe back. Leave a comment and thumbs up po. Kasi plus points po un sayo. Basta dpat more than 60 characters..

$ 0.00
3 years ago

maayong udto pud nimo.. mao man gyud bisag unsa nalang basta marangal payts lang โฃ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

Hello maam bisdak din ako,,ave ko ako ray bisdak na apil ani nga online ,,

$ 0.00
3 years ago

haloo mam daghan tah diay diri haha.. apir be๐Ÿ–๏ธ๐Ÿ˜

$ 0.00
3 years ago

Ahw daghan ta ngari ahahaha abi nkuh ako ra dre hastang katawa nlng ko uuueiip. Kaway kaway sa mga bisdak panggawas nmo dha kay mag estoryahanay ta ninyo ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜€๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜‚

$ 0.00
3 years ago

hahaha hello sir unsa may maayuhon dihang dapita๐Ÿ˜๐Ÿ–๏ธ

$ 0.00
3 years ago

Dusto ko man basahan ang iyong article pero di ko maintindihan hahahaha

$ 0.00
3 years ago

hahahah rerequest ko po na magkaron ng translation button dito char๐Ÿ˜๐Ÿค—โฃ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

Hehehe Sana nga no Para lahat nag kakaintindihan hehehe๐Ÿ˜…โ˜บ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

hahahaha ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

$ 0.00
3 years ago

popost ako tagalog mam pls support ๐Ÿ˜๐Ÿค—โฃ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

Sige po Maan maganda Yan Para maintindihan ko din, hehehe

$ 0.00
3 years ago

๐Ÿค—๐Ÿ˜โฃ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

Maam bisdak rin ako..search niyo BISDAK COMMUNITY puede po kau magpost dun ng bisaya maam...please search nyo lang

$ 0.00
3 years ago

ay maayo kay naa man diay.. cge cge salamat ๐Ÿค—

$ 0.00
3 years ago

mam wala may bisdak community oi๐Ÿ˜…

$ 0.00
3 years ago

Bisaya Community diay.hehe..sorry

$ 0.00
3 years ago

hahaha oki try ko search โฃ๏ธ

$ 0.00
3 years ago

naa pay proud bisdak pud dri๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹haha...hayyy...paita pud. pero sige lng miga. makakaon ra tag karne puhon. maningkamot lng ta. ampo ta nga palayo na nis covid. hehe....

$ 0.00
3 years ago

mao gyud mam. ningkamot kay puhon maluoy Ginoo malampasan ra nato tanan ning covid. mahalaga maayo tag panlawas. stay safe tanan

$ 0.00
3 years ago

nabugo nakog hunahuna ba hahaha. Btaw sa mga naa diri maningkamot nalang jud ta. Kay wala may sayon sa kinabuhi. Tanan man jud kinahanglan paningkamutan aron makab-ot. So mao ng Padayon lang, sipag at tiyaga ba kay puhon makakaon ra gihapon ug karne

$ 0.00
3 years ago

hahaha wala pud ka kasabot mam๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚

$ 0.00
3 years ago