mo payout na pud ko ani???

8 26
Avatar for cheche2018
3 years ago

ayeeeehhhhhhh.. dagko lagi hatag ug points si read.cash karun ba. pila ra to ka post nako abot naman 100plus..

sige nalang ko post ani bahalag ma.immune mo sa akong post..

atleast nakasapi ko..hheheheh.. wala man gud koy laing trabaho. bantay sa akong anak luto laba kaon ug tulog. din facebook if makachance..karun nga makasapi ko ay pangitaan jud nako ug pamaagi makapost o makasapi ko ani atleast may income bisag ginagmay ra. atleast legit.. kay ikapila nako nascam aning mga doubler makalagot bah..hinagoan nato nga makainvest ta pero ang ending hagoan pud ta nila kawatan. paeta..unsaon gapauto man pud gud ko. wa man gahuna2x unsa ang disadvantage.

ubay ubay na unta tong investment bisag nagsugod ra sa gamay. gamay pero mapalit na ug bugas. paeta. dili nalang sila maningkamot para mo asinso sila sa insakto adto naman nuan sila manguwat ug mga tawo. aw hinuon ulahi ra ang karma. kay wa man jud makatakas sa karma. pero kung need man lang nila ang kwarta maong nangilad nalang sila. dapat ni sulti nalang dretso kaysa ingun anion nga paasahon sa wala..

sakit pa sa ghosting. hehehehehe..

faetsssssss

pasalamat nalang ko kay naa si read.cash ug ni balik2x gamay ang na invest. dili na jud ko magpailad arun mo asenso ko sa insaktong hago.

kaysa dawat rata ug limpyo ang ending way napadulngan. paeta. pero sige nalang mao naman jud naagian..

lesson learn na ta ani..

inahan sa kanunay panabang lang ta perme ani..

6
$ 0.00

Comments

Wow, mabuti ka pa nakapay out kana, ako matagal pa,...tama mas maganda talaga ang totoo at legit para d sayang ang effort natin

$ 0.00
3 years ago

oo nga sir..

$ 0.00
3 years ago

Pila pud equivalent value imo post maam ? Maypa ka maam.hehe. ako gikapoy nag post.hehe

$ 0.00
3 years ago

sige lang gud post sir..ambot wa ko kabalo pila mga value nila..kay nikalit raman 100plus

$ 0.00
3 years ago

Same ta sigig rajud kog ka scam sa investment maong mag focus na lang ko aning read cash kay wala pa capital ka kwarta pa ta.. ahahaha

$ 0.00
3 years ago

mao jud sis..lami lang ba kay post ka lang bisag unsa makasapi naka

$ 0.00
3 years ago

Mangutana lang ko mam, kung Mokita ba jhapon bisag bisaya ang language? Tapos pag mag published ta ug article filipino pa ang eh choose nga language?

$ 0.00
3 years ago

wala ra jud ko kabalo sir..unsa kaha..

$ 0.00
3 years ago