A life story

22 25
Avatar for ceky321
3 years ago

Reading here some love blogger posts I was very intrigued that I decided to share with you my life story story which I am very proud of. I hope you have such stories too.

Love stories from movies and books always touch our hearts, but when such a story really exists, it is about something special, something worth mentioning. Life has its ups and downs, and it is beautiful moments that fill us and we should never forget them.


Čitajući ovdje neke ljubavne objave blogera veoma me zaiteresiralo da sam odlučio s vama podjeliti moju priću životnu priću na koju sam veoma ponosan. Nadam se da i vi imate takve priće.

Ljubavne priče iz filmova i knjiga uvijek nas dirnu u srce, no kada takva priča doista postoji riječ je o nečem posebnom, nečem vrijednom spomena. Život ima svojih uspona i padova, a upravo lijepi trenuci su ono što nas ispunjava i nikada ih ne bi smjeli zaboraviti.

Life connects people in different ways. I like to believe that there is someone for just about everyone, it’s just a matter of time before they get into someone’s life.

And here I share with you and "my" story.

After a series of failed relationships, a little disappointed in love, I often sought an escape from reality during my studies in books and concluded that my "princess on a white horse" must love to read. And so little by little I came up with that weird and crazy idea.

In the books I read in the library, I started putting pieces of paper with my phone number and a short message to let the girl who liked that book call me.

As no one called me I started to feel childish and silly. And then ... after a year, She answered. The one who didn’t think I was any of that. The one to whom it seemed witty and above all sweet. Since then we have always been in touch, hung out, graduated from college and finally got married, now we have two children. After so many years of living together, we went through good and evil together, always respecting each other

For the end of what to say, our love story is still going on.


Nakon niza neuspješnih veza, pomalo razočaran u ljubav često sam za vrijeme studija u knjigama tražio bijeg od stvarnosti i iz toga zaključio da moja „princeza na bijelom konju“ mora voljeti čitati. I tako malo po malo došao sam do te neobične i sulude ideje.

U knjige koje sam pročitao u knjižnici počeo sam stavljati papiriće sa svojim brojem telefona i kratkom porukicom da mi se javi ona cura kojoj se ta knjiga svidjela.

Kako mi se nitko nije javljao počeo sam se osjećati djetinjastim i blesavim. I onda...nakon godinu dana javila se Ona. Ona koja nije smatrala da sam ijedno od toga. Ona kojoj se to činilo vrckastim i nadasve slatkim.Od tada uvijek smo bili u kontaktu, družili se, završili fakultete i na kraju se vjencali, sada imamo i dvoje djece.Nakon toliko godina zajedničkog života prošli dobro i zlo u zajedništvu uvjek uvažavajući jedno drugo

Za kraj što reći, naša ljubavna priča još uvijek traje.

If you liked this story, like and comment because each of us has an untold story he wants to tell.


Ako vam se ova prića svidjela lajkajte i komentirajte jer svatko od nas ima ne ispričanu priću koju želi ispričati.

14
$ 0.01
$ 0.01 from @minimaus
Avatar for ceky321
3 years ago

Comments

Predivno kao i uvek.Srećna sam što ta priča i dalje traje!Lep dabn želim Drago!

$ 0.00
3 years ago

Prelepa realna ljubavna prica inspirisana istinitim dogadjajima. Drago mi je da takve ljubavi i dalje postoje.

$ 0.00
3 years ago

Veruj to je sve sudbina,ovi mladi sad to nemaju pojma,niti ce znati.Da li i sada citate knjige?

$ 0.00
3 years ago

Povremeno za opuštanje kada uhvatim vremena, volim proćitati nešto od beletristika.

$ 0.00
3 years ago

Veoooooooma dobra prica valjda ima jos srecan kraj a tebi svaka cas koliko si radila i mucila se da napises ovo

$ 0.00
3 years ago

Hvala, svatko od nas ima svoju neku priću neispričanu

$ 0.00
3 years ago

Razlaga ovog može biti, da je vaša žena tek nakon 1 godine počela hodat u knjižnicu. Pa se zato javila tek nakon jedne godine. Zanima me ali ste si zapomnili v kateri knjigi je našla vaše sporočilo. Bilo bi zanimivo vedeti. Lepo da še vedno živite svojo pravljico.

$ 0.00
3 years ago

Mogući to razlog da u knjižnicu nije išla godinu dana.Davno to bilo ali mislim da je to bila jedna od Gričkih vještica Marije Jurić Zagorke

$ 0.00
3 years ago

Bash je dobra

$ 0.00
3 years ago

Interesantna pricica

$ 0.00
3 years ago

volim ljubavne priče.....pogotovo one sa sretnim krajem

$ 0.00
3 years ago

Bome ti pronađe "referala" i prije internet poslova. Nevjerovatno.

$ 0.00
3 years ago

Bravo! Prelepa ljubavna prica. Nadam se da se volite i pstujete kao i prvog dana.

$ 0.00
3 years ago

Subcribe, like, comment, upvote. I will back you too https://read.cash/@devjani/husband-wife-quarrel-1749a700

$ 0.00
3 years ago

Subcribe, like, comment, upvote. I will back you too https://read.cash/@devjani/husband-wife-quarrel-1749a700

$ 0.00
3 years ago

Veoma zeznuto, prica je dobra i nadam se da jos uvek traje njen srecan kraj

$ 0.00
3 years ago

Kako kaže stara izreka "Dok nas smrt ne rastavi"

$ 0.00
3 years ago