Kako monetizirati TikTok, društvenu mrežu za kojom luduju mladi

33 49
Avatar for blaza
Written by
3 years ago

Glupiranje na TikToku se poput groznice širi svijetom i na sve strane dijele se savjeti kako na toj mreži steći publiku i zaraditi novac. Ni mi nećemo biti iznimka jer poučeni iskustvom Instagrama za koji su mnogi puno prekasno shvatili koliko je moćan marketinški alat, sada se novoj društvenoj mreži priključuju brendovi i poduzetnici čiji je plan što je prije moguće kapitalizirati svoje prisustvo na novoj mreži.

Što je TikTok

Prva je to kineska društvena mreža koja je izvan Kine doživjela ovakav uspjeh. Osnovan 2016. svjetski jednorog svoj je specifičan koncept pod nazivom Douyin ponudio domaćem stanovništvu. Svijet je morao pričekati godinu dana kako bi mogao koristiti društvenu mrežu čiji se sadržaj u usporedbi s ostalima doima kao raspojasani maturalac gomile trendi tinejdžera. Prošle se godine žar za ludovanjem u kratkim video uradcima s glazbenom podlogom koji ne premašuju 15 sekundi rasplamsao pa je TikTok brojem skidanja nadmašio šampione društvenih mreža Facebook i Instagram.

Aplikaciju koristi preko milijardu ljudi, 500 milijuna ih je svakodnevno aktivno, a njome su posebno oduševljeni tinejdžeri kojima je, već se odavno zna, Facebook dosadan. Platforma je prošle godine poslovala sa 7,2 milijarde dolara prihoda, što su ostvarili već u prvoj polovici ove godine.

Kako zaraditi na TikToku

Prvi način zarade na TikToku je 'uzgojiti' račun za ciljanu nišu i kada dosegne određeni broj pratitelja, prodati ga zainteresiranom brendu. Jednom kad se takvog računa dočepa, vrlo je lako s poveznicom u 'bio' ili emitiranjem uživo prodavati proizvode ciljanoj publici.

Drugi način je možda i najveća inovacija nove društvene mreže, skupljanje donacija gledatelja. U aplikaciju je ugrađena monetizacijska platforma kojom kupujete 'novčiće', primjerice sto novčića koštat će vas 1,39 dolara. Dok vaš omiljeni tiktokovac emitira sadržaj možete mu dodijeliti novčiće kao zahvalu za trud koji je uložio u izradu sadržaja. U kineskoj verziji u aplikaciju su integrirani podaci o kreditnoj kartici te je omogućen izravan šoping tijekom 'live' emitiranja. Velika prednost TikToka u odnosu na popularne storije na Facebooku i Instagramu jest što oni ne umiru nakon 24 sata te mogu donositi promet i gledanost mjesecima nakon prvog emitiranja. Savršena postavka ako se prodavače pita. Prodaju proizvoda olakšavaju i klasični plaćeni oglasi.

Ako ne želite čekati na donaciju gledatelja i na umu imate puno unosnije prihode, najbolje se probiti i postati influencer te voditi već uhodane influencerske kampanje. Utjecajnik se inače ne postaje preko noći, ali na TikToku je mnogo lakše dobiti sljedbu što se itekako isplati s obzirom na to da kompanije za promociju brenda, ovisno o utjecaju influencera, plaćaju 200 do 20.000 dolara po videu.

Pune ruke posla tu su i za stručnjake digitalnog marketinga. Postati influencer u hipu ne podrazumijeva i cijeli paket potrebnih znanja kako uspješno voditi račun. To daje priliku za ulet 'digitalcima' koji bez puno okolišanja mogu ponuditi svoje usluge u kreiranju strategije pri objavi sadržaja.

Iskusni marketingaši mogu zaraditi i savjetodavnim uslugama koje su osobito korisne pri dogovaranju novih suradnji s brendovima i drugim influencerima.

18
$ 0.00
Avatar for blaza
Written by
3 years ago

Comments

Social networks have become a form of everyday private and business communication. We often come across some new forms of social networks, but only a few of them are at the very top of popularity with users. Below is a list of the most used social networks. Also, among the popular social networks, we certainly include QQ - an Asian correspondence platform used by 861 million users. There are several other Asian social networks, Tumblr with 642 million users, Twitter used by 335 million users, LinkedIn 294 million business people, and Snapchat 255 mostly millennials. This social media TikTok I dont use but I heard about it.

$ 0.00
3 years ago

ja sam cula za nju ali moja deca su ocigledno prelasa te godine u kojima je zanimljivo vistiti na njoj izgleda da mogu reci samo hvala bogu sto je tako

$ 0.00
3 years ago

Ono moje dete po ceo Dan visi na tom tik toku, izludi me sto 100 puta vraca istu pesmu jer nije dobro snimila... Nisam znala Ni da je Kineska drustvena mreza, a ni da moze da se zaradi preko nje. Fine informacije, hvala 🍀

$ 0.00
3 years ago

nisu ni moji ništa bolji

$ 0.00
3 years ago

Odlicno objasnjeno, jednostavim recnikom da svakome bude jasno. Ne koristim navedenu mrezu, ali se slazem da je trenutno najpopularnija kod mladjih osoba, a oni cine jedno vrlo pozeljno trziste.

$ 0.00
3 years ago

Ooo koga to moje okice vide 🤩🤩🤩🤩🤩 Bas si super objasnila, kao i uvek znas kako da preneseš prave informacije 👏👏👏Inace ovo je više za mladu populaciju, usla sam i ja tamo, ubrzo deinstalirala, ali sam snimila smesan video, svaki dan se smejem tome,jbg kad se ne pronalazim u tome.

$ 0.00
3 years ago

Ma nije to za nas hahha

$ 0.00
3 years ago

Još mi fali da me neko vidi tamo 🤣🙈🙈🙈🙈🙈😂😂

$ 0.00
3 years ago

Meet Zhang Yiming, the secretive Chinese billionaire behind TikTok who made over $12 billion in 2018 ... neću se igrat, 12 milijardi dolara zaradio vlasnik Tik Toka na toj društvenoj mreži, samo u 2018.

$ 0.00
3 years ago

Posrećilo mu se

$ 0.00
3 years ago

Veoma dobro objasnjeno, nadam se da ce biti iz pomoc na mnogu. Ali ne gotivim taj tik tok majke mi.

$ 0.00
3 years ago

Ti si kao ja, uzrecica majke mi 🤣🤣🤣🤣🤣

$ 0.00
3 years ago

premator sam ja ker za ucenje novih trikova a i letimicnim pregledom tik toka nisam sebe ninakoji nacin video tu, licno ne verujem da ce se ta mreza u ovom obbliku odrzati osim ako se nesto ne unapredi

$ 0.00
3 years ago

Nema neke budućnosti ali eto,nikada se ne zna

$ 0.00
3 years ago

Jako lepo napisan članak.Znam za Tik tok ali nisam uspela da se povežem tako da sam odustala.

$ 0.00
3 years ago

Nisam ni ja uspjela. Neka, ostavimo nešto i za druge :)))

$ 0.00
3 years ago

Jako zanimljiv clanak. Drago mi je da postiji jos jedna mreza na kojoj se moze zaraditi. Naravno, ne moze svako.. kao sto ja nisam automehanicar, tako i neko ko nije masinbravar, elektricar ili racunovodja. 😊 Mozda me neko nije razumeo ali je vazno da sam ja postigao cilj! (Vise karatkera, bolje ocenjen komentar!) Ziveli! 👍

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti na ovom iscrpnom komentaru i postignutom cilju :))))

$ 0.00
3 years ago

Svakako, Blazo, trudimo se.. dinar po dinar- pogaca. 😂

$ 0.00
3 years ago

Ja stv ne znam za sta ce ti ova glupost hahahahah ja se slazem da se tiktok zabrani i kod nas

$ 0.00
3 years ago

Puno gluposti i ispuni se dan....hvala na kom :)))

$ 0.00
3 years ago

Stavrno je fb postao totalno dosadan. Clanak je dosao u pravom trenutku da procitam, jer me bas interesovalo kako funkcionise

$ 0.00
3 years ago

Ajde barem nekoga hahhaha

$ 0.00
3 years ago

Kao i svaka društvena mreža tako i tik tok prvo pripadne mladima , lično znam par ljudi koji zarađuju preko ove aplikacije i kažu da su zadovoljni ja se lično ne bih uplitala u to prvenstveno zbog drugih obaveza

$ 0.00
3 years ago

Sub sam vam.

$ 0.00
3 years ago

uzvraćeno ...

$ 0.00
3 years ago

Tako mi je i samoj, ostavimo nešto i mladima pa neka rade i zarađuju

$ 0.00
3 years ago