Kako sam se vratio slušnom aparatu

8 31
Avatar for babodragic73
3 years ago

U ovom članku ću nastaviti iznositi svoje iskustvo u borbi za bolji sluh.

Kao što sam već napisao, liječničkom greškom mi je oduzet savršen sluh u dobi od 7 godina života, a zbog toga sam išao do svoje 17. godine u čuvenu ustanovu SUVAG u Zagrebu. I tada sam imao preporuku da nosim slušni aparat ali sam po tom pitanju bio nemaran. I ne samo to! Smatrao sam, gledajući iz subjektivne perspektive da u svakodnevnim okolnostima čujem dovoljno dobro, a na povremene ponovne upite sugovornicima da mi ponove ako nešto nisam dobro čuo, tome nisam davao značaja.

Jednom prilikom, a to je bilo za vrijeme studija, imao sam ispit, te nisam od profesora dobro čuo zadatak, te umjesto da sam njega pitao da mi ponovi, pitao sam kolegu u redu ispred, profesor je to vidio i otjerao nas van iz dvorane i tako sam ispit pao bez da sam ga mogao pisati.

Ni to mi nije bilo dovoljno. Kako volim muziku, dosta često sam znao slušati pjesme sa slušalicama u uhu i nažalost, pojačanim tonom do maksimuma.

I to mi je uništilo sluh do kraja. Jednom prilikom, u moj ured je došla ravnateljica, te sam i nju u par navrata pitao da mi ponovi što mi je rekla, te mi je preporučila da odem na pregled sluha. Ravnateljica je socijalna radnica i ima iskustva u prepoznavanju gubitka sluha.

Poslušao sam je, te sam u Kliničkom bolničkom centru obavio pregled, te su mi liječnici rekli da sam došao "pet minuta do 12", te da sam došao 5 godina kasnije da bih bio potpuno gluh.

Božja sreća, rekao sam tada, te sam odmah nakon pregleda otišao na pregled i dogovor za slušni aparat.

Neka ovo moje iskustvo pomogne još nekome tko je neodlučan a zna da slabije čuje. Jer, posljedice mogu biti kobne.

Idući puta ću progovoriti o iskustvu sa slušnom aparatima.

7
$ 0.05
$ 0.05 from @apela

Comments

hvala ti što si podijelio sa nama ovo iskustvo

$ 0.00
3 years ago

I moja sestra je imala slican problem ,sada je sve nadam se uredu .

$ 0.00
3 years ago

Nosi li slušni aparat?

$ 0.00
3 years ago

Dobro je kada delimo sopstvena iskustva. Ukoliko svojom pricom dopremo makar do nekoga ko ce prepoznati da ima problem, uradili smo veliki posao.

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti što si podeo svoje iskustvo sa nama! Ljudi malo pričaju o svojim iskustvima a to može mnogima pomoći!

$ 0.00
3 years ago

Nice writing dear

$ 0.00
3 years ago

Sviđa mi se da si to podjelio sa nama. Ako bi bilo više takvih ljudi..bi ljudi počeli da slušaju.

$ 0.00
3 years ago

Vjeruj, ako nekom s ovim pomognem, bit ću sretan čovjek, jer znam da će se taj netko preporoditi ako posluša moj savjet!

$ 0.00
3 years ago