Good evening all. I am back! How are you?

5
$
User's avatar
@SuncicaZ posted 3 years ago

Comments

dobro veče sunce. Gde si bila tako dugo?Sunce se smije, broj cvijeća, koji u polju već cvjeta. Sunce se smije, broj ptica, koja na drveću već pjeva. Sunce se smije, riba broji koji u potoku oni plivaju. Sunce se smije, kuka kroz grane i vrišti jako glasno. evo jedna sjesma za tebe

$ 0.00
3 years ago

Ovo sto si napisala je divno. Imala sam neke obaveze, ali sam sada tu!

$ 0.00
3 years ago

Hi Su,evo i mene znas vec ko nadam se,ako ne znas svhatices

$ 0.00
3 years ago

Hej Bri, znam. Shvatila sam, ne brini nista! Sve vidim, sve cujem, sve kapiram. Drago mi je da smo se cule ovde. Dobrodoslaaa!

$ 0.00
3 years ago

Nisam ni sumnjala da neces svhatiti,drago mi sto jesi.Bar mozemo po naski dok mozemo da se ovde dopisujemo.

$ 0.00
3 years ago

Ajm fajn, tenkju haha... Kako si ti?

$ 0.00
3 years ago

Aj am gled to si det ju ar fajn hahahaha. I ja sam dobro, hvala na pitanju!

$ 0.00
3 years ago

Dobro vece i dobro nam se vratila. Dobro sam, kako si ti ??

$ 0.00
3 years ago

Dobro sam i ja hvala na pitanju! Sada sam se vratila i ne idem vise nigde!

$ 0.00
3 years ago

Ostani sa nama, lepse je ovde. Evo i kaficu sam ti skuvao... nadam se da je pijes?

$ 0.00
3 years ago

Svjetlost sa Sunca do Zemlje putuje 8 minuta i 19 sekundi. Sunčica ima najraspjevanije ime u ekipi. Uživo sam poznavao samo jednu Sunčicu.

$ 0.00
3 years ago

Inace ima jako malo Suncica!

$ 0.00
3 years ago

dobro vece. drago nam je da ste se vratili mi smo dobro sto i vama zelimo. zelim vam divno vece da uzivate i radite ono sto zelite i zelim vam laku noc.

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je da vam je drago da sam se vratila. Ja zaista uzivam u pisanju. I imacemo divno vreme ovde.

$ 0.00
3 years ago

Dobro vece Suncica, mas ime ko pecurka, ja i apela sad kad krenemo sa opisnim pridevima haha Idi tamo nemoj da zakasnis Bobi baca vitae

$ 0.00
3 years ago

I ovde sam i tamo sam hahaha. Svuda sam, multipraktik.

$ 0.00
3 years ago