Plus Size Fashion

20 40
Avatar for SuncicaZ
3 years ago

Plus size fashion is very popular topic nowadays. I noticed that there are more and more plus size models, plus size creations, and that is great! Many famous designers and big fashion houses are paying more attention to plus size fashion. They are making amazing pieces for people who are not skinny.

I am a plus size person, and I want to look good! Every single person wants to look good. Unfortunately, here in Serbia, where I am living, people are not paying enough attention to plus size people.

There is much more clothing items for skinny people. In my hometown there are only a couple stores that are selling plus size clothes.

Do not get me wrong, I can find everyday clothes for myself. But, some other pieces, for example elegant dresses, shirts... is very difficult to find.

I really hope that situation will change soon.

Plus size fashion for me is very important. I am already a grown person, and I know who I am. But, there are many young people, specially girls, who think that they have to look like super models, they think that they have to be tall and skinny, and that is wrong!

It is okay to be, short, to be plus size, to be tall, to be skinny, to be muscular, to be different. Beauty should not have any standards, we are all pretty, just as we are. There is no need to look like someone else. You are perfect and you are amazing!

In my opinion, if there would be more plus size high fashion creations, that would enocourage young people to love themselves, to accept their bodies. To have more self confidence!

8
$ 0.09
$ 0.09 from @TheRandomRewarder
Avatar for SuncicaZ
3 years ago

Comments

you forgot to mention that now young people spend too much time on computers .They forgot about sports. A lot of young people are overweight. Models are again the other extreme — they are underweight.

$ 0.00
3 years ago

Pre trudnoce nosila sam xs garderobu, bilo je jako tesko naci nesto sto mi odgovara u struku a da nije kratko. Onda sam se u prvoj trudnoci ugojila cak 33kg i to je bas bio sok za mene, jednostavno dugo mi je trebalo da prihvatim to da vise ne mogu ni na stopalo navuci pantalone xs a kamoli da ih podignem navise. Trudila sam se bas dugo ali nikada vise nisam uspela da se vratim na staru tezinu i velicinu garderobe, a u medju vremenu sam jos dva puta ostajala trudna :D Vremenom sam prihvatila sebe takvu i vazdan smo svi na nekim dijetama ne bi li smrsale koji kg ali lepo se osecam. Jeste da mi je teze izaci uz brdo sada nego kad sam imala 45kg ali uz osmeh guram :D Dobro je da su se modne kuce konacno uhvatile garderobe za punije, da im modeli vise nisu oni kosturi. Lepse mi je kada vidim modela koga ima nego one kojima samo koske iskacu :)

$ 0.00
3 years ago

I ljudima koji nose male brojeve je ponekad jako tesko da pronadju obucu i odecu za sebe. I to je isto lose kao i to sto puniji ljudi imaju probleme. Ima nas raznih sot bi se reklo. I treba praviti garderobu i obucu za sve. I mrsavi ljudi i puniji ljudi zele da izgledaju lepo. Vazno je da prihvatimo sebe, takve kakvi jesmo, i da volimo sebe. I naravno, da ohrabrujemo sve one kojima fali samopouzdanja.

$ 0.00
3 years ago

pa konacno su shvatili da je vecina populacije kojoj mogu valjati modne trendove plus size, od ovih mrsavica nema vajd e

$ 0.00
3 years ago

Gojaznost je globalni problem. Ali i pored toga forsiraju se mrsavi modeli. Ne kazem ja da svi treba da budu gojazni, opasno je za ljude, ali isto tako niko ne treba da bude kost i koza, i to je opasno. Nazalost mnogo mladih ljudi danas ima velike probleme zbog toga. Postaju anoreksicni, dobijaju bulimiju, posebno devojke.

$ 0.00
3 years ago

Da u svetu ima i modna revija sa punijim pa sve do prilicno debelim manekenkama, koje nose modele za plus size velicinu, i cini mi se da je takva odeca mnogo lepse osmisljena nego za standard velicinu ili za ove jako mrsave.

$ 0.00
3 years ago

Da, velike modne kuce u poslednje vreme bas obracaju paznju na to! I to je super! Ako neka punije devojcica bude na TVu, na Internetu ili u nopvinama videla neku plus size manekenku, imace vise hrabrosti da bude to sto jeste. Imace vise hrabrosti da obuce kupaci, da obuce neku haljinicu koja je uza, kraca ili sta god. Ne mozemo svi da izgledamo isto. I ne mozemo svi da budemo mrsavi, i to sto je neko mrsav nikako ne znaci da je lepsi od nekoga ko nije mrsav!

$ 0.00
3 years ago

Mnogu ubava tema si odbrala. Vo mojot grad ima edna dobra prodavnica..da ne ja kazuvam markata, no sigurno ste slusnale za nea, bidejki rabotat i za izvoz, kade sto moze da se najdat modeli za sekakvi priliki. Dosta ubavi i kvalitetni. No, edne e mnogu malku, neli..?I, Da se slozuvam so tebe, koga plus size garderobata bi ja imalo na poveke mesta i so pomoderni modeli, sigurno deka i popolnite mladi bi imale poinakov pristap kon sebe i svoeto telo.

$ 0.00
3 years ago

U mom gradu je tesko pronaci neku malo svecaniju garderobu, ukoliko ste plus size. Ja imam vec dosta godina, i kroz vreme sam naucila da prihvatim sebe, i da volim sebe takvu kakva sam. Ako budem smrsala dobro je, ako ne budem, dobro je i to. Sto se plus size mode tice, prosto zelim da imam lepu garderobu, i mislim da je vise nego vazno da se obrati paznja na plus size zbog mladih, to bi puno podiglo raspolozenje ljudma koji ne izgledaju savrseno, po danasnjim standardima.

$ 0.00
3 years ago

Ja sam za 2 godine od mrsavice postala punija osoba.Imala sam stres i doslo je do disbalansa u organizmu.Od tada nijednu haljinu ne mogu obuci a ni pronaci nesto kupiti sto mi odgovora.

$ 0.00
3 years ago

To se cesto desava. Ja sam se recimo ugojila u trudnoci, i nikada nisam vratila svoju staru liniju. Kada mi je potrebno nesto svecano imam velike probleme da pronadjem nesto lepo i kvalitetno. Zivim u Nisu, i ovde ima svega par prodavnica koje prodaju plus size odecu, ali ni oni nemaju preterano veliki izbor.

$ 0.00
3 years ago

Se slozuvam so tebe, mnogu e vazno zaradi mladite.

$ 0.00
3 years ago

Mlade ljude treba ohrabrivati uvek, njima je podrska neophodna jer jos uvek nisu sigurni u sebe dovoljno.

$ 0.00
3 years ago

Meni se cini da je kod nas veoma tesko naci i odecu za prosecno gradjane, a kamo li plus sajz velicinu.

$ 0.00
3 years ago

Ne mogu bas da kazem da idem gola i bosa haha, ali mi je tesko da pronadjem dobru i kavlitetnu garderobu ponekad. Nekako nam namecu da svi moramo da budemo visoki, mrsavi, sa velikim oblinama, odnosno velikim misicima, kada su u pitanju muskarci. I to jako lose utice na mlade ljude. Nije garderoba sama po sebi najvaznija, mnogo je vaznije podrzati mlade ljude da budu svoji da se ne stide sebe i svog tela.

$ 0.00
3 years ago

Tacno.. ja ne mogu da nadjem pantalone, donji deo trenerke, dukseve, nista.. jer ovo se sve svelo na pedersku garderobu. Nemam nista protiv njih ali stvari su stvarno preuske a ja nisam nikako slim. Mozda jesam bio pre 10 godina, ali sad nisam.

$ 0.00
3 years ago

To je posebna prica, sve je danas usko. I bez obzira da li je neko mrsav ili ne, mozda neko ne zeli da nosi uske pantalone, i one trenerke koje meni vise lice na helanke. Ponekad gledam kako je sve to na zapadu. Neko se oblaci kao da je izasao iz 70ih, i to je poptuno uredu. Neko oblaci samo usku odecu i to je takodje okej. Niko nikoga ne osudjuje zbog toga. Ljudi imaju izbor i to je nesto normalno kod njih. nadam se da ce uskoro biti tako i kod nas.

$ 0.00
3 years ago

Nece.. kod nas se nosi samo ono sto nose poznati.. a to je trenutno bec godinama uska pederska garderoba, a ja zaiata ne volim usko jer sebe smatram muskarcem, a ne devojcicom u helankama i baletankama.

$ 0.00
3 years ago

Bas tako. Smesno je kad mlada, vitka osoba uspe da obuce ono sto oni deklarisu kao xl. Salje se potpuno pogresna poruka.

$ 0.00
3 years ago

Mi nemamo izbog, mi ne mozemo da nosimo usko ili siroko, moderno ili retro. Kod nas postoji samo jedno. I to je skroz pogresno. Mladi ljudi veruju da je to ispravno, da tako mora, da je to jeidni nacin. A ne sme da bude. Potpuno je nevazno kako se ko oblaci. Odelone cini coveka.

$ 0.00
3 years ago