The Last Game of Butterflies

12 978
Avatar for Snezana28
3 years ago

It was an amazing phenomenon. A unique showman, , charmer, genius, authentic in everything he did. He was able to make us laugh and make us cry. It was, in a word, a phenomenon. He was also "Index Radio Theater" and "The Last Game of Butterflies", a band whose success he described as "a perfect combination of five good jokes and two false tones". Those who knew Nesha, his art, wit and sense of humor, begin the story of him with the words that "the kindness of some people and their spirit remain to vibrate in the city's horizon long after they leave, so we have no impression that they really left us."

"Time stands still now, so I don't think about eternal darkness. And when the time comes to travel, I'll buy tickets for good places."

On the back of the doctor's prescription are these few words that he wrote down only the day before he left forever, on February 12, 1990, thirty years ago.

"Let there be a day, when the wild birds cross the same bridge, I will cross ... If your shadow is waiting for me there, I will not say anything, because I will only be a trace of a man, and I will be the leader of the tramps."

And we will never know where rare people like Nesha butterfly. Or we will, when the time comes for us to cross the bridge ourselves.

Bio je jedna neverovatna pojava. Neponovljivi šoumen, šmeker, šarmer, genijalac, autentičan u svemu što je radio. Umeo je i da nas nasmeje i da nas rasplače. Bio je, jednom rečju, fenomen. Bio je i "Indeksovo radio pozorište" i "Poslednja igra leptira", bend čiji je uspeh opisivao kao "savršenu kombinaciju pet dobrih fora i dva falš tona". Oni koji su poznavali Nešu, njegovu umetnost, vrcavost i smisao za humor, priču o njemu počinju rečima da "dobrota nekih ljudi i njihov duh ostaju da titraju gradskim vidokrugom još dugo nakon što odu, pa nemamo utisak da su nas zaista napustili"

"Vreme sada stoji, pa o večnom mraku ne razmišljam. A kad dođe vreme za putovanje, kupiću karte za dobra mesta".

Na poleđini lekarskog recepta ostalo je ovih nekoliko reči koje je zapisao samo dan pre nego što je zauvek otišao, 12. februara 1990. Pre trideset godina.

"Nek' bude dan, kad divlje ptice krenu preko istog mosta ja ću preći... Ako me tamo čeka tvoja senka, ništa neću reći, jer biću samo trag čoveka, i biću vođa skitnica".

A kuda odlaze retki ljudi kao što je Neša Leptir, nikada nećemo saznati. Ili hoćemo, onda kada nam dođe vreme da i sami pređemo most.

18
$ 0.06
$ 0.06 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Jedna od omiljenih mojih pesama, Jeleni umiru sami...

Umiru jeleni i sad u meni tamo gde si bila slomilo se jutro ko ti je rekao da snovi tamne nikad neću znati jer biću samo trag čoveka i biću vođa skitnica.

Nek bude dan kad divlje ptice krenu preko istog mosta ja ću preći ako me tamo čeka tvoja senka ništa neću reći jer biću samo trag čoveka i biću vođa skitnica. Refren: Ne brini, ne brini jeleni umiru sami

$ 0.00
3 years ago

Previse dugo sedimo sami

namerno pobegli su svi

sve sto je zivo odavno spava

ostaju zidovi i mi

Ne treba nam mnogo reci

jasno je i tebi

nek' ruke nesto kazu

blizu smo

Vino i parce noci

i plavo svetlo

dovoljno za sve

Vino i slatka jutra

i ludi pokret za sve

Sedim, cekam, gledas me cudno

dogodice se, nadam se

stavicu ruku na tvoje rame

pa nek' me munje pogode

Sad nam ne treba mnogo reci

snale se zamrzle

nek' ruke nesto kazu

blizu smo

$ 0.00
3 years ago

Do you know this..... She was one of the most famous singers of the former Yugoslavia. Just before the break-up, she also represented the country at the 1988 Eurovision Song Contest. Then Lidija Asanović withdrew from the public. In 1992, she went to Germany, where she married and still lives under the name Lydia Rush.The woman from Zagreb gained great fame with the song Dečko, ajde oladi by the group POSLEDNJA IGRA LEPTIRA . When the song resounded from speakers throughout Yugoslavia in 1985, she was 19 years old. The sympathetic singer worked with the group for only two years, during which time they won the Oscar for popularity.

$ 0.00
3 years ago

davne osamdeset i seste imao sam prilike da ga nakratko upoznam, bio je nesto sto se reko srece, totalno van svakodnevice, iza njega je ostalo delo koje ce imati vecnu vrednost

$ 0.00
3 years ago

Mesecina u casi

zivis na slikama

ne diram prasinu

dobro je biti sam

Nestala si u guzvi

nisam te vracao

uvek ostane nesto

sto nisam rekao

Nisam ti rekao sve

kad odveli su te ljudi

nisam ti rekao sve

govorim, sapucem

Nisam ti rekao sve

zuris u novu pricu

nisam ti rekao sve

javili su da ce sneg

Karta za vise voznji

nisi je ponela

opet pricam sa sobom

mislice da sam lud

$ 0.00
3 years ago

I danas mnogo volim da slusam muziku Poslednje igre leptira, koju pesmu odaberem zavisi od trenutnog raspolozenja

$ 0.00
3 years ago

Sanjam da sretnem

Ljude sa Sunca

Valike, male

Zelene, plave

Svejedno

Oni ne mrze

Imaju brodove brze

Da li se ljube

Možda ne gube

K’o mi

Trese se kućica

Na put se spremam ja

čujem planeta zov

Dok sleću na moj krov

Moja će pesma

Stići daleko

I iza Sunca

čuće je neko

Bar neko

Pričaće ljudi

Zvezda je pala

Meni će Zemlja

Već biti mala

Sve manja

$ 0.00
3 years ago

Sekoj od nas ostava nesto zad sebe. no da ostavis dela, po koi kje te pametat generacii, i kje te spomenuvaat uste mnogu dolgo vreme, navistina e golema vrednost. bravo za site umetnici, fenomeni, soumeni. "Vreme sada stoji, pa o večnom mraku ne razmišljam. A kad dođe vreme za putovanje, kupiću karte za dobra mesta".

$ 0.00
3 years ago

Nesa, legenda! Sta reci drugo nego to! Svako od nas predje jednom most, neko pre neko kasnije. Bolje kasnije. Hvala na postu, Snezana. ❤

$ 0.00
3 years ago

Hvala ,nadam se da ti se dopalo i da smo se vratili u davna vremena Poslednje igre leptira .

$ 0.00
3 years ago