Romance at building site: Wedding pictures go viral on China's Valentines' Day

39 49
Avatar for Snezana28
3 years ago

Dressed in white wedding dresses and black suits, seven couples posed with big smiles in front of unfinished buildings or gardens they helped build.

Seven Chinese couples working at a construction site in Changsha, central China's Hunan Province, took wedding pictures at and nearby their worksite on Monday, right before this year's Qixi Festival, which falls on August 25.

The grooms and brides chose different background scenarios at the site, including the pavilion, a garden, a gate, and even unfinished buildings.

"We didn't even take a photo together when we got married, and I always felt I owed her something," said Xu Aiguo, a 57-year-old builder from Hunan, adding that their family was too poor to cover the extra expense at that time. The new pictures are the first wedding photos out of the 35 years of their marriage."Before, we had worked at different construction sites in various cities across China, and I've never imagined that one day, I would take these wedding photos here in Changsha," Xu's wife Deng Xiuzhen added.

The unique wedding pictures soon went viral online, gaining over one million views on China's Twitter-like platform Weibo before the Qixi Festival arrived.

23
$ 0.07
$ 0.07 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

subscribe done back plz

$ 0.00
3 years ago

This is really very interesting. I like it. Thank you for sharing this, I really like to read posts about China, and people from China.

$ 0.00
3 years ago

Zaista lepa prica. Neko to zove romantika, neko cool, ali je ocigledno u pitanju pravi izbor partnera, jer je ostala ta zelja da izgledaju kao pravi mladenci

$ 0.00
3 years ago

Svako vjenčanje je priča za sebe i romantično je na svoj način. Nekako to vjenčanje gubi svoju draž.Možda je to zato jer sve više ljudi žive bez sklapanja službenog braka?

$ 0.00
3 years ago

Brate moj meni ovo lici na horor film, hahaha shalim se bas je lepo, ja mislim da ne bih prifatio ovo grupno vencanje, mislim ja ne bih hteo na mojoj svadbi naravno svaki ima svoj vkus, hahaha nadam se da si me razumela.

$ 0.00
3 years ago

Hahaha horor film ,baš si me zasmijao,ma naravno Veliki pozdrav!

$ 0.00
3 years ago

Volim vencanja, devojke u vencanicama, Ali ja je licno nikada nisam obukla niti cu :-) Super I'm je ovo ideja sa fotkama, bas lepo :-)

$ 0.00
3 years ago

nemoj tako riječ ...zarecenijeg hleba se najviše pojede

$ 0.00
3 years ago

Imam ja muza I decu, ali kazem da nisam obukla vencanicu na vencanju niti cu, ja ih jednostavno ne volim :-)

$ 0.00
3 years ago

Meni je lepo da gledam slike grupnih vencanja, ali ne bih se usudila da se vencam tako. Nekako nije moj stil. Ja sam od onih sto smatraju da je taj dan samo njihov i poseban

$ 0.00
3 years ago

To sam i ja mislla kad sam bila mlada.Imala sam veliku svadbu.Svekrva bila glavna i samo na svadbi komandovala.Sada su druga vremena mladi se sve pitaju.

$ 0.00
3 years ago

Haha a de pa svekrva nije glavna.. pobogu, ko da se ona udaje. Nego dobro.. sad vise ne znam ni dal bi pravila vencanje.. doslo 200 coveka kojima vise oci videla nisam... bolje da sam uplatila maldive za te pare

$ 0.00
3 years ago

Kod mene kao da se ona udavala .Moja svadba imala 400 zvanica a nije bila zajednička (to mi je ostalo na duši).Mojih bilo samo 30.Da baš tako,Neko egzotično putovanje...

$ 0.00
3 years ago

Svi imamo neku bolnu tacku sa vencanja. Umesto da bude najlepsi dan, ono bude cirkus. Obuces vencanicu pa negde na maldie se vencas i kraj.. a ona neka zove ko u zikinu dinastiju telefonom goste (onaj deo kad pobegnu Marija i Boba)

$ 0.00
3 years ago

Moja koleginica koja je sada u Sarajevu venčala se na Maldivima ,zamalo nisam pala u nesvest kada sam videla fotke.To je božanstveno!

$ 0.00
3 years ago

Pitaj je da ti da neku sliku da podelis sa nama. Eto, bas joj zavidim

$ 0.00
3 years ago

Ako se ikada budem vencavao, svadba ce biti samo za uzu rodbinu, njenu i moju. Lepo je imati veliku svadbu, verujem da devojke celog zivota zamisljaju sebe u beloj vencanici sa svojim princem,.. U danasnje vreme je nekako luksuz a i kich praviti veliku svadbu... opet to je moje misljenje sto ne znaci da sam ja u pravu. Inace, lep i zanimljiv post kao i uvek. :)

$ 0.00
3 years ago

Da baš tako,kič je i proslava punoletstva.i slave sa 100 ljudi.I ja sam za tu varijantu.Malo ljudi,skromno,tiho a opet veličanstveno!

$ 0.00
3 years ago

Hvala na istomisljenosti. Skromnost je vrlina.. a ja pak nisam opet savrsen. Mala sala.. 👍

$ 0.00
3 years ago

Mene takve stvar uopšte ne zanimaju. Jedino što mi je zanimivo mi je to kad se ljudi vjenčaju u allstarkama. Baš je zanimljivo kad izpod duge vjenčane oblege pogledaju noge sa allstarkama...po mogučnosti crvene boje...hahahaha

$ 0.00
3 years ago

Ah, one duboke, do iznad gležnjeva?

$ 0.00
3 years ago

da baš te. haha

$ 0.00
3 years ago

Kako te ne zanima a pišeš gospodinu SIRPOTATO?!.

$ 0.00
3 years ago

to zezancija

$ 0.00
3 years ago

Puca nostalgija hahah ja se sjeti mog vjencanja to je bilo pravo ludilo kum se zabijo u banderu i oborio bilbord a zena mi pala sa motora Kar begi ne znam sta da pisem😂😂😂

$ 0.00
3 years ago

ja nisam nikada shvatio taj ritual u potpunosti, ne samo vencanje kao cin osnivanja nove zajednice, vec sav taj cirkus koji se vrti oko toga, previse mi je komercijalizovano a sva tradicija i obicaji vezani uz taj cin su se definitivno oteli kontroli

$ 0.00
3 years ago

Svadba je svakako zabava za goste. Tako da obicaji tome sluze. Neki su simpaticni i zabavni po mom misljenju, neki su vrlo primitivni. Mada, treba postovati tudje obicaje kad si gost. A na svojoj svadbi svako sam odlucuje kako ce biti.

$ 0.00
3 years ago

Da,da , pa i naši stari običaji su navodno lepi a zapravo komplikovani.Uvek mi je žao mladoženje koji treba da obori jabuku.Zamisli koji blam ako to ne uspe!

$ 0.00
3 years ago

ma to uzmes pumparicu sa sitnom sacmom i resen problem ima 17 jabuka odjednom da pretvoris u kompot :D

$ 0.00
3 years ago

I love weddings, it's really nice.

$ 0.00
3 years ago

Šta će sve Kinezi smisliti.Ovako nešto kod nas ne bi postojalo.!

$ 0.00
3 years ago

This is beautiful, very lovely and beautiful.

$ 0.00
3 years ago

uvijek kad gledam slike od vjenčanja sjetim se svoga vjenčanja......inače ja volim tradicionalno vjenčanje,ne dopada mi se previše to što ljudi izmišljaju razne čudne krajeve da se tamo vjenčaju.

$ 0.00
3 years ago

Ja uopšte ne volim da se setim svog venčanja.Bila sam tako tužna što se udaje,Hahaha a tresla sam se kao prut i imala tremu.Uvek se setim mog tate koji je plakao za mnom.

$ 0.00
3 years ago

Great article!

$ 0.00
3 years ago

Thats a great wedding from chineses....

$ 0.00
3 years ago