Green Card (film)

28 34
Avatar for Snezana28
3 years ago

Green Card is a 1990 romantic comedy film written, produced, and directed by Peter Weir and starring Gérard Depardieu and Andie MacDowell. The screenplay focuses on an American woman who enters into a marriage of convenience with a Frenchman so he can obtain a green card and remain in the United States. Depardieu won the Golden Globe Award for Best Actor. The film won the Golden Globe for Best Motion Picture – Musical or Comedy, and was nominated for an Oscar for Best Original Screenplay. @Cold3ndice

Brontë Parrish (Andie MacDowell), a horticulturalist and an environmentalist, enters into a Green Card marriage with Georges Fauré (Depardieu), an undocumented immigrant from France, so he may stay in the United States. In turn, Brontë uses her fake marriage credentials to rent the apartment of her dreams. After moving in, to explain her spouse's absence, she tells the doorman and neighbors he is conducting musical research in Africa.

Contacted by the Immigration and Naturalization Service for an interview to determine if her marriage is legitimate, Brontë tracks down Georges, who is working as a waiter. Although the two have little time to get their facts straight, the agents who question them appear to be satisfied with their answers. But when one of the agents asks to use the bathroom and Georges directs him to a closet, their suspicions are aroused, and they schedule a full, formal interview to be conducted two days later at their office.

Advised by her attorney she could face criminal charges if their deception is uncovered, Brontë reluctantly invites Georges to move in with her. They try to learn about each other's past and their quirks and habits but quickly find they can barely tolerate each other. Georges is a fiery-tempered selfish slob and smoker who prefers red meat to vegetarian food, while Brontë is shown as uptight and cold, obsessed with her plants and wrapped up in environmental issues.

Jedan od mojih najdražih filmova koji sam gledala nebrojano puta(i opet bih).Romantična komedija sa prelepom Endi Mekdauel i šarmantnim Žerarom Depardjeom.Maestralni su.

Francuz Žorž (Ž. Depardje) stiže u Ameriku sa turističkom vizom. Kako bi dobio takozvanu zelenu kartu - dopuštenje za boravak i rad - sklapa formalni brak sa Bronte (E. Mekdauel). Privlačnoj Bronte, koja se bavi hortikulturom, treba status udane žene kako bi zadržala stan u kom ima prostor za ostakljeni vrt i uzgoj biljki.

Iako misle da će nakon venčanja moći otići svako na svoju stranu, zbog provere imigracijske inspekcije Žorž se na neko vreme mora preseliti svojoj lažnoj supruzi. Da bi prevara uspela, moraju da se bolje upoznaju. Iako su veoma različiti, vremenom se priviknu jedno na drugo, pa čak i zaljube. No, na ispitivanju u imigracijskom uredu Žorž počini grešku i mora da bude deportovan...

19
$ 0.00
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Glumci su svakako poznati, al mislim da cu morati da pogledam film uopste ne mogu da se setim radnje a sa druge strane sve mi je poznat,

$ 0.00
3 years ago

Ovo je nesto starije. Moram da priznam da nisam gledala ovaj film, ili se ne secam da sam ga gledala. Svakako cu pogledati, posto mi se dopalo ono sto sam videla

$ 0.00
3 years ago

Da dosta davno je snimljen.Ali bez obzira moraš ga pogledati.

$ 0.00
3 years ago

Jako lijepo objašnjeno, prava romantika

$ 0.00
3 years ago

Film je zaradio mješovite kritike kritičara, jer trenutno ima ocjenu 60% na albumu Rotten Tomatoes na temelju 30 ocjena.

Janet Maslin iz The New York Timesa opisala ga je kao "film koji bi ovaj sposoban mogao snimiti" i dodala: "Gđa. MacDowell ... je lijepa, skromna jednostavnost koja Georgeov zahvalni izgled čini potpuno razumljivim. Gospodin Depardieu, u ulozi koju je obukao u njujorškom Yankee šeširu, dokazuje da nema ničega osim sporta ... Potpuno zaživi kad padne na francuski jezik ili se na trenutak oslobodi iz granica priče. "; Roger Ebert iz serije Chicago Sun-Times "nije slijepo briljantan i nije primjer najboljeg djela redatelja koji je godinu dana života snimio opasno ili glumca koji je glumio u Cyranu de Bergeracu. Ali to je dobro, zabavno stvaranje, ljubavna priča između dvoje ljudima čiji sastanak nije tako sladak kao što bi mogao biti. " U redu, u redu.

Peter Travers iz časopisa Rolling Stone opisao je film kao "atraktivan romantični slatkiš" i dodao: "Ne tražeći originalnost i pijesak koji ga razlikuju u australskim filmovima Weir's Picnic na Hanging Rocku i Gallipoliju, Zelena karta pokriva sve krumpiriće. Ali Depardieuov šarm ne priznaje nikakve jezične barijere, a MacDowell, otkriće Seksa, Laži i Videokasete, pokazuje se finom, seksi folijom. "Rita Kempley iz Washington Posta rekla je:" Poput Ghost and Pretty Womanje, ova romansa blaženo ovisi o našem dobrom i zvjezdanom oko zavedeno karizmom glavnih stranaka. I to činimo, unatoč nedostatku tempa i razočaranju. "

$ 0.00
3 years ago

Ova šarmantna komedija netipičan je film u opusu australijskog reditelja Pitera Vira (Društvo mrtvih pesnika, Svedok). Godine 1991. Vir je bio nominovan za Oskara za najbolji originalni scenario, a iste godine film je nagrađen Zlatnim globusom kao najbolji film te godine. Uz odličnu Endi Mekdauel treba istaći nenadmašnog Žerara Depardjea, koji je u ovom filmu pokazao snagu svoje goleme glumačke energije, a za tu je ulogu nagrađen i Zlatnim globusom..

$ 0.00
3 years ago

Meni je ovaj film nekako posebno drag, ne znam, drugaciji mi je od ostalih slicnih filmova. Nije tipicna romanticna komedija.

$ 0.00
3 years ago

Gledao sam ovaj film i dopada mi se i glumac je predobar, kao sto je i film predobar, tako da vredi da se pogleda, malo romantike i ljubavi nije na odmet pogledati

$ 0.00
3 years ago

Naravno, davno ogledan film i to vise puta. Dobro je sto si nas podsetila da opet obratimo paznju na isti tokom vikenda kad je vreme za opustanje mozga, pogotovo danas kada je nedelja. Odlican film inace! Hvala ti puno. ❤💙❤

$ 0.00
3 years ago

Film sam odavno gledala i bio mi je bas onako, simpaticno opustajuci. Po mom misljenju ovo je film koji je lepo odgledati recimp nedeljom po podne da se covek lepo relaksira pred prvi radni dan.

$ 0.00
3 years ago

Ponekad ja ovako ne pročitam sadržaj ali komentarišem jebiga... navika :) dobar članak maj dear bajdvej haha

$ 0.00
3 years ago

kada sam poceo da gledam film prvi utisak mi je bio da je totalno s****, a pogotovu sto u tom trenutku meni depardije nije bio poznat u tolikoj meri kao glumac, cak mozda za njega nisam ni cuo do tad, ali kako je vreme odmicali a mene mrzelo da ustajem po daljinac, sve me je vise pridobijao za sebe tako da na kraju fgilma sam bio siguran da cu u nekom trenutku pozelti da ga ponovo pogledam

$ 0.00
3 years ago

Jedna od dražih glumica. A kada sam pročitao fabulu filma, sjetio sam se, ovo smo svi gledali. Klasik.

$ 0.00
3 years ago

Davno sam gledala ovaj film, bas cu potraziti na netu da odgledam.

$ 0.00
3 years ago

Great article!

$ 0.00
3 years ago

Sto bi se reklo, kao na filmu xD Kad sam pocela da citam opis filma, ocekivala sam takav kraj. Ipak je to romanticni film

$ 0.00
3 years ago

Ponekad mi se cini da svi romanticni fil;movi imaju nekako slican kraj. Ja licno ovaj film volim, nekako je predivan u svakom smislu. Pun je emocija i humora!

$ 0.00
3 years ago

Molim te pogledaj film,tako ćes se smejati.Upravo gledam klip kako izvodi jednu muzičku kompoziciju.Moram ga postaviti.

$ 0.00
3 years ago

Hvala na preporuci, ukoliko ima toliko komicnih scena, valja pogledati

$ 0.00
3 years ago

Dodala sam video na post!

$ 0.00
3 years ago

Subscribe done.please subscribe me

$ 0.00
3 years ago