Good morning!

30 56
Avatar for Snezana28
3 years ago

Depeche Mode “Personal Jesus” but it’s played by 500 musicians...

Personal Jesus

Reach out,touch faith
Your own Pesonal Jesus
Someone to hear your prayers
Someone who cares
Your own personal Jesus
Someone to hear your prayers
Someone who's there

Feeling unknown
And you're all alone
Flesh and bone
By the telephone
Lift up the receiver
I'll make you a believer

Take second best
Put me to the test
Things on your chest
You need to confess
I will deliver
You know I'm a forgiver

Reach out and touch faith
Reach out and touch faith
Your own personal Jesus

Feeling unknown
And you're all aloneFlesh and bone
By the telephone
Lift up the receiver
I'll make you a believer
I will deliver
You know I'm a forgiver

Reach out and touch faith
Your own personal Jesus
Reach out and touch faith

20
$ 0.00
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty

Comments

Jedna od omiljenih od Depeche Mode grupe,cesto je slusam.Inace volim njihov ritam u svakoj pesmi.

$ 0.00
3 years ago

Hehe dobro veče možeš je slušati u bilo koje doba dana!

$ 0.00
3 years ago

Dobar dan i nisam neki vjernik ali ova pjesmica mi se jako dopada

$ 0.00
3 years ago

Good morning dear! It is always gfreat to start the morning with some good music! I love this song.

$ 0.00
3 years ago

Drago mi jeda ti se dopada ,želim ti lep i uspešan dan!

$ 0.00
3 years ago

Hell-o, my favorite read.cash blogger... how are you, do you want to be my wife?

$ 0.00
3 years ago

e pa imao sam prilike ovo da pogledam i moguti reci bilo mi je bas bezveze, hahahah salim se naravno, pesma mi se svidja o njoj ne bih sada trosio reci , performans je ono sta je u prvom planu kod ovog videa, zanimljivo i originalno i nadasve iznenadjujuce koliko to dobro zvuci

$ 0.00
3 years ago

hahaha očekivala sam da ti se ne dopada kao i svaki moj post.Ma sjajno.Što kažeš originalno osećaj kolektivne sreće!

$ 0.00
3 years ago

bas tako, ljudim ako socijalnim bicima potreban je ponekad osecaj pripadnosti nekoj vecoj kolektivnoj prici, ovo je pravi primer za to

$ 0.00
3 years ago

Osobni Isus

Ispruži ruku, dodirni vjeru Vaš osobni Isuse Netko da čuje vaše molitve Netko koga je briga Vaš osobni Isuse Netko da čuje vaše molitve Netko tko je tamo

Osjećaj nepoznatosti A ti si sama Meso i kost Telefonom Podignite prijemnik Učinit ću te vjernikom

Uzmi drugo najbolje Stavite me na test Stvari na tvojim prsima Trebate se ispovjediti Dostavit ću Znaš da opraštam

Ispružite ruku i dodirnite vjeru Ispruži ruku i dodirni vjeru Vaš osobni Isus

Osjećaj nepoznatosti A ti si potpuno sam Meso i kost Telefonom Podignite prijemnik Učinit ću te vjernikom Isporučit ću Znaš da opraštam

Ispruži ruku i dodirni vjeru Vaš osobni Isus Dosegnite i dodirnite vjeru

$ 0.00
3 years ago

Depeche Mode are an English electronic music band formed in Basildon, Essex in 1980. The group as of now consists of a trio of Dave Gahan, Martin Gore, and Andy Fletcher. Depeche Mode released its debut album Speak & Spell in 1981, bringing the band onto the British new wave scene.

$ 0.00
3 years ago

Uhhh divna veliki lajk sefice

$ 0.00
3 years ago

Haha otkud ja šefica,hvala za veliki lajk.Drago mi je da Vam se dopada!

$ 0.00
3 years ago

dobro jutro....uuuuuu slušaš neko jako muziku za ujutro....meni više se svidja neka mirna,jer se mi še spava na pola kad ustanem hahah

$ 0.00
3 years ago

Samo jako,treba se razbuditi,ma divno,tako dobro zvuči!Pozdrav Teji!

$ 0.00
3 years ago

Dobro jutro. Hvala na lepom spotu u kome sam uzivala uz jutarnju kafu. Definitivno mi je pomogao da se razbudim

$ 0.00
3 years ago

E baš mi drago da Vam se dopada.I da vas je uz kaficu razbudio!

$ 0.00
3 years ago

Dobro jutro zenska, opa opa od sabajle na muziku.

$ 0.00
3 years ago

Good morning to you

$ 0.00
3 years ago

Good morning

$ 0.00
3 years ago

Videla sam ovo! Fantasticno zvuce..

$ 0.00
3 years ago

Good morning dear

$ 0.00
3 years ago

God morning dear...

Check on me also..

$ 0.00
3 years ago

Really?

$ 0.00
3 years ago