Želim

21 34
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Želim

Želim pobjeći negdje daleko,

a nemam kome.

Želim da me zagrli netko,

da me netko prigli srcu svome.

Želim svijetlo,

a ne tamu.

Želim ljubav,

a ne ovu samoću tamnu.

Želim voljeti,

a ne u samoći biti.

Želim sreću,

a ne u noći suze liti.

Želim voljeti tebe,

a ti me ne želiš uz sebe.

Želim puno toga što imati ne mogu,

ne odustajem,

predat ću se tek kad odem Isusu i Bogu.

By. Renata Vajcl.


10
$ 0.03
$ 0.01 from @apela
$ 0.01 from @Jigglyspy
$ 0.01 from @sandra22
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

Najlepši stihovi dođeju iz osamljenog srca.

$ 0.00
3 years ago

Eee, da, baš tako... na žalost je tako.

$ 0.00
3 years ago

Lepooo

$ 0.00
3 years ago

Thank you!

$ 0.00
3 years ago

😊

$ 0.00
3 years ago

Hvala! :)

$ 0.00
3 years ago

Jako lepi i duboki stihovi. Nastavi da pises

$ 0.00
3 years ago

:D Hvala puno!

$ 0.00
3 years ago

Vrlo lepi stihovi, drago mi je da sam "naleteo" na njih, nastavite ovako

$ 0.00
3 years ago

E' kad muško kaže da je dobro, onda jeste! :D Hvala puno!

$ 0.00
3 years ago

Divno napisano i ja bih želela pobeči.

$ 0.00
3 years ago

Puuuno hvala draga moja, drago mi je da ti se sviđa.

$ 0.00
3 years ago

Divna pesma ..toliko emotivno i prelepo napisano

$ 0.00
3 years ago

Hvala draga moja, drago mi je da ti se sviđa.

$ 0.00
3 years ago

Veoma lijepo napisano.

$ 0.00
3 years ago

Ana, drago mi je da ti se sviđa i hvala puno na lijepom komentaru! <3

$ 0.00
3 years ago

So wonderful song! You have sense for the most emotion for touch soul and give all of us moment to feel with all senses.. Thank you!

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti na lijepom komentaru! <3 Bit će ih još.

$ 0.00
3 years ago

Thank you for that!

$ 0.00
3 years ago

Jako tuzni stihovi ,pogadjaju u dusu .

$ 0.00
3 years ago

Pa mi pjesnici jesmo malo munjeni. ;) Drago mi je da ti se sviđa.

$ 0.00
3 years ago