Tebi kojeg imam samo u snu

9 25
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Ti si moj razlog za život, sreću i radost,

šteta dušo, stvorio se među nama razorni most.

Sve je nestalo i ničeg među nama više nema,

ostala je samo u duši tuga i neka bijeda uspomena.

Duša bez ljubavi je gola i prazna,

koliko me srce boli, ne želim da tvoje srce sazna.

Život živim iz dana u dan, samo tupo preživljavam,

sreća me nekad posjeti samo u snu, jer tad tebe ljubavi ja sanjam.

Voljeti me tvoje srce nikad neće moći,

sretna sam samo u snu, jer tad mogu tihim korakom k tebi doći.

Pišem sve ovo tebi kojeg imam samo u snu,

radujem se još svom životu i kada sam na samome dnu.

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

6
$ 0.07
$ 0.05 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @AngryKoala
$ 0.01 from @grofek1
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

Reci koje dolaze iz srca i duse su najiskrenija emocija. Kada se to pretvori u napisanu rec, cini najlepsu poeziju koja ucini da citalac oseti prenesene emocije od strane pesnika/pesnikinje. Svaka cast, neguj svoj talenat

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti puno na ovim riječima podrške i baš mi je drago što vam se sviđa ono što dolazi iz moje duše.

$ 0.00
3 years ago

Divno :)

$ 0.00
3 years ago

Puno hvala!

$ 0.00
3 years ago

This is amazing! Is this your original poem? I like it a lot!

$ 0.00
3 years ago

Da, to moja moja pjesma, pišem pjesme od 14 godine. Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti puno na lijepom komentaru.

$ 0.00
3 years ago

Ovi su jos lepsi od predhodnih .

$ 0.00
3 years ago

Hvala, to valjda kako čovjek stari tako pjesme sazrijevaju.

$ 0.00
3 years ago