Relief Agad

0 2

Share lang naku guys.

Kay nahimoot ko pag Ayo dre SA among baranggay Kay diba katong adlawa Raman kutob Ang pag fill up SA Relief agad form.

Ang mga Tao Dre nangaratol Kay ngano daw Wala pa nila nadawat Ang ayuda nga ilang gi fill upan.

Ug SA akong kabahin ngano dili man gyud mag pa abot? Ngano magsige mag pamalay Malay Ang mga Tao dire ug mangutana Kong naa bay maabot nga kwarta SA ilang mga bank account or mobile wallet.maryosep na lang gyud uy.ilhan man unta ug naa na Kay I announce man unta ni Capitan o ni chairman gamit Ang megaphone

I ampo nalang nga maabot gyud Kay ug dili Wala tay mahimo maningkamot nalang ta nga maka kwarta ug dli magsalig SA ayuda Kay ug naa may nalang pang dungag SA budget.

So kana lang SA akong mashare SA INYO mga Ka ReadCash mahitungod sa among baranggay.

1
$ 0.00

Comments

aruy dai ko maintindihan ngarud... :(

$ 0.00
3 years ago

Mahirap Kasi mag express SA Tagalog kaya binisaya ko.

$ 0.00
3 years ago

oo nga po.. pero i hope you'll be fine ^_^

$ 0.00
3 years ago

Thank you po ma'am.

$ 0.00
3 years ago

you're welcome :) anyway join ka rin sa community ko ---- Active Subscribers (95ae) para ma support and view ko lagi ang articles mo

$ 0.00
3 years ago

Cge PO may mga communities ako sinalihan pero Hindi inaaprovd young article ko.

$ 0.00
3 years ago

newbies po ako dito, so i made a community para updated sa lahat ng nisubscribe ko whenever i am busy...

$ 0.00
3 years ago

Same PO tayo na newbie dito kayo ako nag explore nalang Kasi Wala nag guide sakin Yong nag invite sakin dito Malaki na points na sa SipAg ko .Wala man lng ako balita SA kanya.

$ 0.00
3 years ago

oo nga po, malaking bagay rin yung affiliates.. :) next time nalang ako mag invite pag meron na akong sariling proof of income ^_^

$ 0.00
3 years ago

May dalawa akong na invites Ang Kaso lang parang Hindi interesado kahit anong guide ko Hindi nla pinag tutuonan Ng pansin.kaya kahit dika mag invite ok lang as long as masipag kalang.san kapa everyday payout.

$ 0.00
3 years ago

and thats all about readcash <3

$ 0.00
3 years ago

Hindi ko naintindihan 😅😅

$ 0.00
3 years ago

Pasensyahan nyo na PO guys Low quality lang PO Yong article na nagawa ko on the spot lang PO Yan naisip ko lang biglang kaya nasulat ko po in bisaya.

$ 0.00
3 years ago

Ok lang yun sis . Aha Importante na shashre natin ung mga gusto nating sabihin ..

$ 0.00
3 years ago

Mas na express Kasi natin pag sariling lenggwahe natin Yong ginagamit mas comportable kapag ganun.

$ 0.00
3 years ago

grabe dili.lang jud kahalat mga tawo.no?gusto daun ug naa. ang uban magsalig.na daun sa ayuda sa gobyerno.

$ 0.00
3 years ago

Lage uy.nahimoot ko Kay SA ako sila ngangutana Kong naa na ba daw koy na dawat nga ayuda.kay ko may nag fill up SA ilaha. Kapila naku sila gi ingnan nga Wala pa mga atat kaau.maong nitago nlang ko SA kwarto Kay daghan cge anhe dres maong balay cgeg pangutana.

$ 0.00
3 years ago

Thank you for your article. Your article is really good. It is very essential for us.

$ 0.00
3 years ago

Thank you for commenting on my post.it means a lot to me to improve my writing skills.

$ 0.00
3 years ago

Sis wala ko nintindihan pero OK n thank u

$ 0.00
3 years ago

Ibig ko pong SAbihin Jan sis Yong mga Tao dito SA amin mga atat SA ayuda marami nag punta dito SA bahay namin nagtatanong Kong may natanggap na ba daw akong ayuda galing SA gobyerno.

$ 0.00
3 years ago

Sabihan MO sis wag sila Punta sau hindi k nmn government galing at need MO NG social distancing whhaahha

$ 0.00
3 years ago

Ou nga PO eh.nagtago nalang PO ako Sa kwarto sinabihan ko Yong mama ko pag may nag hanap sakin sabihin tulog ako.pinaghirapan Kong di lumabas Ng bahay 3 buwan para lang SA social distancing.

$ 0.00
3 years ago

hahahaha,,mura pud ug dri sa among kabahin.Silingan namo dri sigeg balik balik sa balay ug pangutana if kanus a daw ang pay out.Basig gitiklo na daw to sa barangay.Dli nlang gyud maghulat ug kanus a i.announce ba.Kapoy kaayo sigeg pasabot.Buot huna hunaOn mkadawat man sila kay nka.fill up.naman ug form.

$ 0.00
3 years ago

Mag gyud sis.dire gani SA amo ni sulod nalang kog kwarto Kay kapoy kaau sgeg intertain SA mga Tao nga Gahi di kasabot ug dili kaholat.

$ 0.00
3 years ago

Lagi oy.Murag hadlok nga dili kadawat ba.Pasalamat man gani nga naapil sa second batch.Basta gani nka.fill up na sa form makadawat namn jud na.Mura mag walay laing gisaligan kay mag sige naman hinuon balik balik pangutana.

$ 0.00
3 years ago

Mao man.magkatawa nalang nuon ko SA sitwasyon kaysa mag problema SA mga nahitabo karon naa lang gyud Tao nga nawong og kwarta.hahay nalang gyud

$ 0.00
3 years ago

Mao gyud.Nawong man diay silag kwarta nganung dli nlang gyud maningkamot pangitag kwarta.

$ 0.00
3 years ago

Gani.ang ayuda ra gyud gipa about kabalo man unta sila nga dili pa gyud cgurado nga maapil SA ayuda Ang tanang lugar. Maningkamot nalang gyud unta ba.

$ 0.00
3 years ago