Go back to hive for good

62 48
Avatar for Jeansapphire39
1 year ago

#Blog 318

Good morning!

It's been 2 days that I've never publishing here because I'm suffering a hand pain, again. I mean it's everyday actually then the other day we have a heavy rains and it takes few hours. Some water come inside our house. Additional work lol. I need to take out the water that caused me so much pain in my both hands. I'm getting old already hahaha.

So let's proceed to my topic today that I don't know what will be my blog. So the only thing that came up in my freaky brain is about my hive account. It's been 10 days before I publish my blog again at hive for some reasons. I need to publish a topic that could be catchy to the curators there. Upon scrolling at my Facebook account I've seen our 9 years memory and I shared it about my rich uncle. So sad but it really happened in our family.

My latest blog then I'm 2 days absent also

Heres the link:

https://hive.blog/hive-127788/@jeansapphire/a-rocky-beach-namely-pier-uno

Thanks for the upvotes...

I'm truly happy that after I publish my blog about "A rocky beach namely Pier Uno". At last I've been curated again by the OCD and it's been 1 month I think. It's a long story and why. I didn't expect the circumstances will happened because no one tells me lol. What a heck hahaha. I really think I can freely publish any blogging sites that kind of resctrictions because I know the rules. Then that one is so unbelievable. Maybe you know also what I mean if your at blurt and steemit you will not be cutated at OCD. So I give up the blurt then go back to hive for good.

Amazing nature is the best community for me because it fits on me. I'm a beachlover that I can barely share my bonding with my family and friends. Im not good writer as well from others but it's okay for me. As long as I express my own feelings of being happy in my spare time with the people I loved. We need to be happy also and no need to stressed ourselves. It's not good for our health guys. So health is wealth.

The Curation Compilation....

Thanks POSH...

Thanks hive..

Thank you Jiji for sharing at twitter

The link: https://hive.blog/posh/@ocd/ocd-posh-curation-compilation-882

It's unexpected again to be curated, again. My blog is just simple with poor grammar hahaha. So nothing is impossible right? Just bring it on and enjoy blogging. Once again thank you so much hive.

Sponsors of Jeansapphire39
empty
empty
empty

Thanks to all my sponsors!

October 19,2022

10:11 am

Wednesday

Philippines

The fighter mom,

©Jeansapphire39

10
$ 1.50
$ 1.21 from @TheRandomRewarder
$ 0.05 from @rezoanulvibes
$ 0.05 from @ARTicLEE
+ 7
Sponsors of Jeansapphire39
empty
empty
empty
Avatar for Jeansapphire39
1 year ago

Comments

Wow galing! 🥰 Congratulations sis. 🎉 Deserve na nimu sis. Nakakabilib ka sis. Ako sis tagal na gayud wala ko ka publish didto.

$ 0.01
1 year ago

Salamatay sis pero di na lagi everyday mkapublish ky di makaya sa powers.

$ 0.00
1 year ago

Okay lang yan sis. Take your time lang sis. Ang makaya lang sis kay makalabad sad sa ulo pag pipilitin sis.

$ 0.00
1 year ago

Galing naman. Kaya post na lagi dun hehe.

$ 0.01
1 year ago

Salamat at ayan 3 days absent na nmn ako hahaha.

$ 0.00
1 year ago

I just recently joined Hive. I have the same username in case wanna hookup

$ 0.01
1 year ago

Oh that's good. I'll check you later and I never visit hive today.

$ 0.00
1 year ago

Here I am I struggle with just 1 platform. 🤣 😂 🤣 I support you but can't offer any advice of those other platforms :(

$ 0.01
1 year ago

Hahaha for me it's better to focus in 1 platform because me and my virtual friends got dizzy because we have other blogging sites lol.

Thanks again for dropping by.

$ 0.00
1 year ago

Wala ko ka gets ana maam pa pero Congrats parin po.😊

$ 0.01
1 year ago

Tanchu! Patudlo ni loloves nimo ky tua nmn pud diay sya.

$ 0.00
1 year ago

Hahah..wala paman pod to kaayo siya salabutan ana maam.

$ 0.00
1 year ago

Yey! Congraats!

$ 0.01
1 year ago

Salamuch! Nkatsamba na nmn hehehe.

$ 0.00
1 year ago

Reading this post, it feels like I can see the smile on your face. Crypto blogging platforms give us great opportunities. It is up to us where to focus more.

See you around! :)

$ 0.01
1 year ago

Oh thank you so much! Yes Im really smiling of what happened at hive lol.

Have a nice day ahead.

$ 0.00
1 year ago

I have hive ma'am pero d ko alam pa paano mag publish Ng article paano po ba hehe?

$ 0.01
1 year ago

Pumili ka lng kung saan ka komportable. May peaked, ecency, liketu pero sa hive ako hiyang eh. Mnsn ksi nahirapan ako mg attach ng photos sa iba.

$ 0.00
1 year ago

May link Ka po ma'am Kung Saman mag sign up?

$ 0.00
1 year ago

https://ecency.com/signup?referral=jeansapphire

Try mo dyan sa ecency ksi dyan kadlasan hiyang.

$ 0.00
1 year ago

Push mo na yan sis,nindot man kag feedback sa hive

$ 0.01
1 year ago

Salamatay sis pero sahay mka pressure didto.

$ 0.00
1 year ago

Wow naman sis, go go

$ 0.01
1 year ago

Wla ka na don sis? Tagal ko nawla sa hive din.

$ 0.00
1 year ago

Tamad din ako sis

$ 0.00
1 year ago

Sa hive ksi sis dpat pag isipan nho kung ano dpat esusulat.

$ 0.00
1 year ago

Oo sis, ndi pedeng basta lng gaya dito🤣🤣🤣

$ 0.00
1 year ago

Yay, nagbalik na si OCD sa imong blog sis. Congrats... Grabe d i kusuga sa ulan diha sis. Makakapoy jud kaayo mag limpyo anang tubig nga musulod sa balay sis. Relate ko Ana ay kay sa niaging semana, naglimpyohay pud mi kay nisulod pud ang tubig tungod kay kusog ang ulan.

$ 0.01
1 year ago

Yes sis nibalik na sya sko mao salamat kaau mao grind na sd balik sa hive. Kapoya lgi nko sis sig limpyu nya akoa lng tanan. Bun og twn ang maid hahaha.

$ 0.00
1 year ago

Same ra ta sis. Kung maglimpyohay ako ra sad Mao pag human sakit likod jud... Way sapayan sis. More curation from OCD and other curators

$ 0.00
1 year ago

what happen to your hands sis?anyway I am away pud diri for a couple of days nagtinapul and nawad an ug gana lol..

$ 0.01
1 year ago

Pasmo sa kusog dw sis pero mgpacheck up ko puhon ky maau pa Ang pamaul ky mwla kini akoa wa jud. Di jud mkya sko powers sis mao sahay mka absent ko dri ba.

$ 0.00
1 year ago

aw basin naay mga home remedies ana sis.

$ 0.00
1 year ago

Ambot lgi ani sis ui..sakit kaau ba. Kalas nko ug efficascent.

$ 0.00
1 year ago

ngol ngol ba sis?

$ 0.00
1 year ago

Uo sis nya hangtod sko bukton twn mao samut ko saputon ky mski gusto pko mulihok pero mapildi ko sko gebati sko kamot ba.

$ 0.00
1 year ago

Dili kaha na arthritis sis? Ako nafeel saona man gud sis super sakit jud akong kamot abot sa akong bukton. Nawala3x ra ky akong gehot compress. Makahilak jud kos kasakit ato ngol2x kaayo

$ 0.00
1 year ago

Arthritis sad ila ingon sko sis mao nagless coffee na sd ko pati ng mga bawal nga foods nag minimized nko. Gina massage rmn nko sis ako mga kamot ug bukton pero skit jpon ba mao sahay mgpahulay kog cp mao ng di ko kapublish ug articles sa tanan.

$ 0.00
1 year ago

etry hot compress sis mao ny nakahelp sa akong athritis jud.tungod sa akong athritis dghan nako ug gpanglikayan nga food samot na ang parat and other internal part sa animals like dugo2x

$ 0.00
1 year ago

Cge sis try nko na pero dati nagababad kog hot water sa planggana as in few minutes jud. Thanks sa tips sis.

$ 0.00
1 year ago

y sapayan sis .maayo unta maokay na imong kamot

$ 0.00
1 year ago

It's always sweet to be curated by OCD. Glad your story got the attention. I would check you out there.

$ 0.01
1 year ago

Yes Ola! Thanks to OCD and to all upvoters there. Thanks for checking me 🤗.

$ 0.00
1 year ago

Absolutely...enjoy it my dear friend.

$ 0.00
1 year ago

Oy sana all ba sis oy ,ang akoa jud wana jud ,wana juy amor huhu pero sige lang try gihapon ,mamasin lang gihapon ko. Anyway congrats sis mingbalik na si ocd nimo🤗

$ 0.01
1 year ago

Salamatay sis! Mgtry kag lain topic sis bsin didto sya mainlove nimo hahaha. Bitaw nagpower down ba ka? Bsin mao na dahilan pud, sko nadumduman mn gud dpat di ta mgpower down.

$ 0.00
1 year ago

O nag power down ko ,kausa. Mao lage basin ma toy hinungdan oy ,sige lang basin pa diay mabalik ra😅

$ 0.00
1 year ago

Nkadumdom ko sis nag nagpowerdown ka ato pero wa sd lagi ka ma aware ana ba.

$ 0.00
1 year ago

Naks naman, congrats sa imoha sis. Desurvvv!! Hehe. Tuod, unta maulian na nang imong kamot.

$ 0.01
1 year ago

Ayay hehehe. Tanchu sis! Murag naa nka sa hive ba ky nkita teka sa discord.

Mgpacheck up ko puhon sis sko kamot ky murag sa mga nerves ni nko ba in short pasmo sa kusog.

$ 0.00
1 year ago

Oo sis.. Finally! Nakahuna.huna na ug join. Of course, gitabangan ni ate Zhyne lagi ba. Hehe

Maayu pa sis para mahibaw.an jud kung naunsa na nang kamot nimo.

$ 0.00
1 year ago

Maau ky kugi sya tabanh nimo sis. Okay mn c hive di kaau mkastress hahaha. Mga wampipti lamang🤣.

Puhon sis pg naa na budget ky bsin mawindang ko sa tmbal ba.

$ 0.00
1 year ago

Tuod sis, dili man ko maka.promote sa ahung hive didto's discord sis, unsaon man to?

$ 0.00
1 year ago

Need ka mg interact para makuha nimo ang hayahay ky bisita mn ata pka diba? Nindot pg mkapromote nka sa imo blog sa !voteme. Mura sya ug badge nimo sis.

Mkigchika lng sa general pg di ka bz.

$ 0.00
1 year ago

Pabagaay diay jud ni's nawong pud. Hahaha. Pero para sa Hive. Susubukan natin yan..🤣

$ 0.00
1 year ago

Mga tga read mn sd tong tua didto pud mao Keri rna nimo ky kaila sd ka. Dpat mgkabadge ka para ma unlocked nimo ang !voteme(link of ur article). Mkita na dayun na sa tanan sis mao ma upvotes nka sa ubn ana.

$ 0.00
1 year ago

Kinsa may muhatag pud ana sis?

$ 0.00
1 year ago

Sobra sis. Maong thankful kaayo ko tungod ni ate. Wa pa ko nasuhito pud sis, maong makaingon ko nga dili pa stress. hahaha

Oo sis, pangandam na laman jud.

$ 0.00
1 year ago

Pag active ka sa discord murag additional points na sd nga mka upvotes sila sa imo blogs pero pasulpot sulpot rko didto sis.

$ 0.00
1 year ago

Di paman ko tantong kalog didto sis kay wa pa man ko nasuhito didto.Tas naay topic nila nga dili pa pud ko ka.cope up.

$ 0.00
1 year ago

Mao Ng geingon ko nga sahay balik rko taud2 pg lunch na hahaha. Ana mn ka happy lunch time..diba

$ 0.00
1 year ago

Mu.good morning, good afternoon, ug good evening, good night ra diay sis. hahaha

$ 0.00
1 year ago