Malas Kaayo Ko sa Gugma (Unlucky with Love)

6 48
Avatar for Expressionless
1 year ago
Topics: Cebuano, Filipino, Feelings, Purpose, Hurt, ...

This article will be written through my own dialect. Doing this because I want to express my emotion through stating it in a certain language that I am confident and in such a way I can be at ease.

Malas kaayo ko sa gugma.

Sa una nga higayon nga ako nahigugma, cheater.

Kanang feeling nga, siya ra unta pero ni abot jud sa time nga napul.an siya nako ug nangita ug lain. Ang nakaapan ato niya, nasugod among panaglalis because he wants to have sex with me. Oo, ganahan siya kuhaon akoang pagkabirhen. Pero ako, gusto unta ko sa tukmang panahon na minyo na kami.

Toud man, wala jud ko mo sugot pero didto siya sa lain.

Sakit, pero wala koy mabuhat.

Sa ikaduha ug maoy akoa live in partner karon. Wala say plano para sa among kaugmaon. Nagduha na among anak pero wala pjuy storya ug magpakasal ba mi ug ang nakaapan tapulan na way sama, ang sakit manapat pajud sa amoang mga anak. Dili gani mo klaro ug atiman nako na kapoy sa trabaho. Mao pay masuko knowing na akoy breadwinner.

Poul ang kinabuhi sa minyo labi ug wala jud nimo pilia ug tarong ang tao na mamahimong amahan sa imong mga anak.

Diha nako naka realize when it is all too late.

Pait kaayo na tarong kaayo ka pero tagaan ka ug mga laki na walay pulos. Kanang ganahan raman unta ta mo pangga ug panggaon, ampingan pero ka impossible ba makab.ot? Dili man unta ko mag after ug bisan unsa na bahandi.

All I want is a hard working husband na makaabag nako sa pagsulbad sa akoang mga problema pero wala jud pait kaayo.

Sakit kaayo pamalandungon ug dako kaayo ko pagbasul nga nisarap ko aning kaminyoun nga walay klaro. Maong kamo nga mga bata.on, likay jud kamo anang laki na daghan ug red flag. Ayaw mo padala sa tam-is na storya ug maayo jud na ilahon usa ninyo ihatag tanan kay ug maka-timing mo ug susama sa akoang pares kapait. Pait pa sa paliya.

Kamo ba swerti ba mo sa inyo napares?

Wala nako kahebaw unsaon pani nako oy. Kapoy naman. Maghelak ko pasagdan ra ko if maglain akoa pamati wala ra sad siya malagmit maunsa ko baliwala ra ni niya hayahay kay dako kaayo sya madawat maunsa ko. Hays!

Pipila na kani kahigayon na akoa sya gipasabot. Naa time na ma okay rasad sya dayon balik nasad. So far though he does not have any vices which is great kay ug bisyoso pa ikauli ko jud sa ilaha oy!

Kapoy ang kaminyoun. I feel like I am more than my age because I am always stress.

Wew! I know this doesn't make sense to many of you but please just let me. My heart feels so heavy right now.(●´з`)♡

Images: Unsplash


Article: VIII as of 05.14.02

Writer:

5
$ 4.03
$ 3.93 from @TheRandomRewarder
$ 0.10 from @Glez
Sponsors of Expressionless
empty
empty
empty
Avatar for Expressionless
1 year ago
Topics: Cebuano, Filipino, Feelings, Purpose, Hurt, ...

Comments

Oi! Undangi na nah oi! Single mom man ko, nabuhi raman ko nga wlay laki... sorry ha! Pero namatay akong bana, naa mi 1 kid. Then 3yrs after ni try ko balik ug uyab-uyab, wla sad klaro puro ra istorya. gusto sya live in pero wla ko ni sugot kay lisod if mapriso ko. mao nang nagpasalamat ko wa mi nagkadayon kay lisod kaau, oo, nabuntis ko, naa mi anak pero wla ko nagpadayon kay lisod kaau. pareha sa akong mama nga pasagdan sa akong papa nga wlay trabaho pero maoy maningkamot kakaon mi, all our lives.

nagsge sya communicate before, gi stalk gani ko kay ganahan sya magkadayon mi pero unsaon mana oi, di ko ganahan live in. di man gani klaro if gikasal mo samot na if live in lang... sorry pero sa ako dili na minyo kanang mag-live in lang. Mas dali noon makalakaw nga live in lang kay way gihawiran nga papeles. Walk away if you must, that is what i can suggest. Im not saying you find another guy, but give yourself the freedom sad oi to enjoy things on your own. ambot lang ha, happy raman sad ko kami tulo ra. lisod pero, lingaw ra sad ko. at least akong mga anak ang mo enjoy and wlay manapat sa akong mga anak! lisod na kaau na!

i live in cebu, if you ever decided to let go. if you like, i have extra room with bed. kinsa pa man mag tinabangay kundi kita ra, mga mama! leaving you contact details if you are tired. 09224031968, seriously, if you are considering. kami raman sa mga bata. but if ever you decide, will try to help in whatever way i can. sorry ingon-ani lang jud ko. social worker ko sa amoa...

$ 0.00
1 year ago

Hayssttt it's not love it's lust. Kapaet ba pd ng imuha rang pagkababae ang iya gigukod then if makuha na niya iyahang gusto biyaan na lang sa walay duhaduha. Mas nindut gyud dli magpadalos-dalos bahin sa kaminyuon. Lisud na kaayu ang pagbasul naa gyud kanunay sa ulahi. God bless you po and more powers. I wish that you are okay.

$ 0.05
1 year ago

Salamat kaayo. Wala ko ga expect naa pud diay mga bisaya dri. ♡ mka happy. Ari rjud ko kastorya sa akoa gibati kay wala ko mkastorya lain taw.

$ 0.00
1 year ago

Walay sapayan 😊 ohh daghan bisaya dria nga platform... Nindut mn dria kay puro open-minded.

$ 0.00
1 year ago

Luoy kaayu ang girl nga makatunong ug ing-ana nga lalaki sis. Kung dili na nimo kaya sis, choose the right thing. Hunahunaa imong mga anak. Kaluoy sad nila kay dapatan man. Wa juy pulos ang mga laki nga sama ana. I don't know ug magbag-o pa ba kaha na sila.

$ 0.05
1 year ago

Mao lge. Gagmay pa akoa mga bata magpanghandlok ko mo biya simbako mahinaykan paita lge.

$ 0.00
1 year ago