Good morning with a glass of homemade brandy.

17 23
Avatar for BettyBoop
3 years ago

In our area, Brandy has always been considered a favorite drink and every real household must contain at least one bottle of homemade brandy, which we love to drink with friends and family. Brandy is drunk on all occasions, but a large number of people say that they drink brandy in the morning, because it is a recipe for health and longevity.

If you consume one glass of brandy every morning, the first thing that will happen to you is better protection from viruses and bacteria. Because brandy contains a high concentration of alcohol, it will kill all the bacteria that have formed in your mouth during the night and will clean your entire mouth.

The next positive thing that will happen to you is the improvement of circulation and dilation of blood vessels, which further leads to the regulation of blood pressure. Brandy also increases positive cholesterol and lowers bad cholesterol, which is very important for a healthy and functional organism.

However, if you want brandy to have these positive effects, then you must not exceed the measure and you must stick to just one glass.

19
$ 0.00
Avatar for BettyBoop
3 years ago

Comments

Da samo se nasa sljivovica pije od ranog jutra, hahah nigde u svetu ne piju tako rano, a boga mi kod nas se pije i celog dana do uvece :D

$ 0.00
3 years ago

Ma kakva jedna, il pijem il ne pijem.. Ja nisam od onih curica sto piju ova vina, visnju i tako to slatko.. ja bre drmnema rakijicu pa nek ide zivot...

$ 0.00
3 years ago

Ja ponekad casicu rakije popijem uz to da ima neko meze. Ovako da je pijem nema šanse. Inace ona cutura je bas lepa.

$ 0.00
3 years ago

Nijedno srpsko slavlje se ne može zamisliti bez ovog alkoholnog pića. Uvek je prisutno na trpezi, u kafani, na svakom slavlju i proslavi.Ovo je 10 vrsta najboljih rakija:

  1. Šljivovica2. Loza3. Komovica4. Kajsija5. Viljamovka6. Dunjevača7. Višnjevača8. Klekovača9. Orahovača10. Medovača
$ 0.00
3 years ago

Rakija Mrtav pijan i na ljude ljut krenuo sam ja na ovaj put otis'o sam daleko od kuce ali tamo nema radze vruce REF. Na zapadu sva su burad prazna bez rakije najgora je kazna volim, volim, volim, volim da je pijem nadjite je, sve cu, sve cu da vas bijem

Dzaba svetu sva njegova blaga kad on ne zna gde je meni draga vina slatka i pomalo pitka nigde nema takvoga napitka REF. Na zapadu sva su burad prazna bez rakije najgora je kazna volim, volim, volim, volim da je pijem nadjite je, sve cu, sve cu da vas bijem

Rakija me odrzala, zato njojzi hvala uvek mi je nove snage dala uvek nove snage dala Nemam brata, ni sestre, ni druga nikog nemam ja rakija je moja i sreca i tuga

$ 0.00
3 years ago

Joj, Milane....izvinjavam se mnogo se izvinjavam...Evo koliko vec sutra cu ti poslati i ratluk i kaficu......I to duplu dozu.....Gorku crnu i ratluk od ruze....moze? Ili oraha?

$ 0.00
3 years ago

Ja ne pijem alkohol , tako da pa najmanje rakiju, i nemogu u vezi ovoj temi da pricam, al sam imao jednog dedu koji je pio rakije , a drugi pa nije pio vode samo piva, tako da neznam nisam se metnuo ni na jednog dedu,

$ 0.00
3 years ago

Ja retko pijem alkohol, pa nisam ni primetio kako lepu ambalazu Sljivovica ima! Naime, moj pokojni deda je svakog jutra zenio kafu. Kako? Pa tako sto je uz kafu uvek morao popiti po casicu, eventualno dve, a kasnije je nastavljao sa toplim pivom. DA, lepo ste procitali, toplim pivom. Ja ne zenim ni kafu not udajem rakijicu.. nista nisam na njega. 😊

$ 0.00
3 years ago

Dobro jutro. Stari ljudi su imali obicaj da ujutru popiju casicu nekog zestokog pica, najcesce domace rakije.

$ 0.00
3 years ago

dobro jutro.....na zdravlje! Ja i ne pijem žganih pijača,doma toga ne radimo a one kupljene mi ne mirišu.Mi ovu šlivovicu kupimo kod mketa....jer oni doma to skuvaju.Moram,da imam uvijek kuči jednu bocu slučajno ako netko zaželi da popije kad dodju gosti.

$ 0.00
3 years ago

Zdravo je ko pije umjereno i ima granice. A kad je nešto dobro, teško je držati granicu. Tako je to u životu. Lijepa im je ambalaža sa slike. Za poklone stvorena.

$ 0.00
3 years ago

a jel ti znas da jutarnju rakijicu nikako ne valja odvajati od kafe i ratluka, to ti je jeres samo takav, nemoj to da ti se jos koji put desi slucajno :D

$ 0.00
3 years ago

Its good for heart and its good against Covid-19. Also, as you said, good for nerve. Rakia conecting people

$ 0.00
3 years ago