Oliver je obožavao Naše malo misto

5 25
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Лаку ноћ Луиги, лаку ноћ Бепина,живот није венго лажина и пина, ма сте исто прошли ђирон све липоте, пјевао је 1982. Оливер Драгојевић фасциниран серијом “Наше мало мисто”. Гледао ју је сваки дан и 36 година касније.

Оливер је увјерљиво био највећи фан култне серије. Ради љепоте тадашњег живљења, лакоће комуницирања, истине и љубави у опасним временима. Док су се људи глумцима серије обраћали с “докторе”, “Бепина”, “Роко” или “Анђа”, а било је и оних који су од Луигија тражили лијечнички савјет, Оливер је сједио дома и серију вртио до бесвијести. Пјевач је данас симбол свега што смо код главних јунака вољели – топлине, искрености, љубави, доброте, пјесме…

Оливерова најдража епизода “Нашег малог миста” била је “Борбена полноћка”. Др. Луиги му је био омиљени лик и стално је цитирао његове изјаве. Могао их је говорити по цијеле дане, а омиљена му је била: “Видиш како си паметан, а ко би река, париш ка нека ствар”.

4
$ 0.04
$ 0.04 from @TheRandomRewarder
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Comments

Nisam gledala serije ali znam Olivera kao odličnog pjevača

$ 0.00
3 years ago

Nisam gledala seriju, ali sam proguglala kada sam videla ovaj clanak. Radjena je 1970.godine, ja tada verovatno nisam ni bila u planu :D

$ 0.00
3 years ago

Seriju nisam gledala, a pesme Olivera Dragojevic obozavam...

$ 0.00
3 years ago

secam je se kao kroz maglu u kao pozitivnom svetlu, na zalost danas nema takvih serija koje bi bile po mom ukusu, moguce je da je i do mene krivica, ko ce ga znati

$ 0.00
3 years ago

Počinješ da me oduševljavaš,moja omiljena serija!

$ 0.01
3 years ago