The green shades

18 165
Avatar for varda42
3 years ago

Green shades are magical for grayling fish, just as red shades are deadly for trout.

Zelene nijanse su magične za lipljena, kao što su crvene nijanse ubitačne za pastrmku.

Sweet snacks for a grayling, a big gentleman and a picky Epicurean eater.

Slatki zalogaji za lipljena, velikog gospodina i izbirljivca.

Lipljen je na našim prostorima visokocijenjena riba, borac i izbirljivac, teško ga je prevariti. A imao sam priliku da razgovaram s jednim rbiolovcem iz Skandinavije. Razočarao me je s konstatacijom da lipljena u Skandinaviji ima toliko, da ga smatraju ribljim korovom i nepoželjnom vrstom za ribarenje fly fishing tehnikom.

21
$ 0.08
$ 0.08 from @TheRandomRewarder
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

Znaci, ribe ipak vide boje, i svaka ima svoju nijansu. Verovatno ih te boje podsecaju na ono sto inace jedu u prirodi, i onda idu ka tome. Slazem se da jako lepo izgleda u vodi, i pored toga je jako ukusna, gotovo da nema masnoce u njemu, i odlican je kada se isprzi ili ispece.

$ 0.00
3 years ago

Da, uvjerio sam se bezbroj puta. Vide razliku.

$ 0.00
3 years ago

Koliko je Samo lepa pod vodom... Zalosno je ovakvu lepotu nazvati "ribljim koronom".

$ 0.00
3 years ago

Korovom. Jeste lijepa riba. I puna mišića kad je skidaš sa udice. Pulsira od mišića i nekog zdravlja.

$ 0.00
3 years ago

A som,šaran,štuka ...koje su njihove omiljene boje?

$ 0.00
3 years ago

Danas sam bio na "rakitnici" na pecanju 2 komada onako veca dosta.

$ 0.00
3 years ago

Eh, znači zemljaci smo. Vidim i po prezimenu. Bistro.

$ 0.00
3 years ago

Jedino sto mi je poznato da pirane mogu videti infracrveni spektar, kao i talasne dužine svetlosti, koje nisu vidljive ljudskom oku. Ovo im omogućava dobar vid u zamućenoj vodi. Ali cemo iz Vasih objava nauciti dosta o ribolovu... Hvala na tome!

$ 0.00
3 years ago

Hvala na lijepim komentarima, iz dana u dan. I ne moramo se persirati. Malo nas je, svi smo naši.

$ 0.00
3 years ago

Oki, necemo persirati...☺ Nema na cemu, zaista su poucni clanci...

$ 0.00
3 years ago

Znaci, kako sto pisuvas vo pocetokot na tvojot post, za sekoja riba posebna boja, posebna mamka. Dali ovie mamki, pokraj izgledot se karakteriziraat so nekoja mirizba, ili samo vizuelniot efekt e vazen?

$ 0.00
3 years ago

Znao sam to od ranije za to sto volim pecanje, bas me opusta vodaa i cela ta atmosfera tamo! Ali imas mnogo korisnih i interesantnih clanaka o ribolovu, svaka cast

$ 0.00
3 years ago

wowwww svidja mi se zelena boja.....ko bi rekao ,da i ribe padaju na boje hahah.

$ 0.00
3 years ago

e ovo je vec visa nauka za mene i moje povrsno teoretsko znanje sto se tice ribolova, ja bi verovatno uspeo samo dinamitom nesto da uhvatim drugacije tesko :D

$ 0.00
3 years ago

how to use green shades,i love fishing but i dont know about green shades,its a bait or something you put on a hawk

$ 0.00
3 years ago

It's a variety of green color in materials for body.

$ 0.00
3 years ago