Perfection is in the eyes of the beholder

8 108
Avatar for varda42
3 years ago

Perfection is in the eyes of the beholder. Perfection is exclusively in the eyes of the beholder. Many times I have been convinced in fishing that this saying is true.
I fished for big fish on the spent crumpled fly, and there were no blows on those flies of the photogenic mannequin.

Caricature by CarlosHenriqueIotti.

Ljepota je u oku posmatrača. Mnogo puta sam se uvjerio u ovu izreku na samoj vodi, u ribolovu. Imao sam mnoge ulove na staru, otrcanu mušicu, iznova i iznova. A na one fotogenične, naizgled perfektne manekenke mušice iz kutije, ni trzaj. Ljepota i perfekcija su isključivo u oku posmatrača.

Ovo na slici je pravio jedan dječak. Svaki početak je težak, ali bitan je entuzijazam.
Znaš li šta je najljepše u životu? Želja, prijatelju.

Schönheit liegt im Auge des Betrachters. Viele Male war ich von diesem Sprichwort auf dem Wasser selbst beim Angeln überzeugt. Ich hatte immer und immer wieder viele Fänge an der alten, schäbigen Fliege. Und auf diesen fotogenen, scheinbar perfekten Modellen von Fliegen aus der Box, kein Idiot. Schönheit und Perfektion liegen ausschließlich im Auge des Betrachters.

11
$ 0.25
$ 0.25 from @TheRandomRewarder
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

bas si me zasmejao sa ovom slicicom,eto ti prakticno resenje

$ 0.00
3 years ago

"Znaš li šta je najljepše u životu? ŽELJA, prijatelju." 🙂 (Tvrđava)

$ 0.00
3 years ago

Da, da.

$ 0.00
3 years ago

Važno je sodelovati ....tako pri nas pravimo

$ 0.00
3 years ago

da mnogo je značajno ako se neko trudi nešto napravit....nije potrebno da napravi perfektno.....bitna je volja

$ 0.01
3 years ago

Pa to jeste. Izgleda da Ono sto je mama lepo ribi nije :-)

$ 0.00
3 years ago

When something is not perfect, and we just love it with all our heart, then it becomes perfect ...

$ 0.00
3 years ago

Ovaj clanak me je podsetio na moje detinjstvo kada sam imao nekih 12-13 godina, i kada samo ziveli kao podstanari u prizemlju jedne kuce. U tom dvoristu je bila jos jedna kuca gde su zivele takodjer dve podstanarske porodice. Clan jedna od njih je bio i cika Steva, otac dva klinca od 5-6 godina. Nista to za sada nije zanimljivo ali sustina je u tome da je cika Steva imao takvu facu da je gospodin krompirko iz crtanog filma u odnosu na njega bio miste runiverzum. Medjutim za njegove klince on je bio najlepsi tata na svetu i cesto su ga tako oslovljavala, sto je meni u pocetku bilo jako smesno, medjutim vremenom, kako sam upoznavao sve bolje i bolje tog coveka i meni je njegov fizicki izgled postao totalno normalan

$ 0.00
3 years ago