Kako sam na Youtube pronašao ovu blog zajednicu

7 208
Avatar for varda42
3 years ago

Kao što to obično biva u prašumi interneta, preko Youtube vloga sam saznao za Read.Cash blog zajednicu. Oduševio sam se funkcionalnošću samog sajta, kao i raznovrsnosti tema, te modernim mogućnostima, blockchain tehnologiji i primjeni iste.

Već odranije sam imao iskustva s nekoliko blog servisa, što se tiče detalja načina objave članaka i fotografija. Međutim, ovo je nešto sasvim novo, obzirom da se radi o interakciji s virtuelnim novčanicima Bitcoin Cash. Budućnost je u blockchain tehologiji to je jasno svakoj osobi koja prati aktuelne trendove na internetu.

Imam jaku želju da svojim prijateljima predstavim blog zajednicu i pozovem ih da kreiraju nalog. To će obogatiti moj hobi i učiniti ga bližim. Već mi se po glavi motaju teme o kojima ću pisati. Neka to za početak bude ribolov, odnosno izrada vještačkih mamaca, u tom sam poslu preko 25 godina. Još samo da do kraja upoznam sajt i sve bitne mogućnosti ovdje.

Svaka zajednica je kvalitet za sebe. Upoznajemo nove ljude, a neki od njih nam postaju virtuelni prijatelji za početak. Svijet je mali, iz toga se izrodi i istinskih prijateljstava.

15
$ 0.06
$ 0.05 from @zapjevajmo
$ 0.01 from @apela

Comments

Odlican clanak

$ 0.00
3 years ago

Bravo!

$ 0.00
3 years ago

Pa da probamo i to čudo.

$ 0.00
3 years ago

Super zanimljiv sajtić.

$ 0.00
3 years ago

dobar sajt

$ 0.00
3 years ago

Veoma zanimljiv sajt

$ 0.00
3 years ago

Zajednica se širi na sve strane svijeta. 🍃🌸🍃

$ 0.00
3 years ago