Bisaya ako

6 6
Avatar for sirmagz32
3 years ago

Bisaya ka? Apil na diri sa atong bisaya community. Magpaila ila sa ko.Sa mga wala kaila nako, ako diay si Phegiel Honculada Magamay, minyo, 33 years old ug taga Lopez Jaena, Misamis Occidental. Oo bisaya ko mga dodong ug inday sama nimo ug niya. Dugay nako nagpuyo diri sa among lugar since birth ug dili ikalimod nga malinawon among lugar kai basta makadungog na gani ang uban nga taga Mindanao mahadlok sila kai gubot daw ang lugar kai daghang terrorista. Pero dili na tinood isa ang probinsya sa Misamis Occidental nga layo sa kagubot. Naay gamay nga mga Muslim nagpuyo diri pero dili sila mga hilabtanon.. Sila sama ra pud nato naay mga buotan naa pud mga badlungon. So maong dili nato sila e judge daun nga mga daotan. Anyway, salamat sa pagbasa sa akong post. Pasalamat ta kai puede ra diay makapost gamit ang atong lingwahe. Amping tanan.

4
$ 0.00
Sponsors of sirmagz32
empty
empty
empty

Comments

sir walay points ang short post??

$ 0.00
3 years ago

Ako sir bisaya sad ko,mag binisaya na lang ko naa btaw google translation,ang mga d bisaya

$ 0.00
3 years ago

yes maam. join ka na dito para dumami tayo. puede ka ring magpost in tagalog at bisaya. go na..

$ 0.00
3 years ago

ang ugali sa tawo nasa tao jud na mismo wala na nakabase sa lugar. Ako sa parteng surigao man pud ug malinawon pud ang among lugar. SpreadLove lang pirme❣️

$ 0.00
3 years ago

mao jud. uban man gud makakitag Muslim e discrimate daun bisag wala nanghilabot. spread love jud

$ 0.00
3 years ago

hahaha ka ng mga tawong judgemental sila ang daot ug ugali 😂

$ 0.00
3 years ago