Good morning sadness - Dobar dan tugo

28 31
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago


A cult novel, sold more than 5 million copies. Magnificent villa, hot summer, Mediterranean so close. Cecil is seventeen years old. Kisses and meetings are love for her. Her father, a widower, enjoys transient and unimportant relationships. They are having fun, they don't need anyone, they are happy. This wonderful mess will be disturbed by the visit of a refined, balanced and intelligent woman. How to avoid that threat? A cruel game is being prepared in the shade of fragrant conifers.


today, after more than half a century, it is sold in large numbers and wins the hearts of millions of readers around the world. According to the writer herself, "this instinctive and raw book is imbued with sensuality and innocence, an explosive mixture that is as exciting today as it was yesterday."

Kultni roman, prodat u više od 5 miliona primeraka.

Veličanstvena vila, vrelo leto, Mediteran tako blizu. Sesil ima sedamnaest godina. Poljupci i sastanci za nju su ljubav. Njen otac, udovac, uživa u prolaznim i nevažnim odnosima. Zabavljaju se, niko im ne treba, srećni su. Taj divni nered narušiće poseta prefinjene, uravnotežene i inteligentne žene. Kako izbeći tu pretnju? U senci mirišljavih četinara priprema se surova igra.

Dobar dan, tugo i danas se, nakon više od pola veka, prodaje u velikim tiražima i osvaja srca miliona čitalaca širom sveta. Prema rečima same spisateljice, „ova instinktivna i sirova knjiga prožeta je senzualnošću i nevinošću, eksplozivnom mešavinom koja uzbuđuje danas koliko i juče“.

18
$ 0.00
Sponsors of ruza17
empty
empty
empty
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

Comments

As with all things, so with books, we like different things. Thus, some swear by crime novels, others by love novels, and still others by historical works… Tastes are not discussed. And yet… From time to time, writers serve us masterpieces that go beyond different tastes; their quality and message value, even with the greatest "literary snobs", leave no doubt that they are timeless literary art.

$ 0.00
3 years ago

Personaly i agree with you, but as a someone who must read and review all kind of title i try to represent all kind of genre

$ 0.00
3 years ago

Dobar dan, tugo i danas se, nakon više od pola vjeka, prodaje u velikim tiražima i osvaja srca milijuna čitalaca širom svijeta.,,,,,„ova instinktivna i sirova knjiga prožeta je senzualnošću i nevinošću, eksplozivnim mešavinom koji se danas uključuje u koliko i juče“. Jako mi se sviđa Vaš izbor rijeći kod opisivanja romana

$ 0.00
3 years ago

hvala na lepom komplimentu i podrsci mom trudum nadam se da ce te sa istim zadovoljstvom citati i moje naredne preporuke

$ 0.00
3 years ago

Nisam procitao ovu knjigu ali mislim da je svakako vredi procitati.

$ 0.00
3 years ago

Ako se pruyi prilika ne bi je trebalo yaobicim knjiga pogotovu ima siu perspektivu i dubinu kada se cita u zrelim godinama

$ 0.00
3 years ago

Predivan roman, jako dobro štivo i lijepo što si me podsjetila na njega.

$ 0.00
3 years ago

hvala bilo mi je zadovoljstvo

$ 0.00
3 years ago

Samo mogu da kazem- dobar dan

$ 0.00
3 years ago

He he ,jedna od mojih najdražih knjiga!Hvala ti do neba što si me vratila u mladost kada sam je čitala!Bilo je leto 1954. kada se prvi put oglasio „mali šarmantni monstrum“, kako je Morijak nazvao osamnaestogodišnju Fransoaz Sagan. Bio je to početak druge polovine XX veka, rastrzan, poput ove tinejdžerke, grižom savesti i kultom uživanja. Izuzetan uspeh ovog romana doneo je Fransoaz Sagan prestižnu Nagradu kritike, kao i svetsku slavu i bogatstvo.

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je sto to cujem, nadam, se da ce i moji sledeci postovi u istoj meri biti zanimljivi za citanje

$ 0.00
3 years ago

Ne volim mnogo citati knjige citam samo kad mi je potrebno za fakultet do duse i tad mi je mrsko ali ako mi bude dosatno aigurno cu se vratiti i procitat ga

$ 0.00
3 years ago

zao mi je sto to cujem ali nadam se da cemo zajednickim snagama pronaci nesto i za tebe jer ne postoji covek za koga nema knjige koja ce ga zainteresovati, kao sto bi vi mladji rekli ne postoji covek za koga nema adekvatne igrice samo je treba pronaci

$ 0.00
3 years ago

Sve se moze zvati knjigom,ovo mi vise lici na ljubavni roman sa kioska.Mozda i gresimo.

$ 0.00
3 years ago

mesto na kome knjiga pronalazi put do citaoca ne odredjuje njen kvalitet kao ni visinu stepena umetnickog dela, ono sta je najbitnije je to da ako zadrzi citaocevu paznju ispunila je svoju svrhu

$ 0.00
3 years ago

Nisam procitala ovaj roman. Nisam sigurna da je ovo pravi zanr za mene.

$ 0.00
3 years ago

Pa onako, rekla bih da je prica pomalo preromantizovana za tebe ukoliko sam na pravi nacin uspela da procenim tvoj stil na osnovu tvojih postova.

$ 0.00
3 years ago

Moguce da je tako. Dobro zapazanje. :) Verujem da drzi paznju ljubiteljima tog zanra i da je rado preporucuju

$ 0.00
3 years ago

Ne sporim kvalitet, ne sporim uspeh, ali za moj ukus ovo je previse vodnjavo podrucije i sama tematika tako da zaobilazim u sirokom luku ovakve naslove i ove teme

$ 0.00
3 years ago

o ukusima se ne vredi raspravljati, a uz to slozicu se sa vama, jer ne postoji knjiga koja je idealna za svaki temperament

$ 0.00
3 years ago