A German hacker transforms sausages into a fully functional piano

29 29
Avatar for pePI
Written by
3 years ago

The Internet is full of many interesting things. Most of them are quite useful and even amazing, but the rest are often unnecessary and strange. But we all enjoy it no matter what form it takes. Meet Patrick from Patrick's World, who boasts of his brain creativity in a way that others probably would not have thought.

He took out a few traditional German sausages, hung them on some strings that were connected to a number of sound equipment, and made a fully functional piano. Yes, you read that right.

10
$ 0.00

Comments

Hahaha o Boze, sta sve nece da I'm padne na pamet :-) gledala Sam skoro svirku na youtubeu sa flasama nekim, ludilo skroz :-)

$ 0.00
3 years ago

jaooo šta sve rade...baš neki ludaci

$ 0.00
3 years ago

brate nemci su bash ludi

$ 0.00
3 years ago

Koji ludaci, samo nemoj da mi diraju krem bananice i krompir i meso 😂😂😂😂😂😂

$ 0.00
3 years ago

hahaha kje padne krv

$ 0.00
3 years ago

Ma nema sanske da je ovo istina. Vise mi lici na zezanje. Po meni je ovo nemoguce uraditi, ali sam odavno izasla iz skole

$ 0.00
3 years ago

i jas mislev ama posle malku istrazuvav, mozno e veruj.

$ 0.00
3 years ago

The sausage piano innovation that needs to be patented has only one drawback. There is a possibility that the player will eat the instrument

$ 0.00
3 years ago

hahahahahaha.

$ 0.00
3 years ago

hahaha, neverovatno je sta ljudi rade, svageca ce se setiti...

$ 0.00
3 years ago

brate kad nemas posao ceo dan nadjes neka glupost

$ 0.00
3 years ago

A sve mi se nekako čini da od kada je neta da ima i sve više gluposti na ovom svijetu. Nekada nisi znao puno toga pa kao da smo bili pametniji i razumniji.

$ 0.00
3 years ago

mozda imalo i pred toa, ama ne si mozel da vidis, sega sve ide public.

$ 0.00
3 years ago

Svakakvih ludosti ima na ovom svetu,tako da mi grupno venčanje dodje kao nešto lepo.

$ 0.00
3 years ago

hahaha u pravo si

$ 0.00
3 years ago

joj gledao sam ovo, prdobro je mada klasicna hemija pa sam mozda zbog svoje stuke manjeg odusevljenja :D isto moze da se odradii sa limunom tj sa bilo kojim citrusima

$ 0.00
3 years ago

maa dajj, voleo bih da znam da to odradim.

$ 0.00
3 years ago

imas solidniih tutorijala na netu, a mozes i da nadjes epizodu mit bastersa sa zavetnim kovcegom kada su bas napravili jak hemijski generator elektricne energije

$ 0.00
3 years ago

I'm subscribe your profile , Please subscribe me...

$ 0.00
3 years ago

I subscribe your profile :)

$ 0.00
3 years ago

This Video is very good

$ 0.00
3 years ago

thanks.

$ 0.00
3 years ago

Pa ti nemci nisu normalni.. svasta izmisle. Kap da su japanci il kinezi. Svakako dobar post, i ja saznah nesto sasvim novo. Bravo!! 👍

$ 0.00
3 years ago

deutschland machine brate moj.

$ 0.00
3 years ago

Mastan performans.

$ 0.00
3 years ago