Rafaelo kuglice

20 44
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Sastojci 

Potrebno je:

  • 400 g šećera

  • 1,5 dl vode

  • 200 g margarina

  • 300 g mleka u prahu

  • 200 g kokosa

  • 50 g kokosa za dekoraciju

  • 100 g lešnika

Priprema

1

Šećer i vodu prokuvati pa skinuti sa vartre i dodati margarin. Kada se margarin istopi polako dodavati mleko u prahu i mešati. Zatim dodati kokos, dobro umešati i ostaviti da se smesa ohladi. Kada se smesa ohladi oblikovati kuglice, unutra stavljati lešnik pa valjati u kokos. Kuglice ostaviti neko vreme u frižider ili na neko drugo hladno mesto da se stegnu i služiti. Prijatno! :)

17
$ 0.00
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Comments

Ma najlepše nešto od slatkiša

$ 0.00
3 years ago

Obožavam kolače ali rafaelo nekako nisu po mom ukusu,Više volim čokoladno nešto.

$ 0.00
3 years ago

Nisam ljubitelj kolača koji imaju kokos ali rafaelo kuglice su klasika i zato su izuzetak . prelep spoj sastojaka koji daju fantastičan ukus . ja lično volim da dodam i par kapi ekstrata vanile

$ 0.00
3 years ago

Pravila sam Rafaelo kuglice i ovaj recept je bas takav. Ipak, najsladje mi je kada se ne mucim da pravim i odem u prodavnicu i kupim

$ 0.00
3 years ago

odlične su, bravo za recept

$ 0.00
3 years ago

Ko ih ne voli.. mislim da nema takvih ovde

$ 0.00
3 years ago

nema se tu sta dodati. Svi prave kuglice po sličnom receptu.

$ 0.00
3 years ago

izgleda bas jednostavno, moram napraviti i nadam se da ce uspeti :D

$ 0.00
3 years ago

Coconut (Cocos nucifera) is one of the most important fruit trees in the world, providing food to millions of people, especially in tropical and subtropical countries. Due to its widespread use, it is often called the "tree of life". India is the third largest coconut producer after Indonesia and the Philippines. For thousands of years, coconut and coconut products have held a valued place in Indian folk medicine. In India, coconut is believed to have antihemorrhagic abilities.(stops bleeding), is effective in preventing bronchitis, lowers fever, and prevents and helps treat gingivitis (inflammation of the gums). In Ayurvedic medicine, coconut oil, coconut milk, coconut cream and coconut oil are used for scalp problems (hair loss), burns and heart problems. I love the taste of coconut.

$ 0.00
3 years ago

ako hoces da izbegnes maltretiranje tj da ubrzas postupak uzme se onaj beli deo euro krema puni se u specijalne oblande i umace u belu cokoladu bude brze a i ukus je sasvim dobar

$ 0.00
3 years ago

Pravila sam davno ali mi vise ne odgovara ukus kokosa i ne pravim vise...inace recept odlican.

$ 0.00
3 years ago

Ja sam pravila ove rafaelo kuglice, mislila sam da ce smesa biti mala,medjutim ima bas dovoljno smese, ali su jako ukusne sa mlekom u prahu.

$ 0.00
3 years ago

Rafaelo kuglice obožavam ali nikada nisu napravljane iste kao kupljene!Nešto mi smeta,možda mleko u prahu!

$ 0.00
3 years ago

Idu, ne možeš prestati da ih jedeš.

$ 0.00
3 years ago