Chocolate cherry bars

23 44
Avatar for milanlukic
3 years ago
Za testo / For the cake crust:


– 400g mlevenog keksa / 400g ground biscuit
– 120g omekšalog masalaca / 120g melted butter
– 3 kašike šećera u parhu / 3 spoon of ground sugar
– 1 kašika ekstrakta ruma / 1 spoon of rum essence
– 120ml soka od višanja / 120ml cherry juice
– 2 kašike kakaa / 2 spoon of cocoa

Fil / For filling:
– 400g odmrznutih višanja / 400g defrosted cherries
– 120g šećera / 120g sugar
– 200ml soka od višanja / 200ml cherry juic
– 100ml vode / 100ml water
– 25g želatina / 25g gelatine

Za glazuru / For glaze:
– 100g rastopljene čokolade / 100g melted chocolate

19
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Chocolate and cherry are really amazing combination, this seems very tasty, and very simple to make, I will definitely try to make this in my kitchen.

$ 0.00
3 years ago

I tried your recipe today and it tasted amazing! Very useful for bachelor's it's yummy..

$ 0.00
3 years ago

I am very glad to hear that they are one of my favorite cakes

$ 0.00
3 years ago

Plize subscribe my id

$ 0.00
3 years ago

MMM Mile al si me iznenadio,ja obozavam rum i visnju zajedno,jos cokolada.Ja sam znala da kupim bombonjeru visnja i rum

$ 0.00
3 years ago

ja to sam pravim :D samo je bitno na vreme nabiti visnje u alkohol i cuvati samo za bombone

$ 0.00
3 years ago

Bas steta sta ne kuvam, uradice to majka :)

$ 0.00
3 years ago

pa kad mislis da naucis ? odmah da zavrnes rukave i da se bacis na posao a mama moze da bude nadzorni organ

$ 0.00
3 years ago

Prelepog ukusa, spremam cesto

$ 0.00
3 years ago

I have a similar recipe.These Chocolate Cherry Bars are so easy and a great potluck dessert. They're ultra moist and are lathered with a decadent chocolate frosting. 1 (18.25-oz.) Package Devil's Food Cake Mix (you can use a 15.25 or 16.25 oz package as well) 1 (21-oz.) Can cherry pie filling 1 teaspoon almond extract 3 eggs, beaten Frosting: 1 cup sugar 1/3 cup milk 5 tablespoons butter 1 cup semisweet chocolate chips 1/4 teaspoon almond extract

$ 0.00
3 years ago

interesantna kombinacija, do sada nisam probala ali me sada bas zaintirgiralo da pokusam

$ 0.00
3 years ago

Odličan recept.hvala što djelite

$ 0.00
3 years ago

nema na cemu, kod mene ce se uvek naci dobra klopa :D

$ 0.00
3 years ago

Mmmmm,volim sa višnjama kolače ali rum ne volim.Ne stavljam ga nikada pa čak ni u rum stangle.

$ 0.00
3 years ago

rum stangle bez ruma pa to mu dodje ko cvarci od soje :D

$ 0.00
3 years ago

hahaha baš tako.Ali ukusne su tako da mi rum ne nedostaje.Daću kolaču drugo ime.

$ 0.00
3 years ago

ma nema potrebe ovako je jos intrigantnije, ima neki misticni prizvuk

$ 0.00
3 years ago

Au odlicne su sjutra je to na meniju hahahahhahahja sam inace zavisnik cokolade hahahahahahha

$ 0.00
3 years ago

znaci ti bi zaginuo da radis ovo sto ja radim, nadji moj clanak cokoladne kutije i kinder jaja da vidis cime se zamajavam

$ 0.00
3 years ago

Nije bas moja kombinacija.. ne volim visnje u cokoladi. Ali, ne kazem da su losi. Svakako ima onih koji to vole.. Ja sam vise za lesnik, keks, cak ni rum ne volim..

$ 0.00
3 years ago

ja obozavam tu kombinaciju, nekako mi se cokolada najbolje sa visnjama uklapa

$ 0.00
3 years ago