Motori ( moja omiljena pesma)

28 45
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Motori

Divlje jagode

U daljini čuju se kao gromovi
Auto putem prolaze kao vjetrovi
Odlaze na dalek put, ko to može znati
Samo neki stoper ljut što ih prstom prati

Motori, motori, motori
Motori, motori, motori
Motori, motori, motori

Izlizane traperice, jakne, čizmice
Usijane kacige, kožne torbice
Odlaze na dalek put, ko to može znati
Samo neki stoper ljut što ih prstom prati

Motori, motori, motori
Motori, motori, motori
Motori, motori, motori

Odlaze na dalek put, ko to može znati
Samo neki stoper…

21
$ 0.00
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Comments

Jedna od pjesama koje sam zavoljela jer su se svidjela mojoj djeci kad su bila mala :))

$ 0.00
3 years ago

Hahah, zaista kultna pesma,.. motoriiii :)

$ 0.00
3 years ago

Iscepane farmerke stare martinke na kozne jakne opasne nove kacige E, moj mali druze i veliki brate gde god ti oni prodju krivinu krate Zato pevaj ovu pesmu slozno svi u glas ponovicu ispocetka daj do daske gas

$ 0.00
3 years ago

Bravo Apela tako je sve si dobro napisala , al zato nema kratenje krivine, idemo pazljivo

$ 0.00
3 years ago

Bobija sam prvo sreo na surfovima, pa tek onda na Facebooku. Imao je nickname Lea, a avatar je bio, poljubac na motoru, djevojka i momak s kacigama, pri kočenju kiss. Ubijeđen sam bio da je djevojka upitanju. :)

$ 0.00
3 years ago

Lea mi se zvao prvi pas koji sam imao -pekinizer / zenka/koji su nam ukrali i nikad nismo mogli da ga prezalimo, samo da znas kolko smo ga trazili , i posle nam rekli da je neki prosao putem otvorio vrata i uzeo si psa iz dvorista, moja baba je tad cuvala mog brata bio mali, i zato mi nikname LEA.

$ 0.00
3 years ago

Baš tužno.

$ 0.00
3 years ago

Kuda ide kuda zuri kao da ga djavo juri

$ 0.00
3 years ago

Super je pesma. Ja se nikad ne setim da je pustim, ali kad god je cujem popravi mi raspolozenje. Pretpostavljam da si ljubitelj motora, pa zato volis ovu pesmu. Jesam li u pravu?

$ 0.00
3 years ago

Da i to veliki ljubitelj motora , clan sam motordzisko drustvo imamo i svaki vikend se skupljamo idemo negde , druzimo se kad god mozemo.

$ 0.00
3 years ago

Ma blago tebi, sta da ti kazem. Eto, svako ima neki hobi, a to je tvoj. Uzivaj u zivotu

$ 0.00
3 years ago

Jao kako su Divlje jagode i Alen Islamovic bili popularni sa ovom pesmom.Ipak mi je draža Jedina moja.

$ 0.00
3 years ago

✌️✌️✌️ let's support each other

$ 0.00
3 years ago

nisam bas ljubitelj motora,ali pesmu volim.

$ 0.00
3 years ago

Znaš da i u Bećarcu kroz pjevane se spominje motor evo nekih stihova napjeva "Dok ratari svoju zemlju oru, bećar voza curu na motoru, ili ovaj Idem šorom i vozim se motoro,... iza ugla udari me kugla"

$ 0.00
3 years ago

i ja volim motore....i ovu pjesmu

$ 0.00
3 years ago

Bravo @Teja, milo mi je sto ti se dopada pesma, i motore nadam se da cemo se nekad upoznati i da cu da te provozim malo smotorem

$ 0.00
3 years ago

pesma otkida iako me alenov glas licno nervira kao i cela ta grupa pevaca koji pevaju kao da su u sred sedenja na wc solji

$ 0.00
3 years ago

al pesma je dobra ja je bas volim , jes da je starija pesma al meni je omiljena , pa mozda covek je snimao pesmu bas na wc solji od kud znamo hahaha

$ 0.00
3 years ago