Farm Bot genesis makes automatic organic gardening available for your yard too!

15 25
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Have you ever played Farmville on facebook or some other mobile app where you have a garden andplant veggies or fruits? Thanks to FarmBot of California, this can become a real thing.

This is an autonomous farming machine installed atop a small garden in the backyard, on rooftop or in greenhouse. When it is installed, this performs a whole gardening process like harvesting, planting seeds, watering plants with schedule, monitoring states and pulverizing weeds.

Even better, this is controlled via web app similar in grid to Farmville, so you can drag and drop any plant

you want in the garden. This can be accessed via PC, mobile, tablet and you can modify the plants from any spot!

Can you imagine having this and start a farming revolution?

7
$ 0.19
$ 0.14 from @TheRandomRewarder
$ 0.03 from @Jigglyspy
$ 0.02 from @minimaus
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Comments

E sta cu sve da vidim.. zanimljivo

$ 0.00
3 years ago

Dolazi vreme robota, tako da nista se nezna sta ce da bude za koju godinu mozda i pocnu roboti da nam obradjuju baste a mi da malo uzivamo

$ 0.00
3 years ago

Automatizacija sve vise pokriva mnoge oblasti naseg zivota, pa zasto ne bi bila i u poljoprivredi.

$ 0.00
3 years ago

Nisam nikada igrala igricu!

$ 0.00
3 years ago

Igrala sam igricu. Veoma zanimljiva , ali imati svoju bastu i sam je uredjivati je mnogo lepše. Robot bi mogao da mi pravi društvo!

$ 0.00
3 years ago

Vau. Zamisli to samo. Ja bih jedan plastenik za povrce, da mogu deci da dajem ne prskano. A onda sa druge strane sve neke lekovite biljke i zdrave :) Klik na mob da ga polije, klik na mob da ga okopa, klik na mob postavim strasilo :D Zamisli kako bi bilo dobro :D

$ 0.00
3 years ago

Eh mi se navikli na robote pa bismo robota I u basti...☺

$ 0.00
3 years ago

Mi volimo robote :D

$ 0.00
3 years ago

On mene prestao da voli :-)

$ 0.00
3 years ago

Nije, nije, samo te spijunira. Skontali smo da tako sa svim plavusama radi :D Sad ce on za koj tren pa kad te obraduje, videces :D

$ 0.00
3 years ago

Da bre,zamisli tek kako bi bilo strava.Samo klik klik,robot sve sam uradi,a ti dobijes super povrce i zacinsko bilje od miline,potpuno zdravo.Valjda ako ga uhvati voda,nece da se pokvari,sta mislis?

$ 0.00
3 years ago

Ako ti telefon uhvati voda pokvarice se sigurno hahaha :D E i onda krenemo sa silnim receptima sa read.casha i za sve napravljeno objavimo po clanak :) @Lea965 gde ima ova aplikacija @minimaus i ja smo zainteresovane :D bicemo mlade poljoprivrednice :D :D

$ 0.00
3 years ago

ali zeno treba robot,dzaba aplikacija.ajde @Lea965 brzo reci gde ovo da kupimo,taman da krenemo,sad se priprema zemljiste za poljoprivredu,jedva cekam da klikcem,klik klik hahhahahah

$ 0.00
3 years ago

pa robota ce kupimo od donacija, sta ti je, vidis da nam je bas krenulo :D :D :D

$ 0.00
3 years ago

Ma kliknemo @minimaus da pokupi vodu, pazi realno je kvaranje svega smanjeno na minimum :D

$ 0.00
3 years ago