Bisdak: Taga Asa Ka Bai?

0 22

Maayong gabie nato tanan!! 😊 Kumusta mga bossing? Hinaot pa unta nga naa tas maayong kahimtang.

Nalipay ko nga naa diay bisaya Community diri. Maoy isa sa naka nindot ani nga site kay pwede ra ta maka express sa atong dialect. Makalingaw baya pod magbasa og mga bisaya nga post diri kay unusual kaayo sa mga International nga platforms nga naay inani. 😅 Hehe.

Nagwonder lang pod ko og taga asa pod kaha ning mga participants? Naa kaha parehas og location nako? Ikaw nga nakabasa ani, taga asa man ka bai?? 😊

1
$ 0.00
Sponsors of kat2x
empty
empty
empty

Comments

taga Lopez Jaena, Misamis Occidental ko bai. ikaw bai taga asa man ka?oo naa pud Bisdak community bai.puede pud ka didto.

$ 0.00
3 years ago

Hala mo join ko Ana.. Salamat sa info. Taga zamboanga del Norte ko.. Duol rata

$ 0.00
3 years ago

Diko naintindihan sis.. Pagkakaalam ko nag gud evening ka lang. Hehe.. Gud evening din sau.. Taga Pangasinan ako.. O DB gets ko Yung iba.. Hehe

$ 0.00
3 years ago

Haha! Taga mindanao ako Zamboanga del Norte.. Pero sa father side tga nieva ecija kmi.. Science city og munoz

$ 0.00
3 years ago

Maayong pag abot sa atong pundok sa mga bisaya madam..hhhhhaha Taga bohol ko madam og sa pagkakaron d as manila natanggong sa lockdown wa kauli..ikaw madam taga asa?

$ 0.00
3 years ago

Taga dipolog Zamboanga del Norte.. Hehe. . Malingaw jud ko naa ma kaila diri nga bisaya. Amping diha kanunay.. Ayaw jud og gawas tawon kay kuyaw ning virus karon

$ 0.00
3 years ago

hahhha amo kay lisod mag gawas gawas ky dghang virus naqkuyanap hahahha.. Naa mankoy mga kaila fhas dipolog mga Anghag apilyedo

$ 0.00
3 years ago

Hehe wa ko kaila og Ana nga apelido nuon.. Maayo kay familiar rapd diay ning dipolog sa uban.. Hehe.. Nakasuroy naka diri sir?

$ 0.00
3 years ago

wa nuon ko kasuroy diha naa lang koy kaila..Bana sakong ig agaw na taga iligan taga dipolog man kuno sya.Ingon qani to sya ma pasuroyon ko niya sa Dakak..

$ 0.00
3 years ago

Nah nindot didto may kamahalan lang jud.. Og layo2x pd sya byaheon.. Daghan diri maau suroyan dipolog.. Suroy puhon mawala ning covid.

$ 0.00
3 years ago

puhon madam..qusto jud ko makaanhang luqar., saona didto pakos iligan sigeg ingon tong bana sakong agaw na suroy laqi mis ilaha dhas dipolog ug dapitan kaso naay mga kabilinggan maong wa madayon

$ 0.00
3 years ago

Kamu pd gani mau jd unta suroy 2x kwarta Ray wala ani.. Hahha

$ 0.00
3 years ago

mao..Kwarta ray agdon kay kada lihok raba kwartabang kinahanglan hahahh

$ 0.00
3 years ago

Hello sir ako sad si bisdak sa ko taga negros occidental ko pero naa na ko poyu sa cebu,,bisdak jud ko,,,lipay gani ko nga naa group dri nga bisaya kay maka post jud ko og daghan ,,,

$ 0.00
3 years ago

Mao jud.. Hehe.. Nah unsa naman sitwasyon diha? Pgamping kay daghan kaayo sa cebu na. Virus tawon.

$ 0.00
3 years ago

Lage sir ait diri sir balik me ECQ ,bsan gi unsa pag amping dir ako baby nga 1yr old sir ,paita jd nag kasakit og apil jud cya og positive sir ,bsan wala me gawas sa balay paita jud

$ 0.00
3 years ago

Kuyawa jd kaayo Ana oy bisan unsaon nato amping. Kinsa man nakatakod? Luoya pd tawon sa bata oy.. Giunsa pagkakuha niya sa virus sir?

$ 0.00
3 years ago

Ambot maam kasi mismo sa kung husband galibog jd me kay ga work from home man ako husband din wala man me ni gawas og layo sir

$ 0.00
3 years ago

Mao ba mam? Ang bata pa jud tawon.. BSin sa pgpalit2x ninyo mga pagkaon or things.. Motapot mana sa mga butang.. admit ba ang bata karon. Pagtuob mo sige kay effective jud na

$ 0.00
3 years ago

Oh maam naka admit cya karon ang kapait lang jud maam kay dili baya pwede bantay ang maam ai cya ra jud tawn usa didto nya nahunong intawn iya pag totoy maam kay breastfeed man to nako,,,sakit kaau sa feelings nga laau nako ako anak,,,kay d man jd pwede nya kami naka home quarantine man me og 14 days

$ 0.00
3 years ago

Mao pd noh? Pero naa baya ko nbasahan ag sa UAE bisaya pod to sila ang mama na positive unya gabreastfeed man sya uban iya anak dugay ntakdan pero eventually ntakdan jud unya gipadayon niya og breastfeed ang bata dali sila naka recover. Siguro agi sa breast milk sa mama. Lisoda kaayo noh? Ako inahan ko mag iyak dagway ko mabulag sa ako anak oy. Sakita 😭

$ 0.00
3 years ago

Lisod kaau maam oi d jud me katarong og tulog ha huna huna me sa akong anak og naka dede naba cya din nailisan na ba og diaper,,grave maam sakit kaau sa balatyagon ngaabuway ang imo anak,,,,makita nako maam sa vedio call ra jud maam,,

$ 0.00
3 years ago

Maayo rapd ky naay videocall pero lahi ra jud ng toa ta sa ilang tungod. Prayers para sa imong baby. Naa pod ko 1 Yr old ako hadlokan naa na. Positive duol ako gtrabahuan wa mn gilockdown mkahadlok ky ang virus mka move og naay madala maabot unya sa amoa impas na jd dayon.

$ 0.00
3 years ago

Hala. dis a man qikan anq virus? Unya kamo ? Na kinahanglan jud d i na maq ampinq ky bisag dita moqawas sa balay naa man d i qihapon nq virusa tawon..ahak nq virusa diman mawaqtan

$ 0.00
3 years ago

Lage sir oi galibog jd me sir kung asa gkan sir,ky dili man me positive sa ako husband sir galibog jud ko sir kung unsa jd ning virusa ai ky naka lakaw me sa akong baby january pa to

$ 0.00
3 years ago

mao nay dakong misteryo anang virusa. Wala ta kabalo na qikan siguro nas hanqin .Ug wala ta kabalo basin naay mqa tawo na naqpaluyo anang virusa maong dili mawagtang

$ 0.00
3 years ago

Lage sir na tingala lang jud me og asa nakuha sir hantod karn wala pa jd nabal e og asa jud nya nakua,,,

$ 0.00
3 years ago

Gimugna ni nako madam ky usahay maglisod kog tagalog. Dugay pata maghunahuna ug unsay tagalog sa atua isuwat hahahhh.. Kumusta man ang cebu karun madam balita dha qibalik nman pod kuno ang ecq..

$ 0.00
3 years ago

Pait lage sir balik me ECQ dri sir, pait kaau

$ 0.00
3 years ago

oo maam.welcome kaau ka.diri. daghan na ta mga bisaya.hehe. i hope naa ta sa maayong.condition tanan. amping

$ 0.00
3 years ago