Ja sam učitelj

1 19
Avatar for goga14
Written by
2 years ago

Ja sam učitelj

Ili možda nisam

Možda sam samo zalutala u ovaj sektor koga ne tretiraju baš onako kako bi trebalo. Možda i nisam zalutala ja. Možda su zalutali drugi. Tako će biti. Gospoda koja svoje zadnjice ne dižu iz fotelje, kao da su se sa njima rodili, ili su stečene , srasle, zalepile se za njih, sede i odlučuju. Ovo se odnosi na one koji nisu u medicinskom delu tamo nekog štaba. Ne mogu da ga nazovem krizni, jer ako je kriza, onda je svima kriza, a ne selektivno, kao kada se igra "par-nepar." E sada ta igrica sa našim živcima treba da izazove razdor među prosvetarima.

Pitam se samo, kolika je to razlika između dece 4. i 5. razreda? Pola godine, mozda malo više. Kolika je razlika između učitelja i nastavnika u jednoj školi? Nema razlike, a prave je.

Kao i do sada, kao što je bilo u novembru, mi učitelji ćemo raditi. Kolege nastavnici i profesori nisu krivi za to. Kraj se ne vidi, a savladao nas umor, nesanica i 3 puta ponavljanje iste priče u 2 grupe, i 7 časova dnevno, pa onlajn kada dođemo kuči, i neviđanje sopstvene dece, i razdražljivost i strah za sopstvenu porodicu.

Mi smo učitelji.

Da li baš mora ovako ? Ako i mora, nemojte da se posle 4. razreda neko drzne i upita našu decu: " Šta te je naučila učiteljica? " " Ko ti je bila učiteljica?" To bre boli i kada je normalno stanje.

Ja sam učitelj i pričam iz svog ugla. Ne pominjem druge profesije i zanimanja i ne želim da se bilo ko poredi sa nama ili da se neko nađe uvređen.To nije tema. Svima je teško.

Kapu skidam samo medicinskim radnicima po ambulantama , bolnicama i domovima zdravlja.

Idemo dalje!

1
$ 0.00
Avatar for goga14
Written by
2 years ago

Comments

Yeah, it's tough. I think it's hard not to have the person to person interaction with the students with many doing online.

$ 0.00
2 years ago