Mani-ak in Guihulngan City

0 14
Avatar for cheche2018
3 years ago

grabe first time jud nako kaadto ug kayo lalo mag.motor. ako pagyud ga.drive. pagka kapoya jud oi..kani bang nagtoo nga duol lang. baklag pag duola gyud tuod. gasakit na gud akong lubot pinungko ug kamot nga pinaangat sa bukid.

looya tawon sa akong motor nakatungas ug ahat sa bukid. hinuon sementado nuan ang lugar. pero pag tungason kaayo ang among giadtoan.

pag abot pwerteng gutoma ug dugay pa nakakaon kay kaning mag plano pa sa kasal akong igtagsa.

by the way nangadto mi anang lugara tungod kay mamalayi na akong igtagsa. ug sa dihang dili unta ko mo uban kay kaning may mga anak ko. nanglugos akong iyaan nga mokuyog. support lang daw.. hehehe.. nihatag ra man ta ko ug support sa kaon pero ila gyud gusto nga ikuyog ko hasta akong mga anak. mao tong hala. nananghid ko sa akong bana kay need gyud mananghid kay lisud nah. nisugot akong bana kay gatoo sya nga di bukid. sos kay pwerte man gyud bukira. pagkakita nya sa among pic nga gisend nako sa iyaha.hehehehe.. ako nalang syang gikataw an para di masuko. aw.. wala ra pud nuan sya.hehehehe..busy man pud sya wa sya kaatiman kontak nako. hahahahaha..

hope maapprove ni sa admin

Thank you and Godbless us all

2
$ 0.00

Comments

Aha ni dapit maam ? Oo kapoy jud nag drive basta long distance ang travel tapos mainit pa.ok lng pag wala kang backride kasi hindi mabigat.

$ 0.00
3 years ago

diri guihulngan city negros oriental sir..thank you d i sa pag approve sir.. di jud lali mag drive d i sir oi..grabe ka kapoy..lalo na ang backride nimo lihuk unya reklamador

$ 0.00
3 years ago