Article 1

0 4
Avatar for cheche2018
3 years ago

since naana gyud bisaya community. mao na gyud ni time nga mag sulat ta ug story. kunohay tinuod pero tinuod gyud diay. joke.

mao ni ang sinugdanan.

sa dihang mag atang gyud ko sa akong anak sa skuylahan mga past 2013 o 2014 cguro to. nagkailhanay mi aning akong amiga nga tawagon lang nato nga "LYN". di ko gyud ko sure magkaamigahay mi kay kaning malditahon sya pero ako mo tingug lang ug pangutan on. simply lang kung baga. gatoo sya nga di ko managad. by the way ga work diay ni sya sa usa ka xerox copier duol sa skuylahan sa akong anak. unya kay wa man koy matambayan while waiting sa akong anak. didto ko sa ilang tindahan gatambay. i thought nga sya moy tag iya sa xerox copier and then nag ask ko sa iyaha. naabot ang tag iya din ana sya mao ni tag iya. din nag ask ko sa tag iya ug permission nga mo tambay while waiting sa akong anak mo gawas. din ang amo nya ni okay ra pud sya. after that nagkatalk mi ni lyn dugay2x. murag ba dugay nami nga nagkailhanay.

dretso nalang ta kay murag taas na gyud kaayo.

past 2017 Dec siguro to. i thought dili ko preggy kay kaning irregular akong mens. ug sa dihang nag pregnancy test ko. nagpositive for 10years nasundan na jud ang among anak. mag2.months na akong tyan ko nagpacheck up kay kaning ga.spotting ko ug brown din ingun ang doctor kay need ko magpacheck up sa ob nako. i dont expect nga mag.ask si Lyn nako nga mo uban sya magpacheck up ko. i thought nga kuyogan lang ko nya sa check up. din didto nako nya gisultian sa clinic sa akong ob nga magpacheck up sya kay wa pa daw sya dug a. nalibog ko kay wala man syay uyab ug wala pud syay laing kauban nga laki kundi ang amo nya sa xerox copier. pag human namo ug check up. didto na sya nagsulti nako nga uyab daw nya ang iyang amo for 2years karun pa daw sila gusto nga mabuntis sya. pero ang amo niya kay minyo. syempre na shock ko kay kaning sa ka dugay namo sige ug chicka never sya nagsulti nako about nilang duha. pero napansin na nako while sige ko tambay sa iyang tindahan.

ako syang gi suguro nga andam ba mo sustento ang laki sa bata kay lisud bya kaayo lalo na naay mga anak ang laki ug ang asawa kay teacher. pero ang estorya ni lyn sa akoa kay gabulag daw ang iyang amo sa iyang asawa. nalibog ko kung unsaon nako siya pag advice nga dili lang sya malain.

ako nalang siyang paminawon kung okay ba iyang kinabuhi kuyog sa iyang amo. pero sa iyang estorya sa akoa. nag usab man daw ang laki sukad nga nabuntis siya. ug ang asawa wala naman daw galagas sa laki ang iyaha daw nga sustentohan sa laki ang mga anak nya ddto sa maistra. hangtod karun sila pa gyapon wala man pud nuan gasinamok ang maestra.

tungod aning covid wala na gyud mi gakitaay. gimingaw nami sa usag usa..sige ra nuan mi chatchat sa fb. pero lahi ra gyud kung personal.

kamo akong pangutan on. okay ba ang akong gibuhat nga lantawon lang nako kung maayo ba iyang kahimtang nga gapuyo sila o need gyud sya nako maistorya dretsoon kung unsa gyud ang angay buhaton nya..

hope makatubag mo.

thank you and godbless us all

1
$ 0.00
Avatar for cheche2018
3 years ago

Comments

storya sya maam oi..sya man kahay amahan sa bata?lisod pud sa lami na r sya naa pero sa naa nay bata mawala na.haha..

$ 0.00
3 years ago

mao bitaw akong gi.istorya ni lyn sir..pero mura man gud gilumay sya sa lalaki..

$ 0.00
3 years ago

naa diay gihapon lumay ron no?abi nako.wala.nana.hehe.. bitaw e ampo.na.maam nga mka realize.ang laki...

$ 0.00
3 years ago

always lang jud ampo sir. kay sauna wa pa silay anak magdapatay man sila. karun unsa na kaha ang ilang kahimtang kay mangutana ko hilum naman gud sya. siguro lahi ra jud kung personal mag storyahay..

$ 0.00
3 years ago

lage pud..maoba?na kahadlok ba anang lakiha..ang laki maoy naay problema siguro ka.hasol ba ana.

$ 0.00
3 years ago

mao lagi sir oi..pero isog pud kaayo tong bayhana sir..pagama2x pero bagsik kaau sir..

$ 0.00
3 years ago

thank you jud kaau sa comment nimo sir..kay diha jud nidako akong kita aning sites..hehehehehe

$ 0.00
3 years ago