Život jednog mačka

28 45
Avatar for ceky321
3 years ago

Miki je mačak koji je imao tužno djetinjstvo Majka lutalica koju su bivši vlasnici prepustili ulici je donijela Mikia na svijet, pretpostavljam peti mjesec 2016 godine.
Kako nije imala nikoga da brine o njoj i da je hrani i prije okota je dolazila kod mene doma na hranu. Nakon okota je dovela i svoje mlade šest zdravih i lijepih i mačića koje smo prihvatili i udomili kod prijatelja i poznanika, majka je nestala!!
Miki je ostao i postao naš kućni ljubimac.
Bio je sretan i razigran do trenutka dok se nije našao na putu nepoznate frustrirane psihopate koji boluje od najvjerojatnije dubokog mentalnog poremećaja i kojemu je život bilo kojeg živog bića bezvrijedan,te mu nanio teške tjelesne ozljede s puknućem bedrene kosti i drugim ozljedama koje su zahtijevale operativni zahvat.!!!

OVO JE SAMO JEDAN U NIZU PRIMJERA O ZLOSTAVLJANJU ŽIVOTINJA I GDJE POČINITELJ NIJE POZNAT.

U većini slučajeva počinitelji nisu pronađeni, a ako su i pronađeni za svoje ponašanje nisu kažnjeni.na adekvatan način.

Danas je Miki sretan i razigrani mačak dio moje porodice,socijaliziran i pun svojih nestašnih mačjih postupaka.

15
$ 0.18
$ 0.16 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @varda42
$ 0.01 from @apela
Avatar for ceky321
3 years ago

Comments

Bravo za veterinara koji mu je uspješno fiksirao femur, najtvrđu kost organizma. Bilo je studenata na Veterini iz Osijeka, koji su studirali u Sarajevu, možda je čak neko iz moje generacije.

$ 0.00
3 years ago

Moguće mladi su veterinari ali privatna ambulatna jer samo oni su mogli obaviti operativni zahvat https://drdoolitlevetambulanta.fullbusiness.com/

$ 0.00
3 years ago

Strašno,teško podnosim sve ovo!

$ 0.00
3 years ago

mi imamo psa 9 godina..al svejedno uzeli ovu sirotinju malu

$ 0.00
3 years ago

Stvarno ima puno psihopata i nasilnika. Drago mi je da se macak izvukao i da je voljen.

$ 0.00
3 years ago

To je strašno i ne kažu ljudi bez razloga da tamo gdje nestaje inteligencija javlja se nasilništvo

$ 0.00
3 years ago

A da li se zna ko je taj monstrum? Cesto i kada se zna ko zlostavlja zivotinje, nadlezne institucije ne reaguju

$ 0.00
3 years ago

To bi volio da znam ja isto kakva je to osoba ali nažalost nepoznat,

$ 0.00
3 years ago

Moj macak je dobijao batine samo od drugih macora :)

$ 0.00
3 years ago

Ovaj moj nije ratoboran i ne napada druge mačore povlaći se ali kada je izazvan ne ostaje dužan

$ 0.00
3 years ago

i moj....on bi se igrao.

$ 0.00
3 years ago

Europska unija ima i zakon po tom pitanju, a Hrvatska je u EU, tako da bi počinitelj dobro nagrabusio.

$ 0.00
3 years ago

Da na papiru je to tako ali praksa je nešto drugo, baš i nisam upoznat da je netko u HR-u odgovarao za takvo djelo

$ 0.00
3 years ago

To je dobar zakon. Svaka drzava bi trebalo da ima i da se ozbiljno sprovodi

$ 0.00
3 years ago

e mozda zakon ima..al ne drze ga se

$ 0.00
3 years ago

Kod nas u gradu opstina plača sterilizaciju za zapustene macke.

$ 0.00
3 years ago

Neki ljudi su za, a neki protiv sterilizacije. A problem bacenih legla je stalno prisutan

$ 0.00
3 years ago

Inas mačak sirotinja.Uzeli smo ga i nadam se da mu je ljepo sa nama.

$ 0.00
3 years ago

Ja se sječam toga kao , da je danas bilo. Kako ste išli doktoru i ovog videa . Islike ..mislim da još negde imam na kompu sliku.

$ 0.00
3 years ago

Da znam da se sječaš, jadan svašta prošao dve operacije i postao miljenik veterinara.

$ 0.00
3 years ago

Macak je predivan, još kako je ponosan. Drago mi je sto je ipak sve u redu sa njim.

$ 0.00
3 years ago

Ja sam veliki ljubitelj zivotinja, nemam macku imam psa, al svejedno, osudjujem svako nasiljstvo nad zivotinjama od strane nekih psihopata koji pokazuju silu i moc nad neduznim zivotinjama, pa sta su im skrivili pa da im nanose ovakve povrede, strasno, dobro je sto je macka dobro i dobro je sto je dosla u prave ruke coveka koj ce da je voli. Bravo za tebe

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je da Miki dobro. Nikada nisam razumela one koji napadaju slabije od sebe. Imala sam slicna iskustva sa svojim psom, ali je nazalost uginuo.

$ 0.00
3 years ago

Jedino su ljudi sposobni za cistu mrznju i zlo!!

$ 0.00
3 years ago

samo da je ozdravio......i ja imam 3 mačke i jednog psiča

$ 0.00
3 years ago

Nikada necu razumeti te psihopate....i ne znam sta bih bila u stanju da im uradim...

$ 0.00
3 years ago