Oštećenje sluha

9 29
Avatar for babodragic73
3 years ago

Sluh je osjetilo koje uz osjetilo vida, najviše posreduje između nas i svijeta koji nas okružuje. Sluhom se orijentiramo u prostoru, primamo informacije iz okoline i komuniciramo s drugima, te uživamo u glazbi i drugim životnim radostima.

I ja spadam u skoro pola milijuna ljudi u Hrvatskoj koji imaju oštećen sluh.

U mom slučaju, oštećenje sluha liječnici su primijetili u mojoj 10. godini nakon operacije krajnika. Nažalost, liječničkom greškom sam izgubio sluh...

Išao sam dugo vremena na vježbe govora i slušanja u čuvenu ustanovu SUVAG u Zagrebu.

Tako je bilo do početka rata u Hrvatskoj, te od tada nisam išao više u tu ustanovu. Završio sam fakultet, zaposlio se, sve bez slušnog pomagala.

Cijelo to vrijeme nije mi smetalo da u gotovo najvećem broju životnih situacija pitam dva puta sugovornika da mi ponovi što ne rekao.... nije mi smetalo niti stavljanje slušalica na uho i slušanje ekstremno glasne muzike.

Cijelo vrijeme nisam bio svjestan da idem ravno u provaliju...sve do jednog događaja...o kojem ću nešto više napisati sutra....

Nadam se da Vas je ova moja ispovijest zaintrigirala...želja mi je da ukažem na činjenicu da nositi slušno pomagalo nije bauk niti sramota, kao što dobar dio ljudi u mojoj okolini misli.

Sutra slijedi nastavak priče....

Ugodno čitanje želim!

8
$ 0.12
$ 0.11 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @Snezana28

Comments

žao mi što su ti doktori oštetili sluh.....hvala bogu sad može da se mosi slušni aparat koji jako pomaže....znam jer ga ima i moja tetka

$ 0.00
3 years ago

Imala sam prilike da se sretnem sa ljudima koji imaju delimicno ili ppotpuno ostecenje sluha. Znam da mogu da vode zanimljive i potpune zivote. Nosenje slusnog aparata je po mom misljenju sasvim normalna stvar. Zasto ne bi iskoristili pogodnosti koje pruza savremena medicina.

$ 0.00
3 years ago

Koristim sve blagodati suvremene medicine i tehnološkog napretka i zadovoljan sam čovjek!

$ 0.00
3 years ago

I treba.

$ 0.00
3 years ago

Excellent writing dear

$ 0.00
3 years ago

Thanks you!

$ 0.00
3 years ago

nikada nisam razumeo ljude koji se drugima rugaju zbog nekih stvari kao sto su naocare ili slusni aparat, na zalost tu je kompletna ljudska rasa podbacila jer je kako mi se cini svuda sirom sveta ukrenjena praksa da se izvrgava ruglu sve sto je drugacije od vecine krda

$ 0.00
3 years ago

Respekt!Dobro došao ponovo na platformu!

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti!

$ 0.00
3 years ago