Vjera u nesto

11 25
Avatar for apela
Written by
3 years ago

Ovo vječeras sasvim je moj post.Izpričat ču nesto u sta vjerujes ili ne vjerujes. Pricala sam vam o nekom coinu,Mnogi od vas nikad čuli,,neki ste čuli..al batalili. Ja sam vjerovala .Nadu mi dao čovjek koji je sve to tako ljepo objasnio. Svi koj ste to radili odnosno koji smo radili. bilo nam je vazno uzmimo dolare,eure, kune,,,idemo u trgovinu. Ja to razumijem.Al kad ides i sve potrošis nemaš nista vise, Postoje programi gde se ti coini mogu stavit i ti dobijas kamat na sumu, Al zasto bi to radili kad bolje odmah prodat i uzet 1$ ili 2$.Takvo i meni mišlenje..nemojte se sramit. Iovaj coin koji tu dobivamo odmah svi prodamo????? mozda bi bilo dobro da ga čuvamo 1 godinu???? mozda umjesto da prodamo za 1$ nakon 1 godinu dobijamo 100. Al to je sve u nasim glavama.

Ijoš jedna priča.Bio je neki saj monky..svi smo bili tamo,Uz taj sajt smo i skupljali satosije, JAO sto sambila vesela kad mi netko platio 3 dolara za sitno satosija. Sve sam prodala samo da sam dobila dolare.JAO

a bio je tamo i Ivan Rak...nonstop nas je smarao-skuplaj ovo skupljaj ono..nemoj prodavat.

Čovjek je danas milionar.Nas Hrvat putuje po svjetu. Al počeo je radit kao mi..na nekom sajtu.

12
$ 0.00

Comments

Svaka cast za post

$ 0.00
3 years ago

Bas mi drago sto si se setila njega, on kad govorio secam se, vecina smo mislili da nece bas biti tako, jbg bas smo ispali glupi.

$ 0.00
3 years ago

Da .Izpali smo mi budale. Al iz greska učimo

$ 0.00
3 years ago

nekih se sajtova secam

$ 0.00
3 years ago

Gdje sam ja bio, pa se ne sjećam Ivana R?

$ 0.00
3 years ago

nisi ti bio tamo.

$ 0.00
3 years ago

Dobronameran post, Apela. 👍 Ne znam kako se ja ne secam ni te osobe ni tih sajtova!? Mora da sam prespavao taj period. 😊

$ 0.00
3 years ago

Ponekad smo brzopleti.

$ 0.00
3 years ago

Ja mislim da svi mi moramo da verujemo u nesto. U sebe, u pravu, u bolje sutra. Covek koji izgubi veru, izgubio je i nadu, a taj ko izgubi nadu, ne ocekuje nista i ne pokusava nista. Ne smemo sebi to da dozvolimo.

$ 0.00
3 years ago