Yehey BCH just Hit $320 today

5
$ 0.04
User's avatar
@alicecalope posted 10 months ago

Comments

Congrats sissy. Dakoa na kaayu ana uie. Ako tawn, wa jamu. Haha

$ 0.00
10 months ago

ang price ni BCH akong pasabot ana sis niabot ug $320

$ 0.00
10 months ago

Ahws. Haha.. Pero sureball nga naa man sad ka'y na earn nga dako ara ba.

$ 0.00
10 months ago

mga 300 plus rato sis naconvert nako agsa miaging adlaw

$ 0.00
10 months ago

Woah!😲 Dako gajud diay sis. Ag akoa man gud mga niaging buwan kay apiki man. Maong way laing choice kuhaon na laman gajud.

$ 0.00
10 months ago

kadtong akoa ambot ganus a rato nastock sa akong bitcoin wallet nidako pud to ky nisaka man ang bch

$ 0.00
10 months ago

Maayu kay naa may na-stock ka sis. Unta lagi magtuloy-tuloy na tas mubalik na sad ug patim-aw si Rusty ba, sabay hatag ug tag $1000. Haha. Pa-surprise.✨🤞

$ 0.00
10 months ago

bakasyon naman sis nakatigum nako ug sugod ky ting enroll na pud hehe.bitaw noh pasuwayon unta pud ta niya ug $1k ba

$ 0.00
10 months ago

Mao jud bitaw sis. Ako ani kanunay'ng gipangutana ni mama ug naa naba daw tinigum para kay baby. Ahu rapud ingnon nga "AMPO Ma" Haha.

Gani ba, kahit one or two times lang. Chars! 😅

$ 0.00
10 months ago

yes angay jud na pangandaman sis.ako saona pag anak nako sa akong bunso pasalamat nalang ko ky gpa CA kos akong amo ky kahibaw man siya naa koy madawat nga maternity benefits mao ng diha koy nagamit pagpa check up ug pagpanganak

$ 0.00
10 months ago

Maayu sis. Kami ani, maghikay pa's mga papelis nija kay iyaha man Philhealth among gamiton puhon. Mao bitaw nga doble² naning iyahang gihuna-hunang gastuhan kay di man pud diay ko makarga ug dili mi kasal.

May gani pud kay mualalay pud iyahang mama ug papa.

$ 0.00
10 months ago

wa diay ky Philhealth sis? naa my libre philhealth sa government.akoa gani from employed to indigent

$ 0.00
10 months ago

naa man sis, wa la'y sud. Haha

$ 0.00
10 months ago

di diay ka covered sa government ?

$ 0.00
10 months ago

Ambot sis, basta kay nagkuha ra ko. Haha.

$ 0.00
10 months ago

Arang pagtaas ate🤗🙏 maaju rajd wa pa nahu giconvert/giwithdraw... Pasalamat jd ko ani na platform ate...

$ 0.00
10 months ago

maayo nuon

$ 0.00
10 months ago

May nalang ate sis, makatigum paras umaabot birthday ni babyloves 🤗 puhon

$ 0.00
10 months ago

nagulat ako ang taas na ulit. kung kelan di ako active huhu

$ 0.00
10 months ago

sayang eh naclose ko ng maaga ang aking trade before it hits 320 tas ilang seconds lang itong tumaas tas bumagsak ulit

$ 0.00
10 months ago

Pataas ng pataas ang BCH

$ 0.00
10 months ago

sana tumaas ulit kasi ilang seconds lang naging $320 eh

$ 0.00
10 months ago

Yes sis but already withdrawn my bch a few days ago.😢

$ 0.00
10 months ago

murag the other day ang akoa giconvert to peso

$ 0.00
10 months ago