Remembering Dad -Secanje na tatu

16 36
Avatar for Snezana28
3 years ago

I gather fallen leaves in the yard, late in the evening. Suddenly out of a sudden storm, my father emerges from the darkness. He is returning from a long journey. I hug him. Something grips me in my heart: , no way.

Skupljam opalo lišće u dvorištu ,kasno uveče .Odjednom iz nenadane oluje ,izranja iz mraka moj otac.Vraća se sa dalekog puta.Grlim ga.Nešto me steže u srcu :znam da je život prošao,a ne sećam se ni kada ,ni zašto,ni kako.

13
$ 0.05
$ 0.05 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty

Comments

Čim sam vidio privju staru fotografiju, znao sam da je neka emocija upitanju. Ti od bloga praviš spomenar, možda će sve ovo čitati potomci za nekih 250 godina i čuvati ga kao najveće blago.

$ 0.00
3 years ago

Uh za 250 godina.Malo ranije bilo bi zanimljivo.Ko zna na šta će ličiti tada svet!

$ 0.00
3 years ago

Ubav spomen i sekavanje na tatkoto. I jas imam nekolku koi mi ja toplat dusata. Mnogu mi nedostasuva mojot tatko.

$ 0.00
3 years ago

Ljubav oceva I cerki je oduvek bila istinska, neopisiva I neobjasnjiva...

$ 0.00
3 years ago

I didn't understand what you wrote so it would have been much better to write in English

$ 0.00
3 years ago

Very nice post

$ 0.00
3 years ago

Da postoji srce umesto jednog lajka, lupio bih njega. Ne zato sto si pokupila lisce, vec sto imas lepu uspomenu na oca, a ja je nemam. Zato ti mogu ovde lupiti srce, odmah hocu! ❤

$ 0.00
3 years ago

Dirljivo...i ja sam izgubio tatu prije 4 mjeseca.....

$ 0.00
3 years ago

Zao mi je...

$ 0.00
3 years ago

Hvala

$ 0.00
3 years ago

Nema na cemu 👍😉

$ 0.00
3 years ago

The shadows of every child are those of his parents he is a lucky

$ 0.00
3 years ago

The shadows of every child are those of his parents he is a lucky

The child in you must find his homeland

$ 0.00
3 years ago

Nice 👍 I appreciated it ☺️☺️ I subscribed you ✅ please subscribe me also & visit my article too https://twitter.com/Haqeeqat_TV/status/1304774025214914560?s=09 Thanks alot

$ 0.00
User's avatar Alx
3 years ago