Quiz Rock Band

31 39
Avatar for Snezana28
3 years ago

Malo se zabavljamo i odgovaramo na pitanja!

1.Where is the band Bijelo dugme from?

2.Who is the frontman of the group?

3.What is the name of the groups solo artist ?

4.Who was the group’s drummer?

5.What is the name of the group’s pianist?

6.Who is the bass player of the group?

7.What year did the album Bitanga i Princeza was receased?

8.How many albums did they release?


14
$ 0.08
$ 0.08 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Bijelo Dugme :D Najbolja ex-yu rock grupa ikada. Zao mi je ove dece sada sto nemaju muziku za odrastanje kao mi, nekako smo, rekla bih i uz muziku naucili neke prave vrednosti, ili se varam?

$ 0.00
3 years ago

I don't know this band yet. But I do think they are so talented on their fields.

$ 0.00
3 years ago

Thank you Drago have nice day!

$ 0.00
3 years ago

They are from Sarajevo. Frontman of the group is Goran Bregović. The names of group solo artists are guitarist Goran Bregović,vocalist Željko Bebek,drummer Ipe Ivandić,keyboardist Vlado Pravdić and bass guitarist Zoran Redžić. Group drummer was Ipe Ivandić. The bass player was Zoran Redžić. Jaooo koliko pitanja hahah.....evo odgovorila sam na neka

$ 0.00
3 years ago

Bravo...hahaha Jedino ste ti i grofek ispoštovali moj kviz.Cenim to!Zato ću se potruditi da vas nagradim!

$ 0.00
3 years ago

Jedan nesuđeni pjevač: Bregović je želio da Vice Vukov otpjeva pesmu „Ružica si bila“ na albumu u nastajanju. Poslao je svog menadžera, Raku Marića u Zagreb da se tajno nađe sa Vukovim. Vukov je na poslovni prijedlog pristao, ali su Marića u povratku za Sarajevo priveli u policiju. Zbog posla sa policijom, Bregović je odustao od saradnje sa Vukovim.

$ 0.00
3 years ago

E...to su bila dobra stara vremena...Bitanga i Princeza..Bebek i Bijelo dugme....jednom u sto godina, jednom za sva vremena!

$ 0.00
3 years ago

I don't know them😜 but would love to know, been a long time @Snezana

$ 0.00
3 years ago

I don't know them😜 but would love to know, been a long time @Snezana

ha ha I know you don't know them.Thank you, have nice day

$ 0.00
3 years ago

Yeah dear and you too

$ 0.00
3 years ago

Siromasi ovi strendzosi, oni ne znaju ni za svoje a kamoli za nase umetnike i bendove. Doduse ne znam ni ja njihove. Samo sto ne umeju da se snadju za komentar i da lupetaju kao ja kako bi im se uvazio. Hvala lepo, molim lepo. A tebi Sneki od mene jedno ❤ za odlican post.

$ 0.00
3 years ago

Jaooo Sneki od kada taj nadimak?Ahaha.Hvala za srce!Ma nisam ja kviz postavila radi stranaca,već onako iz zabave!

$ 0.00
3 years ago

ovo cu preskociti iz tebi vec znanih razloga :D

$ 0.00
3 years ago

Dok sam pravila kviz ,razmisljala sam koliko ih ne volis!

$ 0.00
3 years ago

hahah :D e to ti verujem, mada iako se trenutno cini drugacije zaista ne smaram ljude oko sebe koji ih vole, sa mojim antagonizmom

$ 0.00
3 years ago

Antagonizam je uzajamna netrpeljivost.pa sta su ti ovi ljudi uradili da osecas neprijateljstvo prema njima .

$ 0.00
3 years ago

u pravu si, mada nemamo uzajamnu netrpljevost koja je osnovna definicija antagonizma vec je kod mene prisutan onaj vid nepomirljivosti ideja, najvise sto kod mene izaziva netrpeljivost prema njima se moze podeliti u dva pravca prvi je taj sto su kao neko ko je bio masovno popularan u to neko vreme jednobojnosti promovisali stil zivota koji ni tada kao mlad a tek sada kao zreo covek ne odobravam, razvrat neumerenost u picu i koriscenje opojnih sredstava, da su recimo u to doba postojale novine koje danas postoje i koje se bave takvim pricama, videli bi da nisu nista bolji od najnizeg taloga danasnje estrade ako nisu cak i gori, ali kao deca uglednih partiskih i licnosti iz vojske nekako to nije bilo pozeljno isticati uopste. sa druge strane ako ih posmatram kao umetnike, i tu mi se gade jer jedino njihovo muzicko umece se svodi na sviranje instrumenata sto nije neka nauka, cak i sam sviram instrument manje vise samouko tako da to stavljam po strani kao neku vrednost, ono sto je tu bitno je to da je skoro ceo njihov ""Stvaralacki opus"" u stvari cist plagijat posto i sama znas kakvo je bilo vreme dok je svet bio podeljen na bloikove i dok je postojala gvozdena zavesa, opet zahvaljujuci svojim roditeljima od polozaja, imali su mogucnost da putuju i bahate se po zemljama istocnog bloka i daleke azije, odakle su posecujuci andergraund scenu nemilice krali sve ono sto im je podpalo pod ruku a nesto je vredelo. I to ne bi bilo strasno da su jasno i glasno rekli da su njihove pesme prepevi ali ne sve su svojatali kao autorsko delo i kao licnu inspiraciju. Jedan od novijih slucajeva (mada daleko od toga da je nov) ali je jako karakteristican je taj da kada je Bregovic davao neki interviju povodom albuma koga je uradio za Colica (za koga isto mislim :D ) i bukvalno kaze sledece sedimo on i ja u studiju i komponujemo i udje kafe kuvarica i mi je pitamo kako se zove ona kaze i mi od tga za pola sata napravismo pesmu, fora je da je pricao o pesmi Krasiva koja je autorsko delo ruskog umetnika Valeri Meladzea i sada je jako lako pronaci je na ju tubu. i kada poslusas obe verzije tacno vidis da je nasa sklepana sto se tice stihova samo da bi se uklopila u muzicki aranzman, eto to je ukratko zasto ih ne podnosim, mislim ukratko.... :D

$ 0.00
3 years ago

Prvo te poroke srećemo kod mnogih rok grupa pa i kod Riblje čorbe.Bregovic je veliki folirant ...i ne gotovim ga uopšte.Za Krasivu nisam znala.Ali sve to nije razlog da mrzim grupu koja je obeležila jedno vreme,moju mladost...Ima tu divnih pesama Odlazim....Selma...Grad Niš...POst je vrh ...poeni rastu.

$ 0.00
3 years ago

slazem se, samo da dodam, imao sam priliku i Boru da upoznam licno, samo mnogo kasnije, i mogu ti reci ogromna je razlika sad bi to mozda bilo bas trapavo reci ali na primer dok su ovi prvi imali stav mi to sto radimo zeleli bi da svi oko nas rade da ne bi bili crne ovce, Bora, konkretno ima sasvim suprotno stajaliste, a sto se tice poena pa kako da ne rastu kad razvukosmo ruski klasik ovde, inace poslusaj krasivu u originalu i tacno ce ti docarati moj stav https://www.youtube.com/watch?v=AHZOiY42L-U

evo ga i tekst originala preveden na nas jezik, dupe i oko u odnosu na stihove koje su sklepali ovi da kazem nasi

Prvog dana proljeća Na kraju zemlje Slučajno sam se sreo s tobom.

Padao je bijeli snijeg A ruže nisu cvjetale Ali proljetna ljubav došla je do nas - Bila je očajnički lijepa.

Prvog dana zime Na kraju zemlje Ti i ja smo se slučajno razišli.

Padao je prvi snijeg A ruže su procvjetale - Proljetna ljubav nas je napustila Ali bila si očajnički lijepa.

refren Prekrasno si ušla u moj grešni život Prerano si ga napustila Ali, igrajući se, slomila si mi dušu, Moje srce uopće nije igračka - Ovo je moje srce.

Ljubav je gotova Kad je došla zima Naša sezonska romansa bila je kratkotrajna, Ali sve je bilo očajnički lijepo.

malo se gubi u prevodu ali definitvno se shvata nit i koncept pesme , a ne ko ovi evo pucacu tri put u vazduh samo jednom puci ce jace moje srce je to... po meni budalastina :D

$ 0.00
3 years ago

Predivno!Ali sve je bilo očajnički lijepo.

$ 0.00
3 years ago

Znaš da mi ne rade zvučnici ali ću se snaći.Boru sam najviše volela u grupi Suncokret ,kakve divne pesme su tu.Recimo Uspavanka...Akada sam ga videla nedavno da drži koncert - podrška Vučiću totalno sam se razočarala.Pogledaj kako je lep bio ,uostalom svaka mladost je lep.https://www.youtube.com/watch?v=5-0-FwkdAYM

$ 0.00
3 years ago

dok si ti stigla da pogledas ja dodadoh u editu i tekst pesme preveden na nas jezik pa cisto da ti kazem da ne propustis da ponovo pogledas taj odgovor

$ 0.00
3 years ago

I don't know this band yet. But I do think they are so talented on their fields.

$ 0.00
3 years ago

Very nice picture

$ 0.00
3 years ago