Ljubav i invalidska kolica

4 19
Avatar for RenchyVk
3 years ago


Imam dojam je da mi Osobe s invaliditetom volimo više, jače, emotivnije, snažnije duhom i srcem od vas zdravi, ne umanjujem vašu ljubav, nije mi to namjera.

Svi volimo srcem, to mi je jasno. Samo je vama na raspolaganju sve a nama ono što se samo srcem vidi i onaj tko nas prepozna kao prave osobe. Ne ono što se na prvi pogled vidi ili čuje i kada to dobijemo, mi tu ljubav grčevito ne damo i čuvamo, dajemo sebe cijeloga za osobu koja nas voli takve kakvi jesmo, svom dušom i srcem volimo i trudimo se učinit našim voljenima život ljepšim.

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

2
$ 0.00
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

Nisu svi ljudi isti. Ja na osobe sa invaliditetom ne gledam drugacije. Svi smo isti i najgore osecanje koje covek moze da da toj osobi je sazaljenje.

$ 0.00
3 years ago

Da, znam... zato treba bit malo lud i jako hrabar da bi se nešto ozbiljnije dogodilo, a takvih je malo!

$ 0.00
3 years ago

Ako bi bila to istina bi bilo dobro. Možda u Srbiji osobe muški/žene vidijo drugčije osobu na invalidskim kolicama..... ovdje u Sloveniji je potpuno drugčije. Težko mi nađemo ljubav ....uobično po mojih izkustvih ti rečejo, da si dobar samo za sex i ništa više i, da bi ženu bilo sramota, da bi bila sa osobom koja se na invalidskim kolicima

$ 0.00
3 years ago

Znam i to! Kao da smo im tu zbog novog iskustva, svugdje je to isto.

$ 0.00
3 years ago