Dođi, dođi da i ostaneš tu

4 25
Avatar for RenchyVk
3 years ago


Dođi, dođi da i ostaneš tu, previše je površnih prolaznika proletjelo u mom životu. Svaki je od njih oteo komadić mog srca, moje duše, zato ti, dođi i ostani. Ispuni pukotine mog srca, ispuni mi ljubavlju život, radost unesi u mene jer sam umorna od poraza života, ne mogu sama da se borim za tebe ako ti ne želiš za mene...

Zimi si iščekivao proljeće, ja čeznula za ljetom, a sad znam sad znam da se nećemo naći i samo ću te ponekad vidjeti u snu, dok ti dišeš voljet ćeš samo nju.
Sretno Sokole!
Možda će jednom netko drugi doći, doći da ostane!  Tko, ti ili netko drugi? 

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

3
$ 0.05
$ 0.05 from @minimaus
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

Zaista je prelep clanak 🥰🥰🥰🥰🥰🥰💕💕💕💕💕

$ 0.00
3 years ago

Hvala punoooo <3 <3 <3 <3 <3 <3

$ 0.00
3 years ago

Divni stihovi. Ako nije tajna, ko je na fotografiji? prepuna je emocija.

$ 0.01
3 years ago

Nisam ja, to je sa neta slika. Hvala ti..

$ 0.00
3 years ago