Stranac

6 26
Avatar for Picolomondo
3 years ago

STRANAC

Sa ovim mojim licem stranca

Bez gospodara i bez lanca

Vama sam čudan bio ja,

Sa ovim očima ko more

Koje i sanjaju i gore,

Sa ovim očima bez sna,

Napola pirat, napol' artista,

I vagabund i flautista

Koji ukrade koliko da,

S usnama koje piju sve,

Vina i vode otrovne,

I nikad neće reći ne.

Sa ovim mojim licem stranca

Putovao sam pol života,

A malo tko te pute zna.

Bilo je lažnih, bilo vjernih,

Hiljadu žena zaljubljenih,

Uz njih sam odrastao ja,

Činio zlo al' čista lica,

Što drugo može skitnica

Kad javu ne dijeli od sna,

A duši mojoj zna se kraj,

Ta neće ugledati raj

Već ćuti vatre zagrljaj.

Sa ovim mojim licem stranca,

S uklete lađe, s njenog pramca

Mašem ti, došao je čas.

Robinja odsad ti ćeš biti,

Spletena u te zlatne niti,

U ljubav koja traži nas.

Kraljica bit ćeš, imat ćeš vlast,

Dat ću ti novac, dati čast,

Morao raditi ili krasti,

I ljubav ta će biti spas,

Trajala vječno ili čas,

Ni smrt ne može protiv nas.

...i ljubav ta će biti spas,

Trajala vječno ili čas,

Ni smrt ne može protiv nas...♠️

Arsen Dedić

7
$ 0.00
Sponsors of Picolomondo
empty
empty
empty

Comments

$ 0.00
3 years ago

lijepo napisano

$ 0.00
3 years ago