What do you mean I'm not small anymore? / Kako to mislis nisam vise mali?

17 26
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Puppies are tiny animals, so their owners often hold them in their arms. In the blink of an eye they grow, but they are not aware of it. They are unaware that they have become huge and how we now think they are too heavy to continue doing the things they did as puppies.

Stenci su sitne zivotinje, pa ih njihovi vlasnici cesto drze u rukama. Za tren oka oni porastu, ali oni nisu svesni toga. Nesvesni su da su postali ogromni I kako mi sada mislimo da su oni preveliki preteski da bi I dalje radili stvari koje su radili kao stenci.

In the continuation of the post, take a look at the ridiculously funny pictures of pets that still think they are small.

U nastavku posta pogledajte urebesno smesne slike kucnih ljubimaca koji I dalje misle da su mali.

Let's start the day with a smile. Greetings to all of you. / Zapocnimo dan sa osmehom. Pozdrav za sve vas @Jigglyspy

8
$ 0.00
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Comments

omg ovo je konj

$ 0.00
3 years ago

Hahahah u mom kraju se za te vece zivotinje kaze da je kao tele 😂 nasmeja me tvoj konjn🙃

$ 0.00
3 years ago

Nekako mislim da ovo nije moguce, bas su preveliki ovi ljubimci. Svakako si se setila onog sto zaboravljamo, a to je da vreme ide..

$ 0.00
3 years ago

Kad vidim moju decu skontam da vreme prolazi bez da osetim.. Ja Sam stala u nekoj 19.godini 😂

$ 0.00
3 years ago

Na ovoj slici, ti i izgledas tako. 😉

$ 0.00
3 years ago

O hvala hvala 😂

$ 0.00
3 years ago

You're welcome

$ 0.00
3 years ago

Mišići narasli, a duša ostala tanana, dječja.

$ 0.00
3 years ago

Pa I svi mi u nekom trenutku zastanemo u vremenu, mislimo da mozemo kao pre desetak godina, Al dzaba... I'ma jedna narodna "Srce hoce Al ... Klokoce" 😂

$ 0.00
3 years ago

Good

$ 0.00
3 years ago

Slike su fanrasticne, kuce nisu zelele da odrastu sto je potpuno razumljivo. Nasa mladja cerka je mislim u drugom razredu osnovne skole dosla iz skole placuci jer je uciteljica zadala temu za domaci " Zasto zelim brzo da odrastem"> Kada sam je pitala u cemu je problem odgovorila mi je da ona ne zeli da brzo odraste jer vidi da nije lako biti odrastao covek, lepse je a biti dete. Rekla sam joj, u redu, napisi to u zadatku i obrazlozi. Zadatak je postao hit u skoli. Njena uciteljica ga je nosila u sva druga odeljenja i citala.

$ 0.00
3 years ago

Fantasticno! Ali eto, Samo njeno razmisljanje I shvatanje svega toga pokazivalo je koliko je ona u stvari odrasla I zrelija od svojih vrsnjaka... Moja se u drugom razredu I dalje igrala lutkicama I kad bi joj neko zadao takvu temu napisala bi garant da zeli da sto pre odraste da bi zavrsila skolu I postala taksista (ubedjena je da taksisiti ne trebaju da uce nista) 😂

$ 0.00
3 years ago

Ba stako. I danas, kada je odrasla devojka, ima obicaj da se ponekad nasali i kaze:" lrpo ja nisam htela d odrastem, al ne niko nije pitao".

$ 0.00
3 years ago

predivne su ovakve situacije kada nisu svesni svoje velicine a zele da se drze stecenih navika dok su bili maleni, ima masa dobrih primera i sa klincima

$ 0.00
3 years ago

Ima, da :-) ma sasavi su skroz. Mislim da Niko ne moze da ulepsa dan na ovaj nacin bolje nego nasi ljubimci :-)

$ 0.00
3 years ago

Dogs always wanted to be cared and they are sweet to the owner .And if you treat these fur babies like a family they would act like one .

$ 0.00
3 years ago