Free BCH

23 52
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Free BCH sounds great doesn't it?

Since we have already decided to earn BCH through the read.cash site, why not earn extra BCH through the new mobile app. You have the opportunity to earn satoshi every hour, when you collect 10,000 you can transfer it to your wallet. Payments are always on Tuesdays and if you have more than 10,000 satoshi they will automatically transfer to your wallet. Satoshi are collected very quickly, there are several ways in the application and you can use them all, and you may be lucky enough to win a jackpot of 100,000 satoshi.

This is a great app for leisure and earnings without any investment.

Application link: https://bitcoinaliens.com/?ref=1956255&game=7&pf=2

Good luck!

13
$ 0.00
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Comments

naravno da ču pogledat i izprobat kako stvar djeluje. Al imam neki filing da sam ja to imala al obrisala.neznam zasto...Toliko imam svega da i neznam šta sve imam.

$ 0.00
3 years ago

Probaj pa javljaj utiske ♥️

$ 0.00
3 years ago

Very good information👈❤. Plz subscribe

$ 0.00
3 years ago

Ovo ti je neka app? Nisam u toku. Dosta dugo ne skidam app i ne radim nista na tu foru, mada samnom se nikad ne zna, acas se predomislim

$ 0.00
3 years ago

Da aplikacija I stvarno je sjajna. Ja se nisam pokajala. Na sat vremena isklikces dobijes satosije I vrtis u Krug. Mozes i igrice da igras koje su vezane za app I da za 5-6 minuta sakupis I preko 1000 satosija. Isplate su samo utorkom I ako imas preko 10000 koliko je minimalno za isplatu automatski ti prebacuje. Pokusaj, ne mozes nista da izgubis

$ 0.00
3 years ago

Mogu da pokusam, al znam da cu da osutanem od toga. Ako se predomislim javljam ti svakako. Ne kazem bzvz, nego znam kako reagujem na te stvari

$ 0.00
3 years ago

Jbg skidala ja ovo nisam se nikad snasla.

$ 0.00
3 years ago

Minimaus sta treba vici slobodno, nema veze sto nisi preko mog linka, sta znam I aplikacijama ja cu da ti kazem <3

$ 0.00
3 years ago

Alright. I already use that and as of my opinion that is really legit 100% free BCH thankyou for your info

$ 0.00
3 years ago

hvala za info

$ 0.00
3 years ago

Bravo za reklamiranje. Jednim udarcem dvije muhe. Radio sam slične aplikacije, a čini mi se isplata samo na Coinbase? Sada mi je baterija telefona vrlo loša, pa jako gledam kako i šta instaliram. Hvala za posjete na ribarskom blogu.

$ 0.00
3 years ago

Trazi BCH novcanik, mislim da moze da prebaci gde god, Ali da, ja koristim Coinbase za aplikacije.

$ 0.00
3 years ago

Imam ja Coinbase, nego imaju visok minimum za slanje i fee za konverziju. A obično se merchent ukuca E-mail od CB, u aplikaciju, pa je bez dodatnog fee.

$ 0.00
3 years ago

Iskreno ne znam, nisam prebacivala, to mi dodje kao kasica prasica za sve igrice I aplikacije :-)

$ 0.00
3 years ago

Nive article....

Hey subscribed u now, sub back plz....

$ 0.00
3 years ago

hvala za podsetnik ja sam radila ovo u proslom telefonu, moracu videti da obnovim igricu u ovom novom telefonu.

$ 0.00
3 years ago

Eto :-) mozda mozes da povratis Ako koristis isti nalog kao na proslom telefonu. Srecno da zaradimo :-)

$ 0.00
3 years ago

videla sam u stvari nisu to ti alijensi

$ 0.00
3 years ago