Hello, ako diay si

0 20
Avatar for Jeaneth
3 years ago

Hello! Ako diay si Jeaneth. Kinsay taga Mindanao dinhi? Particularly from Bukidnon. Murag ako rman siguro. Halosa sa akong nakita na posts dri kay taga Cebu man.

5 days nako dri sa readcash og naka 4 payouts na sad ko.

Nakakita kog post sa Fb group nga ang name kay Earning group about aning read cash og gi assist pud ko niya.

So far, paying pa man siya and legit jud. Maskin ginagmay ra akong payout everyday basta kay mo sulod lng sa coinsph.

Sa 5 days nako dri, naka 50+ pesos napud ko. Maaayo nlng. Haha

Gikapoy nako anang mga apps nga paasa oy. Hago kaayo sa oras og energy nga imong gi invest ba. Mao nang maka walag gana gyud.

Pero dili kaayo ko maka post og daghan article dri kay mahutdan sab ko kung unsa akong isulat.

Maong mo balhin nlng sa ko sa Buzzbreak, Cashzine or 2captcha.

Kinsa taga mindanao dri? Please comment para makabalo sab ko. Hihi :)

Kana lng. Byeeee

1
$ 0.00
Sponsors of Jeaneth
empty

Comments

Ah taga bukidnon d i ka madam. Naa raba koy mga paryenti sa side sakong mama dira taga Talakag sila, Tomarong ilang mga apelyido. Nakaanha na baya pod kos bukidnon. Makainqon ko na nindot kaayu ang Bukidnon. Sa tanang lugar na akong nasuroyan mao nay usa sa pinakanindot.

$ 0.00
3 years ago

Hehe. Salamat sir, oo maka ingon sab ko nga nindot jud dri kay fresh ang hangin, layo sa pollution. Di ko familiar sa ila last name sir. Pero layo layo na na sya sa ako gipuy an ron. Ikaw, taga asa?

$ 0.00
3 years ago

welcome maam.hehe. daghan ra ba makalaagan sa Bukidnon. puede pud.ka.mag premium mobilebot.maam maka earn pud.ka didto.hehe

$ 0.00
3 years ago

Mag invest ta ana sir? Kay wa gyud koy pang invest. Napurdoy intawon sa mga scam sites. Mong di nagyud ko naga apil apil ug bisag unsa. May gani ning readcash, legit pero ga higpit npud sila. Lisod na maka earn points

$ 0.00
3 years ago

haha..naa maam activation fee 450 pesos pero mabawi ra man na nimo.mga 1week.. lage ako gani dako kaayog na.scam. mi try kog bitcoin trading wala jud.koy nakuha nga payout..

$ 0.00
3 years ago

Agoy. Pass sa ko anang mga investment sir. Way puhunan. Nahadlok nagyud kog apil2. Katong mga doubler sites og geniuschange. Diha gyud ko napurdoy.

$ 0.00
3 years ago

oo na mao.nay dali mawala.gud kanang doubler site kai 100% daun ang tubo.haha.una paying pa pero mawala diay to

$ 0.00
3 years ago

Dako kaayo akong gi invedt ato sir oy maong na tagam gyud ko

$ 0.00
3 years ago

sa asa nimo gi invest maam?mga pila pud imo gi invest?lage jud..grabe mga scammer karon imbis naglisod mga tawo mas gipalisod.pa jud

$ 0.00
3 years ago

Naaa, ka invest kog 2500 ato sir. Katong cryptopandemic. Hahay, grabe jud ka tanga lage

$ 0.00
3 years ago