Ellie the Beagle

22 32
Avatar for Ellie_oops
4 years ago

Lezi kod mojih nogu namreskanog cela. Ne trazi mnogo, samo da je pored mene . Vidim svu ljubav ovoga sveta kada me pogleda.

Punih 30 godina sam se sa muzem raspravljala oko uzimanja psa. Bilo je i svadje i cerkinih suza i raznih ubedjivanja, ali je uvek izlazio kao pobednik sa svojim protiv.

Sve te godine sam na ulici mazila tudje pse, hranila lutalice, gledala razne emisije o psima i tugovala.

Pre nekoliko godina sam ostala bez posla, bez mame i tate u kratkom razmaku i pala sam u depresiju. Moje bitisanje se svelo na kucu i kompjuter. Jednan duzi period zbog stresa nisam htela ni da izlazim iz kuce.

Nisam se radovala ni praznicima, ni rodjendanima , ni novom danu.

Onda je dosao moj rodjendan. Ni poseban, ni okrugao , nikakav.

Na vrata mi je zazvonila ONA

Imate li vi kucnog ljubimca kojeg volite do neba ? :)

17
$ 0.05
$ 0.05 from @varda42
Avatar for Ellie_oops
4 years ago

Comments

Podnosi li mačke, obzirom da je lovački pas gonič? Francuski Beagle Harrier, karakteristike rase: Bigl zečar. Postoji i engleski bigl. Karakteristika ove rase je da su tragači, imaju jako razvijeno čulo njuha. Gonič, tragač po krvi i srodne rase. Težina: 18- 21 kg, visina: 44-50 cm, boja: skoro sve boje su prihvaćene. Živi otprilike 12 do 15 godina. Engleski zečar izgleda kao manja verzija engleskog lisičara i veća verzija bigla. Zečari moraju imati sve karakteristike pasa koji slijede miris, uključujući istančani njuh i dobroćudnu prirodu. Oni su nježni, prijateljski raspoloženi i skloni saradnji, što ih čini šarmantnim porodičnim pratiteljima. Odgojeni u čoporu, dobro se slažu s drugim psima te se uz njih čak i vezuju. Zečari su izvrsni u slijeđenju mirisa, proganjanju i hvatanju plijena, te imaju snažan nagon za lovom. Vrlo su odani i veseli u krugu obitelji i unutar čopora i uživaju u društvu; otvoreni su, entuzijastični i znatiželjni. Zečari su pravi goniči u duši. Samostalni su, puni volje, glasni i pomalo tvrdoglavi. Srednje su građe u bojama bigla, a izgledom i podsjećaju na njega. To su čvrsti, mišićavi psi s četvrtastom njuškom i okruglim smeđim očima. Imaju elastične ovješene uši i šape okrenute prema unutra. Obično se javljaju u crnoj, bijeloj i boji paleža, a za njihovo održavanje je potrebno vrlo malo truda. Zečeri su jednako dobri s ljudima i drugim psima, što ih čini vrlo poželjnima za porodice koje žele prijateljskog psa goniča.

$ 0.00
4 years ago

jaoooo ti se razpisao hahah

$ 0.00
4 years ago

Imam Cicibana, macora starog 6 god. To mi je kao dete iz proslog braka, mnogo sam tuzna sto nije sa mnom i ne vidjam ga cesto. Tvoj malisa je presladak. Ljubimci pomazu kod depresije

$ 0.00
4 years ago

Nista nisu vise razliciti od dece :)

$ 0.00
4 years ago

Baš mu je ime super, a kladim se da ga svi zovete Cici!

$ 0.00
4 years ago

Hahaha, da... Nekad mu tepam Cici, nekad ljubav moja dlakava hahaha...

$ 0.00
4 years ago

Dobrodošla!Imala sam psa Boni.Nikad ga nisam prebolela.https://read.cash/@Snezana28/boni-d864ac27

$ 0.00
4 years ago

Divan članak obožavam životinje i imam socijaliziranog mačka kojeg nebi dao za sva bogatstva ovog svijeta.

$ 0.00
4 years ago

Hvala :)

$ 0.00
4 years ago

uzivaj u svom drugaru, nema odanijeg prijatelja

$ 0.00
4 years ago

Evo pomoc od mene

$ 0.00
4 years ago

Zdravo.. Pre svega da ti pozelim dobrodoslicu. Da imala sam psa kad sam bila mladja. Zvao se Roki. Na zalost Roki se razboleo i uginuo. Od tada nemam ljubimca, jer ne zelim da ponovo prolazim kroz ono sto sam prosla sa njim :(

$ 0.00
4 years ago

Ne znam sta si sve prosla, ali sam sigurna da si prosla ljubav sa njim. Zato bi bilo lepo da jos nekome pruzis tu sansu

$ 0.00
4 years ago

Prosla veliku ljubav, ali i bolest.. kad ga vise nije bilo mnogo sam bolovala. Zato sad i ne zelim. Sad imam malu decu, cerku koja obozava pse, bas kao i ja i s jedne strane me plasi kako bi podnsoila takve stvari, a svi znamo da se desavju

$ 0.00
4 years ago

Prelep clanak o zivotinjama, srecno u buducnosti na sajtu!

$ 0.00
4 years ago

imam i ja jednog takvog.....volimo ga bezkrajno

$ 0.00
4 years ago

Ja kada sam bila mala,imali smo lepog psa koji je bio mesanac,ali neke lepe dlake,jos tamno siva dlaka.Ali je bio jako pametan,kad kazemo da pojuri kokoske da bi otisle na spavanje,on je tacno znao kako da ih sve utera,jos sam je znao otprilike kada treba i bez poziva,uvek nas je svuda pratio.Jednog dana se izgubio i nema ga,nema njega nikako.Drugog dana,moja baba otisla na njivu,kad tamo videla da lezi mrtav sa razbijenom lobanjom,kaze baba nikad mi nije bilo tesko,jedva sam iskopala rupu,sto sam imala kecelju njega sam uvila polako i sahranila,plakala sam,secam se kad je dosla kuci,kaze meni nije dobro i legla,rekla nam posle godinu i jace da ga je nasla mrtvog.Jedna komsinica se na kraju tako razbolela psihicki,jos postala dementna,na kraju je trazila oprost jer ga ona ubila,nisam joj nikad oprostila sto se tice njega,jer ona tad je bila zdrava,nije bila tako bolesna.

$ 0.00
4 years ago

ja volim sve pse tako da i je skroz nebitna rasa, ko i macke i ostale zivotinje

$ 0.00
4 years ago