Ipadayon o Undangon

0 1

Ikaw akong nakaila

Tungod sa akong barkada

Na gusto kong ipa ila-ila

Diha sa imuha

Nangayo ka sa akong numero

Kay ikaw sa akoa interesado

Ug naay gusto

Ambot unsay bay naa nako.

Niabot ang takna

Nga ikaw ngari nako natama

Ambot unsa ng tamaa

Wako kasabot.

Hangtod naa nay kita

Ug ikaw akong nakaila pa

Pirmi ta magkita

Na wa nako damha

Niabot sa akoa ang storya

Nga imong ex naa sa inyuha

Ug ako nagduda

Kung nagbalik ba mong duha

Ni ingun akong barkada

Ingon daw imong mama

Nga sige daw mo ug ubang duha

Diha sa inyuha

Nasakitan ko pag-ayo

Kay abi ko ba ug ikaw seryoso

Ug abi ko ba ug di ka kahibawo mangilad nako

Kay lagi nisalig ko nimo

Ni explain ka nako pag-ayo

Nga ikaw wala nangilad nako

Gusto kong motoo nga ikaw seryoso

Apan ga duha-duha pa ko.

2
$ 0.00

Comments

Oh so inlove keep writing

$ 0.00
3 years ago

Ganda po ng poety niyo. Keep it up po at dadaan ako lagi sa account niyo para tingnan yong mga article mo hihi keep posting po

$ 0.00
3 years ago

Halaaaa thank you poooo. Pa subscribe po para ma notify ka po sa mga article ko.

$ 0.00
3 years ago

Sana may translation dito ng sa ganun maappreciate ko din tong tula na to. Mahilig akong magbasa ng tula. Kaya lang hindi ko maintindihan to kaya ayun yun lang. Hahaha keep it up. Keep writing.

$ 0.00
3 years ago

Hahahahah tinatamad na kasi akong mag english at tagalog kaya nag bisaya nalang po ako. 😅😅 mas madali kasi mag isip pag mag bisaya ako.

$ 0.00
3 years ago

Hahahhaa ganun po ba.

$ 0.00
3 years ago

Hmm

$ 0.00
3 years ago

This article is very golorious to see. Thanks a much for sharing this information. I am waiting for your next website post.

$ 0.00
3 years ago

Apiki jud na og tinuod bang wa mangilad og kay ngano pod wa ka gipahibawo nga tig adto iyang ex sa ilaa? Kana maoy klaruha sa iyaa

$ 0.00
3 years ago