Join and earn Bitcoin Cash for participation

Hello people! How are you doing? My goodness i just wake up right now from too much drink that i had last night. Haha but its cool. I made friends from the people who I didnโ€™t know haha. They said hello to me and i replied them a simple hi ๐Ÿ‘‹ and they invited me to there pub but i started to drink a cherry vodka. while they are drinking some whisky ๐Ÿฅƒ so i have a drinks with them together with my vodka! And those people make a hawaiian pepperoni pizza with lots of. Pineapple and cheese plus olives! Wow! Its so nice! And what makes it so special is they put a spinach which is so wonderful! I enjoyed a lot last night. And right now i just wake up and done shower having my coffee right now. I am thinking that i should make some pasta and steak for my dinner later on. And start to make some party again! โค๏ธ By the way the weather is so cold and awesome! Gonna have my whisky later on! ๐Ÿ˜๐ŸŒธand the music as well because I cannot live without music! ๐ŸŒธ

4
$
User's avatar
@Marty27 posted 1 month ago

Comments

That must have been a good night you had. Where are you located? Here in the philippines its 9 pm. And you just woke up? Wow. Drink moderately.

$ 0.00
1 month ago

I am here in the philippines. I drive yesterday going here to baguio hehe every time that i just wake up i used to call it a morning one even its evening hahahaha .

$ 0.00
1 month ago

Hahaha. Oh i see. That is why. Didn't know we can visit baguio already. Haven't been there. Was planning to but Covid happened.

$ 0.00
1 month ago

Iโ€™ve been here for 10th times already haha with the same place where i used to stay from the first day that i have visit in here hehehe.. yeah its too difficult to go in baguio right now. But if you have a private vehicle its okay. I am just a hard headed to keep on scrolling around hehehe

$ 0.00
1 month ago

Hahaha. I understand. Lifes boring because of this pandemic. I just wish you take extra extra care because the virus is really contagious. We don't know if you have it already or not. Maybe you can write an article with great pictures from Baguio. Looking forward for that.๐Ÿ˜Š

$ 0.00
1 month ago

I have an article that i wrote when i touch down in baguio check on it my dearest! The title of it is โ€œwhen i decided to drive here in baguioโ€ right now there is no other place to go through because still we are under of quarantine. I was just only a hard headed to scroll around and drive over here! Luckily that the transient house that i been renting since the first time i been here in baguio still exists and allow me hehe. But Anyhow, i have lots of pictures with my ex wife recently last February. Hehehe i can write an article about that It is okay! Though that we are already separated a few weeks ago haha ๐Ÿคฃ ๐ŸŒธ

$ 0.00
1 month ago

Oh. I see. It must have been a hard decision to be separated. But i guess you get to enjoy living a single life as you keep on partying and going somewhere or is it just your way escaping the reality of being married?

Sure. Ill check your article and comment on some too. Thanks. Have a good day!๐Ÿ˜Š

$ 0.00
1 month ago

Hmm.. i am always partying and traveling. I will check your articles too for sure those articles is wonderful โค๏ธ

$ 0.00
1 month ago

Thank you. Have a good day! ๐Ÿ˜Š

$ 0.00
1 month ago

thank you Marty27 for revealing some of interesting facts from your last night voyage, it was fun and tasty for sure, thank you for keeping Sirotato update what is going on there !

$ 0.00
1 month ago

Hehehe.. voyage from something great! Hey by the way how are you?! Do you have any whatsapp or Facebook? For sure you have a great adventure in there! just like a von vayage sir potato!! ๐ŸŒธ๐Ÿฅƒ๐Ÿฅƒ๐ŸŒธ

$ 0.00
1 month ago

I hope you are not dealing with hangover right now? I believe your head hurts as hell ๐Ÿ˜…

$ 0.00
1 month ago

It hurts but its fun hehe and right now i have decided to drink again! Hahaha ๐Ÿ˜‚

$ 0.00
1 month ago

Wooooa. You must have a high tolerance in alcohol ๐Ÿคญ

$ 0.00
1 month ago

You are right jeaneth hahaha it seems like my forever partner is alcohol! Hehe

$ 0.00
1 month ago

Well, it should be taken in moderation and just drink responsibly. ๐Ÿคญ

$ 0.00
1 month ago

Hehehe yeahhh.. cheers jeaneth

$ 0.00
1 month ago