Earn doge coin free...

7 29
Avatar for zgani12
3 years ago

So,in this article i will present good site for earning doge coin.

Site have same script as Litecoinads,and paying every user.

You cann start free and first day buy adpack that cost 5 doge and promote your site.

Minimum for payout is only 50 doge on Faucetpay https://faucetpay.io/?r=156349

With little work you cann build your adpacks and have good income for 2-3 months.

Link for Ad-doge: https://ad-doge.com/default.aspx?u=41059

Evo po naški...jako dobar sajt,vjerojatno uz bok Litecoin ads...kao na svakom sajtu potrebno je biti aktivan i naravno odrađivati ptc,faucet i ostale đinđe,ja sam sakupio isti dan za svoj prvi paket od 5 doge,daje 110%,nije puno ali jbg,ja gledam cifru oko 1000 paketa...uživajte ekipa.

5
$ 0.00
Avatar for zgani12
3 years ago

Comments

I subscribe your account. Please subscribe my account.

$ 0.00
3 years ago

Hvala sto si podelio. Mozda ces naci referale ovde, pa obostrana korist

$ 0.00
3 years ago

Što ja volim vidjeti ovakve blog postove. Reklamiranje sajtova, jednim udarcem dvije muhe. Svaka roba nađe svoga kupca.

$ 0.00
3 years ago

Pa ne piše nigdje da netko mora ući na moj link,da,sajt je dobar i zaslužuje ovakav post,znaš i sam da ne bih kuckao da je u pitanju neki hyip ili neka glupost...a i tražim nešto da punim i ostale crypto,naravno uvijek možete na google pa onda registracija,uživaj.

$ 0.00
3 years ago