Upoznati sebe

5 28
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

O L O Š 
   Neko ima više pameti za ovo, a neko za ono, ali ako gledaš generalno – svi smo glupi! Imao sam jednu kozu koja beše pametnija od svih ljudi koje znam. Pa, šta? Pa, ništa, samo kažem. 
   Napeo me neki čovek – da upoznam sebe?! Kad se budeš upoznao, onda mi se javi, reče, i uteče! 'Ajde, rekoh, da učinim pametnjakoviću, te krenuh na daleki put. Jedva sam se pronašao u nekoj nedođiji. Vidim sebe – sedim sam za stolom, te ja sedoh prekoputa. – Zdravo, rekoh, ja sam Dragan. On reče – I ja sam. – Hoćeš da se bolje upoznamo? – upitam ga, a on veli – Neću! Vidi gde sam pobegao, samo da te moje oči ne gledaju, sa ološem nemam posla! - reče, ustade i ode. – Ne traži me više! – doviknu mi dok je odlazio. 
   Koji me je đavo naterao da poslušam onog pametnjakovića, lepo – ne znam! Šta mi treba da se upoznajem, baš se lepo osećam ovako.
Dragan Šateles

О Л О Ш 
   Неко има више памети за ово, а неко за оно, али ако гледаш генерално – сви смо глупи! Имао сам једну козу која беше паметнија од свих људи које знам. Па, шта? Па, ништа, само кажем. 
   Напео ме неки човек – да упознам себе?! Кад се будеш упознао, онда ми се јави, рече, и утече! 'Ајде, рекох, да учиним паметњаковићу, те кренух на далеки пут. Једва сам се пронашао у некој недођији. Видим себе – седим сам за столом, те ја седох прекопута. – Здраво, рекох, ја сам Драган. Он рече – И ја сам. – Хоћеш да се боље упознамо? – упитам га, а он вели – Нећу! Види где сам побегао, само да те моје очи не гледају, са олошем немам посла! - рече, устаде и оде. – Не тражи ме више! – довикну ми док је одлазио. 
   Који ме је ђаво натерао да послушам оног паметњаковића, лепо – не знам! Шта ми треба да се упознајем, баш се лепо осећам овако.
Драган Шателес

6
$ 0.49
$ 0.48 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @MarijaJak
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Comments

sustina svega kod upoznavanja sebe je da se to uradi na kriticki nacin, sistem dvostrukih arsina je jako tesko prevazici ali ako si ga svestan lako se moze bar ublaziti sto je sustina postanka bolje licnosti

$ 0.00
3 years ago

Done.. Check mine

$ 0.00
3 years ago

Odličan post!

$ 0.01
3 years ago

Odlican post! Kad upoznamo sami sebe, onda zapravo I znamo kakvi smo kao licnosti...

$ 0.00
3 years ago