Kiša

3 22
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Ponedjeljak prođe. Cijeli dan i cijelu noć je padala. Taj izvor života zna da dosadi. Kiša. Ako ti je dosadna, preseli se u pustinju Gobi, govorio bi neko.

Danas sam pjevao pod tušem i prvi put u ovoj sezoni upalio grijalicu. Šta to kazuje o raspoloženju? I tuš je improvizovana kiša.

Pojeo sam dvije bombone s okusom kafe i sada ne mogu zaspati. Kao da zaista sadrže kofein u sebi. Ili je to zbog uzbuđenja? Spavati ćemo kad umremo, govorio bi neko.

Ljetni pljusak uspavljuje, a ovaj zimski razbuđuje pošten svijet noću.

Zamisliš da to sipaju kapi kripto novčića po dvorištu i bude ti lakše. Bitcoin Cash je zeleni gospodin i nikako se ne uklapa u ovu jesensku priču.

Volio bih sanjati san koji će biti memorisan. Ova priča već izgleda kao san, možda sve ovo i pišem u snu.

Jesenja kiša ne misli stati.

5
$ 0.06
$ 0.05 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @apela
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Comments

Kiša je znak jeseni, grijalica se počinje ujutro paliti....vidim da ne voliš kišu kao niti ja....

$ 0.00
3 years ago

meni realno kafa ne utice na spavanje, to mi pade na pamet kao prva asocijacija o cemu bih mogao napisati komentar

$ 0.00
3 years ago

Jesi sanjao nešto. Možda plantažu kafe ili tvornicu bombona...onih sa kavom. Ili možda neku kofetaricu koja ti pravi onu pravu tursku kavu.

$ 0.00
3 years ago